|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Een beetje kazig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
al die hiphoppers en nu rukkers hebben ook daar een tattoo zitten ... |
|
Hij is inderdaad lelijk ja,, vrij lomp, beetje in de NewYork Hardcore stijl .. maar het is wel Metal |
|
Het is inderdaad een Metal-tattoo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Topic had mooie tattoos moeten heten .. *EDIT EDIT* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-09-2003 19:17] |
|
Wat zijn dat, getatoeëerde schapen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
grmbl .. |
|
Kan iemand mij nog helpen????? Kan hier iemand goed tekenen? Ik heb een schets (voor mijn hele bovenrug) maar die moet tot een mooie tekening gemaakt worden....en snel.. Ik wil er over een paar weken mee aan de gang (tattoooooooeeeeereeen) HELP MIJ On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
No Nonsense tekent mijn tattoo, misschien wil hij je ook helpen... |
|
ik ben nu al een tijd op zoek naar een vette skul , maar ken niks echt moois vinden. allemaal van die gothic fantasy troep Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bij een tattoozaak zelf al eens gekeken? Daar heb ik iig boeken vo skulls gezien |
|
quote: Vriend van mij maakt mooie skuls.... Moet ik ff vragen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dank u, ik vraag: NN kan jij mijn tattoo tekenen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nog eventjes geduld en dan zit er straks een japans doodsmasker op mijn rechterarm van schouder tot elleboog....ik kan bijna niet wachten, alleen mijn portemonnee en bankrekening stribbelen nog wat tegen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: je bent een schat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jawel alleen die ze daar hebben zijn of te kinderachtig of te niks .. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zal ik je dan ook weer aanraden om eens bij Blitzz in Groningen te gaan kijken? Darkstyle tattoo's zijn de specialiteit van die gast en hij kan dat goed! Dus een vette evil skull moet kinderspel zijn... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Wat is jou idee precies? Hoe groot etc.? Hij heeft laatst een hele mooie voor zichzelf getekend. Allemaal vlammen, met een stuk of 9 skulls daarin... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
het is voor mn bovenarm/schouder graag 1 schedel.(meerdere vind ik te druk ) geen/tot weinig poespas. ik wil er nog onderzetten Thrash till death! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dus een hele grote? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nee hehe , zeg mnaar gewoon halverwege mn bovenarm Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nog wel aardig groot dus... hehe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hehe misschien is een tattoo van een schedel zowiezo kinderachtig Zenial |
|
quote: |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |