![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maandag Royal gehad... erg fijn!! ![]() ![]() ![]() |
|
binnenkort maar weer eens naar de zhtc soos, 330 biersoorten ![]() Je moeder. ![]() |
|
sjit daar mag ik niet meer in ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Wanneer?!? ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het is weer lente, woohoo!! ![]() En dus weer de hoogste tijd voor wat frisse lente-biertjes. De Geuzes zijn weer niet te versmaden en ik raak meer en meer gecharmeerd van de zurige complexiteit van de Geuze Boon. ![]() Uit duitsland komt het befaamde Hefe weisbier. Ik weet vrij weinig van duits bier tot op heden en vraag me af waarom: het is een prachtig sprankelend zuiver smakend bier dat een geweldige dorstlesser is. Wat minder zomers is de "merck toch hoe sterck" van de scheldebrouwerij: een vrij vol en zoet donker brouwsel, waar ik koffie, caramel en noten uit wist te halen. Nogmaals hulde voor de scheldebrouwerij, misschien wel de beste nederlandse brouwerij van dit moment! ![]() Er staan ook weer 2 drankgerelateerde reisjes op het programma deze maand: eerst champagne proeven in de kelders van Pommery te Reims ![]() ![]() ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Vorige week een erg fijne Moeder Overste soldaat gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sinds wanneer zit er in HJ mais. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Gisteravond even rondje langs terrasjes geweest. Kreeg ik van een vriend Kriek voorgeschoteld. ![]() Wel die avond een lekker Duveltje gehad, dat scheelt. ![]() quote: Welke HJ is dat? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 12-05-2006 15:00] ![]() |
|
quote: In ieder geval de normale pilsner. ![]() |
|
Wat Valfar zegt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Kriek kan enorm verschillen in kwaliteit! Je hebt inderdaad simpel bruin bier waar siroop wordt bijgegooid. Neem je echter een Boon Kriek of een Girardijn Kriek, dan krijg je lambic-bier dat getrokken is op echte krieken (=kersen). Wat je krijgt is een formidabel mengsel van een zure complexe lambiek en de authentieke fruitigheid van kersen!! Superspul! ![]() Liefmans heeft ook een geweldige kriek, deze is niet op lambic maar op een bruin bier getrokken. Zelf weer net op een zonnig terras genoten van een grote fles Geuze Boon. Simpelweg GODDELIJK. Hoe vaker ik dit drink, hoe beter het wordt. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ik zag in de Alberto Hein een 4tal buikjes van grolsch witbier staan, nog nooit eerder gezien - van 't weekend maar ff proberen ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Vandaag een zeker Oerbier gedronken. Lag al een tijdje klaar, maar is nu met de zon op de kop eindelijk getest. Erg lekker, zoet bier met een vrij jong recept (1980) aanrader! ![]() |
|
Niks beters dan 'Old Speckled Hen' Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote:Die heb ik een tijdje terug ook eens gehad. Ik vond het wel erg lekker, maar ook vrij zwaar smaken en heb er ook een flinke tijd over gedaan voordat ik hem op had. Het lijkt me niet echt iets voor dat warme weer. ![]() |
|
K3r3lsbier f0r t3h w!n Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ik heb me de laatste maanden wat meer verdiept in de Duitse speciaalbieren en dat is me bijzonder goed bevallen, zoals de bovengenoemde Hefe Weizen, maar toch vooral de Schenkerla Rauchbock ![]() ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: Kriek is zeer geil bij pannenkoeken restaurant. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
"Belgisch bier" Zeg wat wilde gij voor bier, Sanctus, Duvel, Tempelier, Gildenbier of Afflighem of Jack-op uit Wolvertem? Speciale Aerts misschien of een Breendonk's Vitamien? Rochefort of Kriek Lambic, Palten, Koninck, Liefmans Kriek? Mater, Paters Vat, Floreffe, Rubens Bier of Christmas Leffe? Vader Abt of Cardinal of een Tripel van Westmall'? Stella, Maes of BST, Witkap Tripel of Chimay, Witkap Stimulo, Maibock of een Gueuze Van den Stock? Een Grand Cru? Een Maredsous? Een West-Vleteren uit Wattou? Extra-Moortgat of Orval, Pieter Pauwel of Christal? Hoegaards Wit Bier of Lamot, Rodenbach of Tongerlo? Chevalier of Ide Pils? Vriend, ik heb voor elk wat wils! van: Willem Wilmink [1936-2003] ![]() |
|
quote: Leuk als tattoo op je rug ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
In de middag met stralende zon op terras, betekent voor mij een Hoegaarden. ![]() Hoewel ik laatst voor de verandering een biertje van de plaatselijke brouwerij in Nijmegen bestelde, en die was ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Heerlijk idd! I am the 1%. ![]() |
|
quote: Dat ziet'r heerlijk uit! ![]() ![]() Morgen naar Muenster, alwaar ik een bezoek zal brengen aan de Pinkus brouwerij. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Zaterdag de brouwerij "De Dulle Brouwers" in Esen (België) bezoeken, het is de brouwerij van Oerbier, Arabier, Dulle Teve, Schtille Nacht (kerstmisbiertje) en Boskeun (Paasbiertje), wordt leuk ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |