|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Natuurlijk, zelfs van twee Chuck's. Maar de gitarist schrijft de muziek. Dus in die tijd had hij genoeg riffs, structuren van nummers etc etc in elkaar kunnen draaien. En later met zanger de zaak afronden. Dat zou dan toch relatief snel moeten kunnen gebeuren. Dacht ik zo, toch, niet dan? |
|
Op zo'n moment liggen je prio's toch ergens anders denk ik??? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Niet bij die gitarist want in die periode heeft hij een cd van Dragonlord (matige melodieuze "black"metal) uitgebracht. Maargoed, nu is Chuck weer genezen dus kunnen ze weer aan de slag zou ik zo zeggen. |
|
ik zoek nog steeds de de voledige bootleg van toxik dynamo 88 iemand? weet iemand hier een tracklist van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee, ik ken echt neimand die hem zou hebben, hooguit vara's cvuurwerk bandjes met eenpaar nummers..... TOXIK uis erg cool, vooral de eerset CD, heb je die al, hun CD's kan ik je wel aan helpen! |
|
ik had die eerst, maar nu niet meer hehe was iets van 25 nrs, met oa sabbat, toxik, exodus, laaz rockit en nog iets. doa 88. boemba heeft em nog wel, als je die kent. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 28-06-2003 12:19] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Kikke kereeg vandaag na lange tijd het pakket binnen van HIRAX. Het eerset was verkeerd geadresseerd en niet aangekomen, Katon W de Pena heeft toen alles opnieuw gestuurd! Met een handgeschreven brief van Katon erbij COOL! Ik vind het nieuwere werk van HIRAX echt cool, al mis ik de high pitched vocals van Katon wel een beetj, maar ed muziek is heftig en lekker old school. zeker barrage of noise is de moeite, ook de Pahntasm CD is cool, met Gene HOghlan op drums! Jammer dat alle optredens van HIRAX hier niet door lijken te gaan zou ze heel graag live willen zien! |
|
quote:ja hoor, heb'k die niet online gezet? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Cool, die moek ook hebben, TOXIK is supercool! |
|
hans (als ik je zo mag noemen) heb jij wel eens iets verkocht op ebay? ik zou namelijk iets willen verkopen maar je moet eerst iets toegestuurd krijgen*code ofzo? en je zou ook vast en zeker wel weer zooi in moeten vullen en aangezien ik geen 18 ben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja hoor heb wel eens wat verkocht en natuurlijk mag je me zo noemen, HAHAHAHAH! Ik wil je wel helpen heb al een account enzo, mail me maar met de details en eventueels pics, kan je iig een en ander uitleggen en als je wil kan ik het zelfs voor je te koop zetten! |
|
ja dat bedoel ik juist of je het voor em wilt verkopen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
No problem! heb je paypal, denk het niet of wil je alleen in NL verkopen. mail em effe, wat het is enzo! |
|
Hans is niet te vertrouwen hoor... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
jij wel dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dat niet, maar zal ik je een geheim verklappen? Hans is eigenlijk.......... DE LANG VERLOREN OMA VAN INSIDE-LIE!!!!! ok, stay off the booze I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
klikspaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hey geile Aris een beetje praatjes over mij verspreiden LOL! |
|
u heeft mail trouwens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kikke ze zijn aan het mixen dus alles is opgenomen nog een paar weken en hij kigt op de persen! EXODUS: In Mixing Mode! - July 1, 2003 Gary Holt, guitarist for the reunited San Francisco Bay Area thrashers EXODUS, has posted the following update to the band's official web site, www.exodusattack.com: "Hey, Gary Holt here with another update for ya! We finished tracking the new record last Tuesday. [Producer] Andy Sneap is back in England beginning mixing [at his Backstage Studios] today. The positive response to the ruff mix clip [of the album's projected title track, 'Tempo Of The Damned'] we posted on Blabbermouth has been fucking awesome! When the mix is finished, we just might post another clip for you. Maybe! Til next time, Gary Holt." EXODUS' long-awaited follow-up to 1992's "Force Of Habit" is tentatively scheduled for a late 2003 release through an as-yet-undetermined label |
|
Hey thrash freaks ben nu "inferior to none" van de belgische Thrash legende CYCLONE aan het uploaden! Iemand heeft me daar weken geleden een om gevraagd, enjoy! Ik heb ook de Phantasm CD met katon (HIrax), gene Hoghlan (Drak Angel, testament, etc) binnen geinteresseerden?? |
|
upload maar nu je toch bezig bent , flikker die nieuwe van Agent steel er ook ff op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ouwe??? Skeptiks apocalypse??? dies toch niet zo moeilijk te krijgen |
|
ja maar dan kan ik hem ff luisteren , en als het bevalt koop ik hem Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |