![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
ja in de vakantie mezelf maareens op een ontwerp buigen, maar er is zoveel dat kan, te veel keuzes!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Wat heb ik je nou gezegd....laten doen !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: eerst iemand vinden die dat kan! ![]() |
|
hmmm.. mijn tattoo's zijn eerder rock 'n roll verantwoord dan metalverantwoord.. whahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: slipknot is ook geen rock en roll hoor ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zoek die dan !! een goeie freestyler ! Ik weet er toch eentje !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: oke dan kom ik volgende week bij je langs! ![]() |
|
Kom maar rond de Kerst...lijkt me veel beter You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Good things come to those who wait...ongeduldje...zoals ik al eerder zei... Gaan we samen, laat ik mn doodsmasker zetten... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
ik laar voor me verjaardag 20 oktober een tattoo zetten nu ben ik alleen op zoek naar een vette skull ofzo : BV deze ![]() zonder de error 404 ![]() daaronder of daarboven wil ik graag thrash till death hebben ding komt trouwens op mn bovenarm Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
bruut !! waarom zet je m niet op je rug ? lekker groot..met een mooie distorte letter eronder...oh boy You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: moeten we wel vroeg, anders moet ik zo snel alweer de laatste trein halen.......... ![]() |
|
Volgens mij zit daar een ondertoontje in....ik proef een insinuatie.... Laat die trein maar zitten hoor... ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: voorbeeld? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik heb een mooi elfje gevonden.. Niet echt metal maar kom.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: Tja, heb ik zo niet bij de hand, maar je weet wel wat ik bedoel toch ? Gewoon geen strakke letter, maar een beetje rafelig net of het er zo onder is gekalkt... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Elfjes zijn cool ![]() ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
![]() Mooi he.. Moet nog wel wat aan aangepast worden.. En ff aan de tekenaar gevraagd worden of ik het mag gebruiken, maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Oei die vind ik mooi, heeft wel ene donkere uitsraling! Ik ga denk ik de boom ergens op mijn lachaam tatoeren die je vaak op grafstenen uit de 19e eeuw ziet, soort treurwilg. ![]() |
|
Ja he, 'k wilde ook vooral iets origineels, niet zo een tattoo die iedereen heeft. Kwam deze heel toevallig op het net tegen.. Een boom nogal? Heb je er een voorbeeldje van? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Nee ![]() ![]() |
|
Heb je al tattoo's eigenlijk Jenje? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Jep .. 1-tje ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |