|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zal mij dat rotten ... |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote:gaap changed to 'ouwe' |
|
quote:Jo .. is Styhn in tha house? |
|
quote: |
|
quote: waar heb je het over jan? No meat is sweater |
|
quote:ik moet Styhn ff spreken .. maar hij is nie online op msn, misschine wist jij of ie ergens rondhangt |
|
die ligt te pitten geloof ik, waar gaat het over dan? No meat is sweater |
|
Demootjes ruilen |
|
oh, ja daar kan ik je niet verder mee helpen... No meat is sweater |
|
bugger zeg em ff dat ie morgenavond ff op msn moet komen |
|
Wakker worden, tv aanzetten, tijd voor de soap Thrash II. Gauw kijken heb deel II gemist. |
|
als ik em morgen spreek, dan is dat op msn. maar hij is morgen jarig dus ik weet niet of ie uberhaupt op msn komt... No meat is sweater |
|
ah ok ... feliciteer em maar ff wete ji toevallig of ie zondag op noordschok zit (LEKKER MONOLITH KIJKEN KRIEKJE) |
|
ik denk niet dat ie naar noordschok gaat... maar ik feliciteer em wel ff van je, als ik het niet vergeet... No meat is sweater |
|
quote: Man jij hebt er echt geen idee van he, ach droom maar lekker verder met je obscure death metal bandjes die blijbaar wel helemaal in zijn! heb je ooit wel eens iets zinnigs te melden |
|
quote: ik ben eens naar je site geweest. ziet er mooi uit! hoe gaat het met jullie band? ik ben wel benieuwd naar materiaal(zeker nadat ik het lijstje van vergelijkbare cd's heb gezien). |
|
Tja we spelen idd PURE thrash, tot nu toe alleen covers alhoewel we wel met ons eerste eigen nummer zijn begonnen AHHAHAHAH. maar het is in feite een band die begonnen is als zijproject van de zanger van Liar Of gogoltha en hun EX drummer. We spelen nu covers van SODOM, KREATOR, NUCLEAR ASSAULt, OVER KILL, SOD etc. En onze eigen "onkel tom" versie van "mamma woar is mien pils" van NORMAAL! We hebben net zaterdag ons eerste optreden achter de rug (met liar en Tiranilor), was erg leuk, absoluut niet foutloos, maar het ging boven verwachting zeker gezien we 7 weken niet meer geoefend hadden (vanwege allerlei verhuizingen). We gaan zaterdag beginnen met wat demo opnamen, ik hoop dat het lukt! |
|
trash heersht BLAAT |
|
Jij snapt 't! |
|
Wat is er leuk aan vuilnisbakken dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
Oh god beginnen we weer! HAHAHAHAHAH, je hebt gelijk! |
|
quote:idd voor zover ik herinner zelfs de vetste van het fest, op de voet gevolgd door assault en co... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja was echt geweldig, ik hab van de organisatie het bericht eghad dat RAZOR volgens jaar op de planning staat. dat was in 1999 het veste thrash optrden dat ik ooit gezien heb! Toen ben ik definitief gevallen voor ze HAHAHA.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |