|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm op zich leuk idee, maar ik wil em niet naar beneden uitbreiden (dan komt ie onder shirt uit) en ik heb op mijn andere schouder al een druïde-rune, en dan wordt het me teveel rune zooi. |
|
quote: Doe maar gelijk een stadsaanzicht.... Less is more. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Tja ach ... dit is het populairste tattoo-topic ... |
|
quote: Volgens mij zei hij: ruïnes KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik wil dus als de financien er eens zijn en ik helemaal zeker ben van 't ontwerp ook een tattoo gaan nemen. Echter: ik wil het dan natuurlijk wel meteen goed laten doen en niet eindigen met zo'n lelijk diklijnig, donkerblauw geval. Ik wil hem inktzwart en mooi scherp. Daar moet ik dan ws voor bij een goede tattooboer zijn, maar uiteraard heb ik daar geen verstand van. Misschien hebben jullie tips/suggesties (omg. Brabant, het liefst) en ook een idee hoe duur de gemiddelde tattoo ongeveer is (ik hoef geen rugbrede tattoo met meerdere kleuren) en of er wachtlijsten zijn bij de betere tattooeerder (wat n kutwoord!) "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
.. ohw ... kut ... Nha ja ... raven zat ik aan te denken maar dat wordt op deze schaal niet echt mooi imho .. |
|
ahum, ik citeer... Troglodyte is an aggressive Philistine who categorically disdains all new-age enthusiasms and politics (...) and has a particular animus against "tree huggers"(...). |
|
quote: mooie website ook |
|
quote: Da's mooi uitgevoerd en vrij origineel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Niet slecht man! Origineel en mooi uitgevoerd ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: je hebt een tatooage van een fucking boom genomen? No meat is sweater |
|
quote: Wat heb jij dan? Een schedel met als onderschrift MAMMA? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nee, ik heb geen tattoo's, en ik zou al helemaal geen boom nemen of een schedel met MAMMA eronder... No meat is sweater |
|
quote: Da's dus een boom... Hoezo een boom Heeft het een speciale betekenis voor je of vind je 'm gewoon mooi ?Vaag....Maar de tat zelf is wel goed gezet trouwens... |
|
quote:NHa , kiek, ik bun een boom van een kjel, dus da leek mien wè bie mien pass'n .. |
|
Ja met 'n afbeelding Covered in ashes |
|
quote: Watte? |
|
ja...... |
|
quote: Ja wat? |
|
Gewoon, ja.... |
|
Idioot. |
|
Jij ? |
|
Nee, je moeder. |
|
Meteen m'n Ma d'r bij halen. Kan je het niet alleen af ? Kleuter. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |