|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Brutal destruction is toch hun eerste? en die je geupload hebt? staan er maar 5 nummers op die cd? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Oud Vuil. |
|
dus hans worst is dus gewoon halverwege gestopt met uploaden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dit is de teaser, denk ik. hij wil ons lekker maken. ik ga hem nu ook maar eens in de down gooien. zou ik bijna vergeten na alle konsternatie. ofzo. Oud Vuil. |
|
WOW ik heb die nieuwe agen steel op DC gevonden *jezus christus wat klinkt dat lekker , als me loon binnen is is het eerste wat ik koop die cd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
agent steel dat hub gedoe moet ik toch maar eens uitzoeken, hoe dat nou precies zit, want ik mis een boel. Oud Vuil. |
|
heb je dc al gedownload? ga naar connect *als je alles wat je wil sharen hebt geslecteerd(doe maar lekker veel , want de meeste hubs hebben minimaal 40 gig *heb share faker altijd ander alleen kicken ze je eruit als ze het merken maar als je al aan het downloaden was blijven die gewoon aanstaan nou als je connect gedaan hebt staat er onder een balk adressdis me favo) metal.no-ip.info:411 en downloaden maar *wat een offtopic gelul Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: thanx, heb deze uitleg in een textdocu'tje geworpen. gaat nu hene. Oud Vuil. |
|
als je die sharefaker wil hebben moet u het ff zeggen morgen. ik gaat plat trusten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee, er staan 9 nummers maar ik raakte maar aan de 8 Kbps en wilde naar bed! HAHAHA, als het goed is staat ie er nu helemaal op! Killer plaat! Ik zal mijn Cd lijst ook eens proberen te uploaden dan hoor ik het wel als er verzoekjes zijn! ja die eesrte AS is fantastisch maar heel goedkoop te krijgen op Century Media rereleases! |
|
voor degenen die het nog niet elders hebben gelezen, ik ga destruction ontmoeten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoe bedoel je ontmoeten? je ziet ze toh live meer niet? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
AHHAHA, ja ik heb het gelezen leuk! Doe Schmier de groeten vamme! zeg maar dat ik de niewue live Cool vind, en dat ie old school moet blijven! |
|
en hoe dat zit met releases? of ze rond de tafel met kreator en sodom gaan zitten. en dan zoiets: Jongens we zijn van plan een dvd uit te brengen,tom en mille cool moeten wij ook maar doen dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*verdomme lees het nu , waarom win ik nooit wat *zucht het kwam vast door me mail,dat ik zei dat Arjan recht op die V.I.P tickets had *lijtk me sterk dat ze iets van me mail hebben aangetrokken maar ok veel plezier *zou wel lukken en neem een iets voor me mee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
alle DOA troep is onderweg naar de troep-verzamelplaats, het gaat over Sabbat, Toxik, paradox, Candlemass en Exodus. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Cool man, dat wordt smullen! |
|
quote: Hey staat ie er nu helemaal op dan, ik heb hem vanochtend aangezet en ben naar mijn werk gegaan, hoop dat het goed is geggan en ja het is hun 2de CD, volgens mij is die ontzettend zeldzaam (en goed!!!) Erg Exodus achtig maar IMO de beste Belgische metal Lp ooit! |
|
LULTUS en ZWARTKETTERIJ zijn toch wel echte Nederlandse toppers in het (black) THRASH genre... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
HAHAHA geef mij MANDATOR en oude PESTILENCE, Lunatics Without Skateboards, Massatack etc maar |
|
hans waarmee heb jij die lijst gemaakt? kan hem steeds niet openen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hé Enforcer/Hans, heb jij die LWS op cd ?? Zo ja, een maat van me is hier al eeuwen naar op zoek, is er eventueel een mogelijkheid dat je een CD-R hiervan kunt maken ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
je bedoelt "welcome to the asylum"..... Ik heb twee antwoorden LOL.. 1. Nee ik heb hem niet op CD, die zit op disaster en is HEEEEEL erg zeldzaam. 2. JA, ik heb de middelen op hem van LP op CD te zetten dus dat wil ik best doen als je dat leuk vind! |
|
Pfftt... titels zeggen mij niks, maar die maat van me zeurt al maanden dat ik mijn doppen open moet houden voor een cd van Lunatics Without Skateboards, maar die schijnen er meer te zijn, een NL-LWS en een USA-LWS. Ik zou even na moeten vragen welke hij precies bedoeld. Maar als het dus die titel is die jij bedoeld dan zou ik het erg gaaf vinden als je die van LP op CD wil fikken. Is het OK als ik je hier nog van op de hoogte houd ? BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |