|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bleekmiddel doet wonderen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
LOL ja dat is zo, maar als je ze maar genoeg draagt worden ze vanzlf grijs! ik heb ooit eens een origineel shirt van IRON MAIDEN gehad van de 1981 killers world tour van mijn nichtje geweest! Mijn moeder gooide dat destijds weg vanwege de print die ze niet zo geschikt vond voor een 12 jarige! HAHAHAH, die was ook gigantisch grijs! |
|
en ze moeten niet per se grijs worden, maar gewoon minder zwart, en vodderig zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: En enkele gaten zijn ook welkom. Je kan me de bout hachelen! |
|
HAHA, dat worden ze toch vanzelf gewoon veel dragen! |
|
goed veel knoeien zodat je hem vaker moet uitwassen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:idd the only cure hoewel mn ostrogoth shirt nu al ne flink wat jaren nog steeds gitzwart is Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De oudst shirts die ik heb zijn allen zo grijs als de tyfus en hebben behoorlijke gaten aan de onderkant. Eerst shirt wat ik ooit gekocht had was een Master of Puppets shirt ... ben iedere keer weer bang als ie in de was moet, volgens mij vergaat hij een deezerdagen tot een hoopje stof ... haha Zag op Graspop een ventje lopen met een Kill 'em All tshirt die helemaal grijs was, alleen was dat ventje een skatertje van 15 dus het leek me sterk dat ie dat zelf had gedaan .. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
ja je hebt van die bands die het in hun hoofd halen om kwaliteitsshirts te gebruiken, heel vervelend! |
|
quote:idem hier! toch neit eentje zonder mouwen met hetfield in een 'FUCK OFF' shirt op de achterkant? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mijn broer heeft ook nog een oud kill em all shirt size m of s ahah dat ding is grijs en die opdruk verrot. achterop staat bang that head that doesn't bang , in die tijd zijn er zoveel verschillende shirt's van 1 bepaald album uitgebracht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou m'n oudste shirt is een shirt van Ozzy Osbourne die is echt grijs en zitten aardig wat gaten en frituurvlekken in Dit shirt heb ik gehad aan boord van een nu gedetineerde hardrocker We zaten toen in een hut flink te zuipen en toen was net Load uit en ik zei dat ik die schijf zwaar shit vond!!! Ik had een mettalica |
|
Vervolg deel 2 Shirt!! Waar was ik gebleven dat Metallica was een niet officieelshirt uit Salou waar je James Hetfield en Kirk Hammet ziet spelen ten tijde van het Metallicaalbum!!! De gozer zei toen nou waarom heb je dan een metallica shirt aan , toen heb ik hem aan hem gegeven van alsjeblieft ik hoef hem niet meer!!! Hier reageerde hij nogal verbaast op en vroeg of ik een shirt wou hebben en hij had wel een gaaf shirt van Ozzy Osbourne dat echt oud en vunzig eruit zag en op de achterkant zag je een duif met bloed aan z'n snavel die de kop van Ozzy eraf gepikt had ,lekker tegenstrijdig dus die is van mij ha ha!!! |
|
Over een half uur is de "RISE ABOVE" EP van EVIL DEAD (juan garcia agent Steel) op de verdeelplek! Cheers |
|
quote: Nee .. dit is de 'standaard' Master of Puppets, cdhoes aan de voorkant en albumnummers aan de achterkant. Deze is natuurlijk ook al oud, maar je kan hem volgens mij nog steeds gewoon kopen. je had van metallica zelfs 'worn-tshirts' die je kon kopen, van justice enzo ... de tshirt was gewoon mooi zwart maar de print was dan zogenaamd heel oud .. zag er niet uit haha Verder ben ik nog steeds blij met mijn Hair of the Dog tshirt van Tankard .. hijs een beetje klein maar ik woon er onderhand in .. hehe (moet hem zeker deze maand een keer wassen) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
ja dat kan ik begrijpen, dat is een megageil shirt! Ik heb ook een meaning of life tour shirt een witte met een aap erop! en een 10 years shirt uit 1992 ofzo die is ook wel gaaf. heb onwijs veel tankard shirts HAHAHAHHA, maar de meeste zijn vrij recent, maar die hair of the dog is een avn de gaafste! |
|
heeft u de nieuwe al logo frankfurt / achterop drinking is our.... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee, ik kan niet alle shirts hebben LOL wat is dat ge-U nou ik ben geen ouwe lul! |
|
quote: Ouwe poep ben je al Op naar de metal-professor leeftijd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
whahaha .. net als Bertje ... een Thrashprofessor some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
he die hair of the dog heb ik ook is dat met achterop in het blauw de tekst metal expolsion. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb het sweatshirt van hair Of The Dog (da's waar ook HAHAHAHA) en daar staat op de achterkant I have a hair of the dog that bit me! da's wel een originele sweater uit 1990! redelijk grijs HAHAHAHAHA |
|
quote: Op de voorkant staat de Hair of the Dog tekening en op de achterkant in rookletters Hair of the Dog some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
hm ok, mwa qua thrash shirts heb ik: tankard - hair of the dog death angel - logo death angel dark angel - darkness descends nuclear assault - out of order tour 91 kreator - pleasure to kill sodom - in the sign of evil venom - welcome to hell op 2 na allemaal reprints.. ik zoek een forbidden evil shirt niet te vinden natuurlijk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |