![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Belgische abdij moet bierverkoop staken Belgische monniken uit het Belgische Westvleteren hebben hun bierverkoop moeten staken, omdat deze als beste uit een stemming kwam op www.ratebeer.com. Het bier uit de abdij werd, nadat het was uitgeroepen tot beste biertje, zo veel besteld dat de monniken dit niet meer konden bijbenen. Duizenden mensen uit meer dan 65 landen stemden op de site van Ratebeer op diverse biersoorten. De Westvleteren 12 kwam hierbij als winnaar uit de bus. De abdij, waar dertig monniken wonen, is niet van plan om de productie te verhogen. "Onze winkel is gesloten, omdat ons bier is uitverkocht", zo is te horen op de voicemail van de "bierfoon" van de Belgische abdij. De abt van de abdij reageert als volgt: "We zijn geen brouwers, we zijn monniken. De enige reden dat wij bier brouwen is om het "monnik-zijn" te kunnen betalen. Voor buitenstaanders is dit niet te begrijpen, maar het leven in de abdij komt op de eerste plaats, niet het bierbrouwen." Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
westvleteren ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat jammer. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Zo snel mogelijk nog even wat Westvleteren opzoeken dus. Zonde dat het er straks helemaal niet meer is ![]() ![]() |
|
Dat spul was toch al bijna nergens te krijgen. ![]() Van de week voor het eerst Rochefort 8 gedronken. Een van de betere biertjes moet ik zeggen. De andere smaken ook maar eens gaan proberen binnenkort. ![]() ![]() |
|
Ik blijf het geweldig vinden die houding van de brouwers. Gelukkig konden we vorig jaar toen we daar waren nog wel wat meekrijgen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Volgend jaar zal het wel weer te koop zijn (of ik denk eerder al eigenlijk over een paar maanden), en morgen misschien ff langs berts bierhuis, kijken of ze het daar nog hebbem, ![]() ![]() |
|
tering bierlijst van mn werk gekregen, en die moetje uit je hoofd kennen. 41 bieren inclusief eigenschappen. ![]() |
|
quote: Daar is natuurlijk heel wat veldwerk voor nodig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Zo is dat, van hands-on ervaring leer je stukken meer ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Goed bier inderdaad! ![]() ![]() |
|
quote: En wat voor droombaan heb jij? ![]() Slijterij of een speciaalbierkroeg of zo? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Moet toch geen probleem zijn voor jou? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Gisteren op de Ooszeedijk in rotterdam naar een koegje geweest locus publicus..alle soorten bier daar. Gedronken Kerelsbier 2X Verboden vrucht 3X Duvel 2X Kwak 3X Hoegaarden witbier 2X en op het eind 4X vodka....en toen was ik vol en afgetankt...geen airmiles gekregen wel nadorst deze morgen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 02-09-2005 18:20] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat je nog op je poten kon staan. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
De meest charmante kleinbrouwerij van m'n gemeente heeft een nieuw bier op de markt gebracht: Malheur Cuvée Royale! ![]() Check www.malheur.be ! "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Malheur heb ik wel eens gedronken, smaakte best ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ben nu bezig met Janacek, een Tjechisch biertje. Ook prima te doen ![]() ![]() |
|
quote: Oefenen maakt een meester. Al moet ik wel toegeven dat ik aardig uit me nek lulde van al dat genot Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Waar kan je Schultenbraü bier kopen? ![]() ![]() |
|
quote: Aldi ![]() ![]() |
|
Hmmm, geen Aldi bij mij in 't durp. ![]() |
|
Vanavond naar De Wilde Man in Amsterdam geweest en daar erg kunnen genieten van mij nog niet bekende bieren van de brouwerij Gouden Carolus. Zeker het proberen waard! ![]() no text supplied ![]() |
|
De grootste tractatie komt een paar uur na al da bier...SCHIJTEN..allemachtig wat een lucht ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |