|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
je moet gewoon een beetje studie doen naar wat het nou inhoud, en wat het voor jezelf betekent, ipv van bijvoobeeld van die hoppers die maar EEN chinees/japans teken nemen, "niemand weet toch wat het is, en hij is wel mooi" Moet je goed over nadenken, vooral bij symbolen |
|
Ja hoor, je weet gewoon niet wat 'ie betekent, en dat terwijl er toch een behoorlijke zware bedoeling achter dat bepaalde teken zit. |
|
quote: Ik ben er ondertussen wel achter wat een mjolnir betekent, k heb er trouwens ook eentje rond m'n nek hangen. En het is net voor die reden dat ik me een boek over runes heb besteld, da ik die ook eerst onder de knie heb. Dat van die Chinese tekens vind ik zo stom hé, heb vorige week nog zo een juin op café zien zitten. Voor hetzelfde geld staat er "tjop-tjoi met kip" op z'n arm geschreven, en dat kalf zou het niet eens weten. |
|
quote: Oh je had het tegen mij? Als eerste staat het voor de bescherming van thor tegen de vorstreuzen, en het is een wapen en werktuig tegelijk, die je op alle manieren kan toepassen. Moet ik hier nou een heel verhaal gaan lullen of ben je tevreden, of wou je me gewoon even verbeteren op iets? |
|
quote:Een adres, ELVIS in Roeselare, die'sfair fan prijs en fucking goed, dat elfje zal echt tot leven komen op je lijf! Zijn details zijn echt ongelooflijk! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Door mijn eerlijkheid heb ik nu wel gratis voor niks een hele nieuwe en exclusieve tekening.. Yeah baby!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
whie!! gaaf |
|
Hehe.. Binnen een paar weekjes heb ik hem.. Hij moet er niks voor hebben, was al blij dat hij iets had om zich mee bezig te houden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tof! Wel foto posten als ie eropzit he! |
|
Uiteraard.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wat dacht je van een foto vóór en na? Waar komt ie? |
|
Linksonder op mijn buik en lies waarschijnlijk.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmmm, tattoos... ik loop al een jaar of vier met het idee om er een te laten zetten en ik weeet ook wel ongeveer wat. Vervelende is alleen dat het misschien wat prestigieus is. Ik zou namelijk graag een adelaar willen (niet zo'n typisch Amerikaans ding maar meer een beetje aangedikte "evil" versie) die met zijn vleugels iets omhelsd (zat te denken aan een wereldbol maar zou ook iets anders mogen zijn). Op deze manier kan ik EN mijn muzieksmaak erin verwerkt zien EN de betekenis van mijn echte naam (zeg maar "heerschend als een adelaar"). Dus als er iemand niks te doen heeft en ook nog eens creatief is |
|
Mijn volgende gaat nawederom een change of mind een helhond worden die op het punt staat je te verscheuren, bloed en kwijlt druipend uit zijn muil. en die moet dan op mijn onderbeen komen |
|
quote: Oeh op je onderbeen.. Moooooi!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: tis maar wat je zwaar noemt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Nu alleen nog een tekening vinden .. |
|
ja bijna!!!! |
|
vette letters op je nokkels is ook vet! None of us are saints - Albert Fish |
|
nee!!! |
|
dat nee voegt niet echt veel toe aan dit topic None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Uhmmm... Rinto anyone??? Die vent is cool & superrelaxed, en hij heeft mijn tattoo'tje netjes gezet "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ik vond het niet echt verbrand voelen ofzo..? Ik had meer last van spierpijn eigenlijk, hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ja Rinto is ook steengoed, alleen moet je daar soms zo lang wachten op een afspraak.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |