|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: o mijn god " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Zit zelf al een jaar met de gedachte te spelen om de Repulsion zombie op mijn enkel te laten zetten. In het zwart wit, natuurlijk. Vraag me af of het er ooit van gaat komen, maar het blijft een goed idee. |
|
quote: ja eentje int midden van me rug (huilend meisje met tribal traan achter dr). hoort heel verhaal bij maar trekt me nie om da hier neer te zetten. daar onder. best een grote plak. onderrug dus. psychotische draak. hehe. fotos? misschien. niet echt. mooie komen er nog wel aan. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
ik heb een draak in mijn zij/heup niet echt metal though. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
D'r staat "Hell Awaits" op m'n eikel 11.45: restate my assumptions |
|
Er staat in helvetica bold "FUCK OFF" op m'n voorhoofd. mvg wk10 |
|
ROFL das wel erg true windkracht Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Vet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hehe gaaf hmm ik denk niet dat ik ooit een tattoo zou nemen, maar als ik het wel zou doen zou het iets in de trend van Saxon zijn (op dit moment dan) zoiets alleen dan ergens anders, schouder/schouderblad... daar kon ik alleen niet bij onder de les |
|
ik heb 2 tats.. 1 klein keltisch tekentje op mijn rechterschouderblad en een tribal op mijn onderrug... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik wil op mn schouder een Altars of Madness themed tattoo. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 29-06-2003 11:24] |
|
quote: Yeah Right... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
lezen lul |
|
Slayoooor tattoo's zijn ook wreed " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Ja, GAAF!! SLAYOOOOOOOOOOOOORRRRRRR!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik heb een mjolnir op mijn linker schouder. Demon to some, Angel to others |
|
no way dat ik iets van metal op mn lijf schrijf... over x jaar heb je er toch wel spijt van. ik laat liever iets zetten waar ik me zelf mee kan identificeren. Je moeder. |
|
Ik heb een vleermuis op mijn onderrug, hij is ongeveer op a4 formaat qua breedte. En ik ga binnenkort een paar bomen, met een een paar grafstenen, met daarboven een gezicht die uit een wolk komt, die mist over dat landschapje heenblaast tattooeren. Klinkt een beetje raar maar je moet de tekening zien. Beide tekeningen heb ik laten ontwerpen, naar eigen idee, dus niemand anders heeft ze. Ik wil ook niet dat er andere mensen met mijn tattooes rondlopen..is niet trui On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb een keltisch zegel op de binnenkant van mn rechterpols....de vier elementen in chinese stijl op de gehele bovenkant van mn linkerarm, verder nog een top cat op mn rechterarm die ik aan het eind vh jaar laat vervangen door een japans doodsmasker (ook de hele bovenarm) en ik heb nog uit de tijd dat de looney tunes niet gehyped waren Sylvester op mn schouder....dus... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Als je je er niet mee kan identificeren... eeehm.... kijk eens in je title-bar??? Als ik van jullie een zakje TIKKELS krijg, bouw ik voor jullie een keigave PIT!!! |
|
Die op mn rechter arm is nie echt "metal", en heb ik al meerdere keren gepost, op mijn rug staat dus de dood als een vrouw afgebeeld, héhé. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 01-07-2003 19:26] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik laat 5 augustus mijn eerste tatoo zetten. de scul van motorhead met op de achtergrond de ninja-ster van metallica! |
|
ik wil ook!! |
|
quote:Dat willen er wel meer |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |