|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
off topic Jenje is traaaaaaaaaaaaaaaag. |
|
argh kut ja .... vergeten .. vanaamd ... moet zo weg ... |
|
|
|
En het afdrukken op A2 heeft even tijd gekost he |
|
|
|
King of Kings Tattoos is nu online op www.kingofkingstattoo.nl Echt een ontzettend goeie tattoeerder, heeft dit jaar wederom vele prijzen gewonnen. Er komt een groot artikel in het Amerikaanse blad 'International tattoo Art', in de maart 2005 uitgave (welke komende maand verkrijgbaar is). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, wat jij wilt joh. |
|
Heeee ghouliette, als je nog een tattoo zoekt......... Zelf heb ik geen metal tattoos maar 2 indonesische motieven, nee geen dayak, een band om mijn arm ,grieks motief, ennuh die had ik al voor dat tribals en banden een hype werden. Ik wil nog een rugpiece maar ben er nog niet helemaal uit, in ieder geval wel weer iets etnisch indonesisch of moluks. Tsja ik houd er wel van als iemand zich toch een beetje in de betekenis van bepaalde symbolen verdiept, mbt tot de cultuur waar ze vandaan komen, soms zie ik mensen met dingen lopen en vraag ik wel eens of ze weten wat het eigenlijk betekent. Wat ik dan wel weet, maar vaak is het antwoord dan, ach ik vond het wel leuk........ Ach ja een beetje verdieping kan toch geen kwaad denk ik dan. veerder moet iedereen zelf weten waar ie z'n lichaam mee siert. |
|
Volgens mij heeft Ghoul helemaal geen tats ... |
|
quote: vanmorgen toen ik keek nog niets iig, zometeen nog maar eens checken Tattoo's vind ik mooi, maar ik weet alleen vaag wat ik ongeveer zou willen. Heb bovendien geen haast, wit velletje heeft ook wel wat |
|
Daarom zei ik dat ook ghoulliette, mail me dat vage idee maar es... |
|
quote: Zo wil ik nog wel es een tekst van POSSESSED op m'n rug hebben spelfout weggehaald... |
|
Unleashed men of sin Hatred hell within Sinners hate will die The Exorcist Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zoiets ja spelfout weggehaald... |
|
Ach wat is in en wat is uit? ik zal het kort houden, majorie ( maori ) zodra bepaalde bnn's er mee lopen dan is het al uit, dit zijn namelijk trand volgers. Nee als je mij zou vragen wat voor tattoo zou ik nu nemen dan zou ik zeggen doe wat je zelf mooi vindt en neem vooral niet het zelfde als de rest van nederland, Wij nederlanders volgen graag trands op tip: laat zien wie je bent en wat je bezig houd van binnen. Laat je ook niks aanpraten maar kom met een eigen idee |
|
Ik kom er net achter dat ik nog niet alles gelezen had op deze post. wat een sukkel ben ik toch |
|
Morgenavond weer een sessie gepland bij Blitzz. Heb inmiddels bijna twee volledige sleeves. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Doet dan eens foto's posten wil je? Ben erg benieuwd. Vind ik altijd wel wat hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als alles af is zal ik dat wel eens doen. Heb je een beetje een totaalplaatje.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik moet ook maar eens een foto van de mijne maken en posten. (geen sleeve, maar tattoo) Ik heb er nog niet eens een foto van, na 2 jaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ken alleen die vleermuis van jou. Dat klopt toch? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Damn dat nog weet... Dat is de enige. Wil wel meer, maar de drang om dat snel of uberhaupt te doen is er nu niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, dat soort dingen onthou ik altijd wel. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: BOEHOE volgens mij had ik toen die van jou niet eens gezien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |