|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het logo van mijn eigen black metal band op mijn rug Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
En dat is? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik wil nog een keer zo'n tatoo: (Natuurlijk zonder het Kiss logo) .. |
|
quote: Als ik wist hoe ik plaatjes toe kon voegen, zou ik er 1 neerzetten... Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote:[ img ] url [ / img ] zonder spaties dan ... |
|
dan is het: [Dit bericht is gewijzigd door Azrael17_nl op 13-05-2004 20:36] Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote: Hmmz, lukt niet. Bazzio Attacks!!! |
|
lolbroek |
|
Heb zelf ook een stuk of wat tattoos....Laatste aanwinst is de Slayer Eagle op m'n linkerarm,(zonder het woord Slayer erin trouwens)verder heb ik nog de Thor's hammer die ook in de cd booklet van Unleashed's Hell's Unleashed is terug te vinden, compleet met de vlammen,heb verder nog natuurlijk magere hein, nog een zelf ontworpen skull en een tribal met skulls er in verwerkt. Waarschijnlijk deze maand een nieuwe halen en dat wordt waarschijnlijk een slang met daarin de tekst Don't tread On Me.... |
|
Ik heb een zalige draak op mijn arm!!! |
|
quote:heb ook de slayer eaglen op men linker schouderblad |
|
quote: Tof....Bij wie heb je 'm laten zeten ??? En hoeduur ??? Eff vergelijken... |
|
harrai tattoo in gent 150 euro 1u45 werk |
|
quote: Kleintje dus watje "Sehnsucht" |
|
valt mee |
|
Zo klein is ie dan nog niet hoor.....die van mij was ook zoiets. binnenkort ( eind deze maand ) mag tattoo jan m'n rechterarm gaan afmaken dat worden weer een paar uurtjes in de stoel |
|
ik ben van plan om op men rechter schouder het logo van show no mercy te zetten je weet wel, met die duivel |
|
quote: 3 x 3.5 uur in de stoel gezeten met mn laatste Tattoo,(Bovenarm rondom) "Sehnsucht" |
|
quote:Let me guess....hij lijkt op je userikon. |
|
quote: Niet eens expres niet nee Geen plaatje dus ken je zat worden he "Sehnsucht" |
|
quote: Ik ken 'm ja....heb ik zelf ook nog zwaar over nagedacht om dat te doen, bij nader inzien toch maar niet...Wil nog wel ooit die Inhume zombie in het groot op m'n rug. Maar eerst wat ervaring opdoen met wat kleinere. En geld sparen. Zo'n grote is behoorlijk duur natuurlijk. Zeker ook omdat de mijn erg veel details heeft. |
|
tja ofwel doe ej het goed, ofwel doe je het niet. Dus alle details moeten erop |
|
quote:the wounded immortal heeft dan ook maar zeer fijne armpjes |
|
hey uil lach met een ander, en hey staat niet op men arrmen, maar op men schouderblad |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |