|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kwak alle bieren van brouwerij et ij (te amsterdam) en dan vooral de natte kasteelbier affligem delirium tremens de grote flessen palm amstel gold(in tegenstelling tot de normale amstel wel lekker) leffe paulander (duits witbier) kostrisser(duits zwartbier) chimay westmalle wiekse witte hoegaarden enz "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
favoriet is zeker Grimbergen Dubbel Verder vind ik zo goed als al het bier wel te zuipen Westmalle, Duvel, Corsendonk etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja! Ik had eens 4 flessen Kwak en zo'n Kwakglas gegeven aan iemand die het meteen weggooide wegens 'te degoutant'. Blijkbaar drinkt men alleen graag speciaalbieren in de Benelux, Duitsland en Frankrijk ofzo? Ergens anders verkiest men afwaswater. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:wat is te degoutant "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kwak. Was de zin te moeilijk? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik werd afgeleid door al dat lekkere bier "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: tering |
|
quote:Zolang Heineken Neerlandsch grootste export produkt is wil ik dat best geloven |
|
hey Iskariot, Barbãr is ook zeker goed te doen! Orval en Barbar staan standaard in mijn koelkast |
|
quote: Ik wil ook zo'n koelkast. Nou ik het zeg, heb vandaag een koelkastje aangeschaft, die zal ook bevolkt moeten worden |
|
ah, dat is het betere werk natuurlijk. zelf barbar maken is trouwens ook LEKKOR! |
|
ERIK DE NOORMAN! |
|
quote:Bedoel je een pakket of echt zelf maken? |
|
quote: die namen passen wel bij jou ja Je moeder. |
|
Bush is niks voor mij wel redelijk zwaar spul,12°! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Westvleteren Abt (of zoiets) keiduur, maar retelekker |
|
Duvel i.i.g. Grimbergen double Leffe tripel Guinness , niet te drinken van iets anders dan tap!!! Vos , Das , Palm Wieckse Witte , yummie So many beers, so little time "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Rare gewoontes heb jij na de sex. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik drink over het algemeen bijzonder weinig alcohol, maar van biertjes als Palm, Hoegaarden en Brand kan ik erg genieten. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:I kneel before Kwak! (niet doordenken aub , het bier dus ) |
|
Arabier Dulle Teve Schtille Nacht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Urthel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ik vind juist de herfstbok heel erg goed te pruimen verder blijf ik erbij dat de bieren van westmalle, grimbergen en leffe te waterig zijn en geen nasmaak hebben. slap spul |
|
dat westmalle is idd NIET te zuipen, zoals bijna alle 'supermarktspeciaalbieren'. Pleur op, heineken met 12% is het gewoon. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |