|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
tja, het blijft een moeilijk iets, dat lezen... |
|
vrouwen hé |
|
kunnen niet lezen, niet autorijden,zucht...als ze het nou maar hielden bij de dingen die ze wel kunnen : Neuken, afwassen, schoonmaken... |
|
dunne armpjes zijn wel zo makkelijk als je een tattoo laat zetten. sneller klaar. Ben ik wel jaloers op |
|
quote: En dan flink gaan trainen word het vanzelf groter "Sehnsucht" |
|
Heb zelf best wel flinke armen al zeg ik het zelf.Bij mij moet er juist af... |
|
quote: Ja hoppa! 5 keer in de week naar de sportschool "Sehnsucht" |
|
Sportschool no fucking way !!! Lijnen is al erg genoeg ! |
|
quote: Sportschool is lekker hoor ikke 3 keer in de week "Sehnsucht" |
|
ik train nu wat, als voorbereiding op men opleiding paracomando |
|
quote: Ja je moet wel aan dat touwtje kunnen trekken natuurlijk.... Ken je dus ook thuis oefenen "Sehnsucht" |
|
neen, thuis word ik niet betaald. En trouwens parachutte gaat zoiezo open hoor |
|
quote: waarvoor train je dan? "Sehnsucht" |
|
on topic! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zaadje! Invictus heeft metaltattoos "Sehnsucht" |
|
Meine neue: |
|
He, cool! |
|
Ben er erg blij mee. Martin/Blitzz heerscht gruwelijk, aan de hand van wat plaatjes van bomen en wat beschrijvingen van mij heeft hij dit freehand gedaan! Vind em echt mega gaaf |
|
Wow Jenje supermooie tattoo!! Waar ziet die Blitzz eigenlijk? the only pleasure is pain |
|
Groningen, absoluut de reis waard! Gast is zwaar goed, retegezellig en niet duur. |
|
Heeft hij een site? the only pleasure is pain |
|
Ja .. ik zoek em ff 'vonde! http://www.tattooblitzz.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-07-2004 19:56] |
|
nice I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gaaf Jenje! Misschien kan je er in een later stadium nog een landschap omheen laten tatooeren met ruïnes en raven (o.i.d.) Mooi in ieder geval! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |