![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:zegt de man die mij niet aan durfde te spreken op stonehenge ![]() ![]() |
|
durven.... zei dat ik daar geen zin in had... maar als het je zo hoog zit zal ik je bij de eerst volgende mogelijkheid die zich voordoet je meteen lastig vallen ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
... kut ... ![]() |
|
zie dat krijg je er nu van... heb je nu je zin... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Me zin? Hmm daar twijfel ik nog enigszins over. Maar ga eens on topic jij ![]() ![]() |
|
moet jij nodig zeggen met dat geslowchat None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Jij begon ! ![]() ![]() |
|
tsssss laat ik maar stoppen ook dan ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Heerschende tattoo. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hmm, ik hou niet zo van die enorme werken ... Vind er niet vele aan ... ![]() |
|
quote: mee eens. ![]() |
|
No Nonsense is een gave tattoo aan het tekenen voor mij ![]() ![]() |
|
in progress: ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Dat ziet er vettig uit! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
thanks ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Mooi.. ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Beetje onsamenhangende tattoo als je het mij vraagt ![]() |
|
Dat komt omdat die tattoo nog lang niet klaar is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Moet die van jouw Wodan voorstellen Heiden? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat ben ik niet, dat is een gast van Vinland Winds. Het stelt inderdaad Wodan voor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Nouja, hij blijft gaaf ![]() ![]() |
|
Dit blijft natuurlijk de enige echte metal tattoo: ![]() (dude van Necrophobic) ![]() |
|
..lelijk .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |