![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
westmalle dubbel ![]() ![]() |
|
La Chouffe Heerscht ![]() ![]() ![]() |
|
Leer het eerst eens schrijven. Het is HEINEKEN met de E van Ebola ![]() Bovedien stinkt pis ook, wel eens een glaasje ochtendurine geprobeert? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-06-2005 11:53] ![]() |
|
quote: Volgende week mogen we jou dus sochtends een glaasjes verse urine laten opdrinken ? ![]() ![]() |
|
ehh Owned! ![]() ![]() |
|
Westvleeeeeeteren ![]() ![]() Het walhalla onder de trappisten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Die's inderdaad OK. Houten kistjes! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Belachelijke prijzen betaal je er wel voor, als ze bij een slijter liggen(wat eigenlijk niet mag, foei toch) kosten ze al snel 4 euro. Gelukkig is het bij het winkeltje tegenover het klooster betaalbaarder. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Dan moet je Urthel 12 eens proberen. Je ochtendurine ruikt de volgende dag identiek aan wat je de avond ervoor gedronken hebt. ![]() Is het trouwens normaal dat je van bepaalde biertjes nogal winderig wordt? Onlangs moeten vluchten voor mn eigen darmgassen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Nu een Krušovice, een heuze Královský Pivovar, wat dat ook moge betekenen ![]() ![]() |
|
Grolsch! Jupiler! Leffe Blond! Die ownen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rock4Life op 12-06-2005 3:00] en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: Jaja, die zijn erg speciaal ![]() Geef me maar een kasteelbier, lekker zoet ![]() edit: tyfo's [Dit bericht is gewijzigd door slome op 12-06-2005 11:35] ![]() |
|
Laatst een keer Piraat gehad, het was te drinken, maar dat het nou echt lekker was kan ik niet zeggen. ![]() |
|
Gister weer delirium tremens gedronken.. Wat is dat heerlijk spul ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ja ik weet het ![]() Maar ze ownen wel ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: Leffe valt toch echt onder de speciaalbieren. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voorruit... Maar krolsch niet. ![]() |
|
quote: Mag jij al bier drinken van je moeder? ![]() ![]() |
|
quote: Begrijp dat dan, dat doet hij stiekem op de skatebaan met al z'n alto vriendjes! Dat is cewl weet je wel! ![]() |
|
Brugge tripel. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ja Is 14 te jong ofzo en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: Kei stoer man en dan al Grolsch drinken! ResPeKt ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |