|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vertel, wat sprong eruit? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vannacht 3 Leffe Triples achterovergeslagen. Jammie spelfout weggehaald... |
|
quote: Scherpe vent ben je toch...Zeker niet gedronken Chellie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nogmaals.. Goede smaak heeft u mijn waerde Ik ben even en kerelsbier aan het verorberen..laatste week van september weer naar belgië om te shoppen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Op vakantie met 2 man een krat Rochefort 10 leeggedronken.. godvers Het nadeel is alleen dat ik nu zo verwend ben dat ik minder trek heb in andere bieren nu 24 september ga ik gelukkig op een bierrondvaart, dus dan zal ik de uitgedeelde bieren wel moeten drinken hehe Verder op vakantie nog Chimay wit gehad, La Trappe Quadrupel (Neerlans beste bier? Ik kan geen betere bedenken!), Westmalle dubbel en tripel.. en eh nog wat dingen die ik vergeten ben. Proost! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Rochefort 10, gvd wat een bier!! Sowieso in mijn top 5 der bieren . Probeer ook de rode en de blauwe van Chimay! What the heck, probeer alle trappisten, ik kan geen slechte bedenken... En wat neerlands beste bier betreft... Ik weet het ook niet maar ik heb wel een zwak voor de scheldebrouwerij. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
lmao, schaffelaar, typos in sigs heersen. |
|
Geweldig! |
|
toepasselijk was hij wel in dit topic, ja Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Als de gesmeerde bliksem naar de Dulle Brouwers jij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik woon dichtbij Nijmegen en daar ligt mijn favo stadsbrouwerij met de meest hemelse bieren. De brouwerij heet dat ook de hemel! In de zomer is een witte serafijn overheerlijk en de winten een lekkere godelief. gvd bij het schrijven krijg ik al trek Simply because you can breathe,doesn't mean you're alive, |
|
Gisteren flink aan de Hertog Jan Grand Prestige gelurkt. Best wel een kater ja, maar wat is dat toch een verdomd goed biertje. spelfout weggehaald... |
|
Ik had gister voor het eerst sinds 10 jaar of zo weer eens een Kriek op, van 't vat. Ik dacht altijd dat ik dit smerig vond, maar op aandringen van een maat van me toch maar weer eens geprobeerd (ik ben nogal beïnvloedbaar ). Wel zuur, maar toch lekker man!! Heerlijk zo op z'n tijd Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mijn zusje heeft een bier gewonnen bij een wedstrijd dammen, maar ze is nog te jong om het te drinken Nu zat ik eens te kijken en het is gemaakt door Bierbrouwerij 'De 3 Horne'. Het ziet er best lekker uit, 9,5%.. Ingredeienten: water, pils, chocolade, amber, munichmout, basterdsuiker, hop en gist. Drinktemperatuur 10-12 graden. Het bier heet 'Dambier' Nu ging ik eens kijken wat die 3 horne nog meer heeft gebrouwen, maar ik ken er eigenlijk bar weinig van.. Iemand bekend met deze bieren? http://www.cambrinus.nl/brw/HORNE.HTM Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Horne? Weert was vroeger Het Land Van Van Horne. Philips van Horne ofzo. |
|
ik had vd week een HJ karakter, nog nooit eerder gedronken maar die was echt ZALIG |
|
Die vond ik minder, net als Grand Prestige. Meibock & Primator daarintegen. |
|
quote: Oeh, die Grand Prestige lust ik anders wel soep van spelfout weggehaald... |
|
Suikerwater.. Vroeger vond ik die wel lekker maar sinds dat ik gestopt ben met roken vind ik dat soort bier te zoet. Best jammer eigenlijk. |
|
quote: Dan moet je maar weer gaan roken! Op je knie en pijp voor genade! |
|
hou er van speciaalbier, favorieten: deliriem tremens & duvel kannonetje wil er ook wel 's in [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 17-09-2006 14:23] |
|
quote: Gelukkig is het aanbod bier tamelijk uitgebreid. Voor deze jongen geen gore sjekkies meer. |
|
Desperados!! Hatsjikidee! |
|
Nee! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |