IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Metal tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weet iemand van jullie die goed een idee van iemand om kan zetten in een tattoo ??


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 13:51 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Rinto heeft bij mij ook al een knao stukje werk op mijn arm gezet... erg goed die gast... ook een toffe peer.

ga donderdag een sleeve laten zetten... al weer veel zin in


None of us are saints - Albert Fish


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 13:53 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 13:51 schreef Jenje het volgende:
Weet iemand van jullie die goed een idee van iemand om kan zetten in een tattoo ??


moet je Blitzz in Groningen proberen... ik laat het daar ook freestyle doen... geef hem een idee en laat het aan hem over... en geloof me dat dat goed komt


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 13:53 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 13:48 schreef DMTR het volgende:
Ja Rinto is ook steengoed, alleen moet je daar soms zo lang wachten op een afspraak....


Haha helemaal waar, maar da's dan toch weer een teken dattie juist heel goed is?

Ik stond toen ook vet lang op een wachtlijst, maar vond het niet erg. Liep al een paar jaar te wachten [om mijn ouders ervan te overtuigen dat ik het echt wou, je kent het wel: "Ja, nou, over een tijdje wil je het toch niet meer etc" Nou wèl dus... hehe] dus een paar maanden meer of minder maakte ook niet uit.

Btw: mede Groninger neem ik aan!?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 13:57 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 13:51 schreef Arson het volgende:
Rinto heeft bij mij ook al een knao stukje werk op mijn arm gezet... erg goed die gast... ook een toffe peer.

ga donderdag een sleeve laten zetten... al weer veel zin in




"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

schop

quote:
Op 8 juli 2003 13:51 schreef Jenje het volgende:
Weet iemand van jullie die goed een idee van iemand om kan zetten in een tattoo ??


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 13:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik heb nog tot eind augustus om een goeie tattoo-artiest te vinden.. Naar 't schijtn zit in Amsterdam ene what's his name die alle RHCP heeft getattooeerd.... Weet iemand zijn naam toevallig?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 13:59 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

3 posts naar boven ofzo antwoorde ik daar op....


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 14:05 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 13:59 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb nog tot eind augustus om een goeie tattoo-artiest te vinden.. Naar 't schijtn zit in Amsterdam ene what's his name die alle RHCP heeft getattooeerd.... Weet iemand zijn naam toevallig?


Bedoel je Hanky Panky of hoe heet het ook alweer? Die tattoo toko van Henk Schiffmacher??
[die kerel is gaaaaf!!! En goeoeoed, en waarschijnlijk freaking duur...]



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 13:53 schreef Arson het volgende:
moet je Blitzz in Groningen proberen... ik laat het daar ook freestyle doen... geef hem een idee en laat het aan hem over... en geloof me dat dat goed komt


Oeps sorry .. had deze niet gezien.

Zet ie de tekening eerst op papier ?


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 08-07-2003 14:13 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 8 juli 2003 13:59 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb nog tot eind augustus om een goeie tattoo-artiest te vinden.. Naar 't schijtn zit in Amsterdam ene what's his name die alle RHCP heeft getattooeerd.... Weet iemand zijn naam toevallig?


ja das henk schiffmacher.. hij heeft ook een tattoo shop, die heet hankeypankey. waar die zit weet ik niet maar dat zou je tog kunnen vinden


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 14:42 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:13 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
ja das henk schiffmacher.. hij heeft ook een tattoo shop, die heet hankeypankey.


Wiiih! Had ik toch eens een keer iets goed onthouden


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 14:46 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:05 schreef Jenje het volgende:
Oeps sorry .. had deze niet gezien.

Zet ie de tekening eerst op papier ?



doet ie ook wel als jij dat wilt...


None of us are saints - Albert Fish


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-07-2003 14:46 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ooooowww geen schiffmacher, dikke prutser is dat, ga dan naar King Ferry die s veeeeeeel beter !!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 14:47 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:42 schreef Devilicious Pem het volgende:
Wiiih! Had ik toch eens een keer iets goed onthouden


hanky panky is bagger man... als je dan toch naar Amsterdam gaat ga dan naar The tattoo palace van King ferry... die is goed....


None of us are saints - Albert Fish


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 14:47 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:46 schreef DMTR het volgende:
Ooooowww geen schiffmacher, dikke prutser is dat, ga dan naar King Ferry die s veeeeeeel beter !!


wat zijn wij het weer eens


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 14:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:46 schreef Arson het volgende:
doet ie ook wel als jij dat wilt...
Hmm maar weer eens heen gaan denk ik.

Heb weer zin in tattoo


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 14:49 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

hij is deze week nog open en dan gaat ie eerst op vakantie....


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 14:51 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:58 schreef campske666 het volgende:
Dat van die Chinese tekens vind ik zo stom hé, heb vorige week nog zo een juin op café zien zitten. Voor hetzelfde geld staat er "tjop-tjoi met kip" op z'n arm geschreven, en dat kalf zou het niet eens weten.


LOL ik moest ineens aan iets denken..

Ik was op Headway [festival] met Teddy Möller [ex Mayadome, nu Loch Vostok] aan het lullen. Die gaf me nog een complimentje dattie mijn tatt mooi vond. Ik zo wijzen naar een van hem op zijn onderarm: Japanse tekens.. Bleek er Mayadome te staan. Ik "uhm well... hey, maybe it says: hi, I'm a big dick" .. hij: "Well maybe it says chicken curry!!" hehe

anyway... BOEIEND


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-07-2003 14:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ben al maanden aan het spelen met een nieuw tattoo idee, een s meer in detail bekijken,t zou mooi zijn om na de zomer nummer 3 te laten plaatsen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 14:54 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:46 schreef DMTR het volgende:
Ooooowww geen schiffmacher, dikke prutser is dat, ga dan naar King Ferry die s veeeeeeel beter !!


King Ferry ken ik niet??

Schiffmacher een prutser??? Since when? Ik ken alleen maar lovende verhalen over hem??? [ben er zelf nooit geweest dus met zekerheid kan ik het natuurlijk niet weten, ik heb überhaupt maar 1 klein tattoo'tje dus veel ervaring nou neuh... ]

nouja jullie zullen het wel weten


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 14:58 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik heb redelijk wat werk van hem gezien waarvan ik blij ben dat het niet op mijn lichaam staat.....

king ferry: http://www.tattoopalace.com/


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 14:59 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 11:32 schreef DMTR het volgende:
Daarom.....en dan een beetje van dat citroen bende erop laten spuiten...heerlijk !!


?? Kan ik me geen fuck van herinneren... Wel dat Rinto nog grapte van: zal ik hem inpakken of neem je hem zo mee??? gheh.. Toch maar verbandje erom hè?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 15:01 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

doe er maar een tasje omheen


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 15:03 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 15:01 schreef Arson het volgende:
doe er maar een tasje omheen


En een strikje erop graag, het is namelijk een kadootje..


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen