|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
shit hoe doe je dat met uitpakken dan None of us are saints - Albert Fish |
|
wanneer komt die dude trouwens terug van vakantie? |
|
quote: geen idee... begin augustus schat ik... anders ga je in september lekker met mij mee... DMTR zal wel weer even moeten sparen voor een groot werkstuk None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Damn, die Arson heeft me toch gisteravond een vette koi karper op zn arm laten knallen....echt supermooi !!!! Ik wil ook weer maar ik heb geen geld...donations anyone ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
wat nou donations... werken kreng vrder mega tevreden met nieuwe tattoo ook al is ie nog niet af.... None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik heb een nederlandse vlag met de rebel gemixt en die staat vastgeprikt op mijn linkerbovenarm. Erboven staat de tekst Rock 'n' Roll Rebel in de letters die Ozzy gebruikte voor zijn Bark at the moon cd. Het is een prentje van ongeveer 10 bij 15 cm. Dit is wie ik ben. Ik leg t verder nooit uit. Tis van mij. Gedaan door Rob Ricke (zaandam-zuiddijk). Ik heb er nog eentje boven die vlag, een oudje. Een schedel met een gitaar erin geprikt. Ik kan niet goed gitaarspelen en dat zint mij niet.... (gedan door iemand uit Arnhem-zuid) In de toekomst komt er nog 1 bij van een pompoen met mijn trouwdatum erin. Laat ik weer bij Rob doen. Dat is t... Gr. Jo. [Dit bericht is gewijzigd door Metalmum op 13-07-2003 20:33] Het noodlot is er voor iedereen! |
|
heb vandaag mijn eerste tatoo laten zetten!!!! (de scul van motorhead) erg gaaf geworden! |
|
quote:waar? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
op de buitenkant van mn rechter onderbeen! |
|
quote:nice waar komt de volgende? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: moet ik nog over na gaan denken. in ieder geval komt die ninja ster van metallica, nog achter de scul van motorhead te staan. |
|
WELKE ninja ster van metallica? je bedoelt toch niet hun "nieuwe" verneukte logo? Winter is coming |
|
quote: Logo dat ze op load en re-load gebruikten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
No Nonsense is mijn vet gave tattoo aan het tekenen |
|
postuhhhhh Bruce Banner |
|
Hij is aan het tekenen ... dat betekent dus dat ie nog niet klaar is ... |
|
Wat voor iets wordt het? enig idee al? |
|
Een zwaar enge hondekop met slijm en bloed druipend uit zijn muil. |
|
quote: excuseer mijn ongeduldigheid Bruce Banner |
|
quote: zelfportret? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ja die. |
|
quote:Jep .. zowel van mij als die hond moeten mensen bang worden |
|
quote:dude |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |