![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Malekith rules! ![]() ![]() |
|
![]() MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
Sorry Moedertje ![]() ![]() |
|
quote: In Brabant zou ik niets weten, vast genoeg mensen die je daar over kunnen inlichten. Over de prijs kan je moeilijk iets zeggen. Daar kan best een aardig verschil in zitten. En natuurlijk de grootte is daarbij belangrijk. Je kan het beste met een ontwerp naar degene gaan waar je hem wil laten zetten, en dan hoor je het wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Mooi scherp is alleen in de eerste jaartjes ... die inkt vervaagt gewoon langzaam .. ![]() |
|
Dat kleur vervaagt is idd klote. Heb last van dat probleem in 1 tattoo. Moet het binnenkort even bij laten kleuren ofzo. Ga binnen nu en 3 weken toch weer een nieuwe laten zetten dus dat komt wel goed ! ![]() ![]() |
|
fwootwoo! ![]() |
|
quote: BPOOOOOOOOOOOOOMMM, BPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM!!! met TAKKE! ![]() |
|
wel een geslaagde boom. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Mooi gelukt Jenje ![]() ![]() |
|
Maar....Waar is die bosgeest nou die d'r ook bij zou komen ? ![]() ![]() |
|
quote: De boom is, volgens mij, wel dood. Oud Vuil. ![]() |
|
Volgens mij is ut een herfst boom. ![]() |
|
MEtalboom! ![]() ![]() |
|
zonder bosgeest. ![]() ![]() |
|
moet je mij in het bos zetten, moet je zine hoe geestig .. ![]() |
|
ik wist trouwens niet dat je het logo van The Old Dead Tree op je arm wilde? ![]() |
|
Lijkt verdacht veel op The Old Dead Tree ja...maar zo goed vind ik ze nu weer niet om een tattoo te laten zetten ![]() ![]() |
|
Misschien gaat het hem wel om he plaatje ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
nee deze boom leeft nog .. als ik mijn arm optil lijkt het net of de wind door de takken waait. En TODT is prutsmuziek. ![]() |
|
quote: oei dan had je jezelf beter moeten orienteren ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wij hebben een nummer, wat the old tree heet. En op onze eerste full-length staan ook allemaal bomen. Ik wil ook een boom-tattoo. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik vind het My Dying Bride voor kinderen. Sommige nummers zijn wel aardig. ![]() |
|
quote: nee dat mag niet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |