|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn god. Wat lelijk. |
|
lelijk ?? lelijk gezet of je vind de afbeelding lelijk? Ik heb em liever met wat minder kleuren, maar vind em verder zeker mooi! zzz |
|
Hmm.. die Maiden tattoo vind ik zelf eigenlijk ook erg lelijk, vooral de kleuren.. Zou zelf zowiezo nooit voor kleur kiezen in een tattoo.. voor je het weet loop je met een complete kermis op je lichaam.. maarja, blijft mijn mening natuurlijk. |
|
quote: Dit zou The Loser moeen heten i.p.v. The Trooper. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Aan het lettertype op zijn shirt te zien heeft hij ook nog een Maiden shirt aan... beetje suf, daar de mauwen vanaf halen zodat je tromgeroffel Maiden! tattoo zichtbaar wordt |
|
De reden waarom ik nooit en te never een overduidelijk bandsymbool als tattoo zou nemen. |
|
Waarom chelman? [Dit bericht is gewijzigd door testement op 19-07-2004 0:56] zzz |
|
Zie niet in wat er zo lelijk aan is? En dan bedoel ik niet het plaatje op zich, maar hoe het gezet is... wat is daar mis mee? En wat is er nu weer suf aan om een maiden tattoo en een maiden shirt te hebben? Nogal normaal dat iemand meerdere dingen van een band waar hij fan van is heeft..Er zitten hier ook mensen die een plaat op CD en op LP hebben, en soms ook nog eens de pic disc en japanse versie enz erbij... Dat lijkt me een stuk overbodiger. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: zzz |
|
quote: Lol.. was maar wat aan het zieken.. uiteraard moet iemand zelf kiezen wat voor tattoo hij/zij wilt en ik kan me voorstellen dat je als Maiden fan zowel een shirt als een tattoo van maiden hebt... Wat betreft mijn mening blijf ik er wel bij dat ik het een lelijke tattoo vind, maar dat is meer omdat ik de tekening gewoon niet mooi vind voor op een lichaam. |
|
quote: KLeurentattoos zuigen. Tattoos van een band zetten is net als tattoos met: 'Ik hou van {vul naam in}' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet alle kleurtattoos zuigen. kan heel mooi zijn. Ik hou zelf meer van zwart, maar heb zelf wel een kleur. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ligt er maar net aan hoe je er zelf over denkt. x2 zzz |
|
quote: "Your name" is een betere tattoo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je over 20 of 30 jaar uitgekeken bent op je band of metal of muziek in het algemeen dan zit je met die tattoo opgescheept. Een tijdloos ontwerp is in deze een betere keus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een bloemetje bijvoorbeeld... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: veel bandlogo's/plaatjes zijn ook al mooi zonder dat het aan de band gerelateerd is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je daar blij van wordt mag je van mij een madeliefje op je bil etsen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nee die verleppen weer snel edit: een steen is wel redelijk tijdloos [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-07-2004 22:18] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maar een steen is ook een stuk saaier en een stuk niet-liever. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: nietus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Beetje lief dan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maar als je die steen laat zetten lijkt het wel net of je schimmel hebt. @Nix: Leef je weer een beetje? Edit: Uh ja dit is dus Stigma. [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 19-07-2004 23:04] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: of het verdwijnt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |