![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Lijkt me betaling genoeg... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: het gaat toch altijd over sex ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Ik heb een echte metal tattoo, en ik betaal voor wie m hertekent in iets normalers, damnit, die tattoo is vervloekt ofzo, niemand kan m hertekenen ![]() ![]() |
|
Goh jij ook al nieuwe naam ... ![]() |
|
Ben op dit moment aan het sparen voor Angus Young op m'n rug of m'n arm... in deze pose: ![]() Ik ben alleen aan het twijfelen over kleur of zwart wit maar ik denk dat het zwart wit wordt. Kent iemand een tatoeage artiest die echt goed is in detail en een beetje in de buurt van limburg opereert? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: ![]() Die op mijn rug (heb ij toch al gezien dacht ik) kostte niet véél meer denk ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:Jos Breukers, mail Han voor verdere info: she_devil75@hotmail.stom ![]() |
|
quote: VET ANGUS RULES! ![]() |
|
Ik zou zoiets dus NOOIT doen. Straks worden ze gay as metallica en dan kun jij elke keer uitleggen dat je ze al eerder kende (je wordt dan een soort blekkie) ![]() |
|
quote: Als je geen zin hebt om het uit te leggen dan doe je dat toch gewoon niet? En als hij echt een groot respect voor die gast heeft, dan zal dat ook echt wel zo blijven, ook al gaat hij mindere muziek maken. Als hij dat wil, moet hij het zeker niet laten. Een tattoo is gewoon voor jezelf, wat anderen ervan vinden is niet belangrijk, in mijn ogen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Bianca in Hilversum!!! Ik heb er persoonlijk nog niks laten zetten (wegens geld-tekort) maar ik heb al veel van haar werk gezien... en vergeleken met bijna alle andere artiesten is zij ABSOLUUT de Paul Booth van NL!!! ![]() ![]() http://www.tattoosolution.nl/ Wat je zegt klopt trouwens half... wat men gemiddeld als goeie artist ziet, kan no way Paul Booth namaken... het niveau in NL ligt redelijk laag... ook goeie mensen maken veel kleine (of grotere) foutjes... wil je weten of iemand goed is, vraag dan naar zijn fotoboeken en let goed op details... zijn circels echt rond... lopen tribals in gelijke puntjes uit of bobbelen ze een beetje (zeer veel voorkomend...), zijn vlakken gelijk ingekleurd of is er kleurverschil... als je dat soort dingen echt niet tegenkomt, heb je (waarschijnlijk) een goeie... Bianca is er zo een, en in Hoofddorp schijnt er nog 1 te zitten, verder ken ik er veel, maar niemand die 100% strak is!! p.s. uierzalf werkt PRIMA!!! ghehe Je huid moet goed genezen, niet snel... geduld en uit de zon... da's het enige dat telt... Als ik van jullie een zakje TIKKELS krijg, bouw ik voor jullie een keigave PIT!!! ![]() |
|
quote: Je bent gek man. ![]() |
|
ik gebruik alleen calendula zalf... zorgt voor een goeie genezing... dat het daarnaast snel gaat is mooi meegenomen.... voor je heen gaat appelsap drinken zodat je bloed dikker wordt en je dus minder bloed tijdens het tattooeren bevorderd het eindresultaat ook... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Interessant dat mensen zonder tattoo's het beter weten dan mensen met tattoo's.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
De mijne ![]() |
|
Hier eentje van mij ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Is die nog vers? ![]() |
|
toen was ie idd vers, nu niet meer...is alweer een tijdje geleden... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Wat betekent die tattoo van jou? Of heb je geen idee? Zal wel weer niet. ![]() |
|
Het is heel persoonlijk wat ie betekent, dus dat gaat je geen reet aan. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Heh, Mac-user ![]() ![]() |
|
Om zelf te nemen? Hij zit vrij ver naar voren deze, dus ik neem er nog 1 naast, over een week laat ik die zetten, dus jullie zien hem wel [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 03-07-2003 15:51] ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |