|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga het niet eens proberen. Ik vul het elke zaterdagochtend, en daar houd ik het bij Ik raad iedereen wel Hoegaardse DAS aan! godverdomme, wat een lekker (en in vergelijking goedkoop) biertje! |
|
kilkenny is lekker zzz |
|
quote: Dan toch liever Guinness Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehe, brute smiley hmm... guinness ook lekker, maar kvind kilkenny wat beter smaken toch beide goed, iers bier is zowiezo goed hehe zzz |
|
quote: Als je in Ierland een 'gewoon biertje' vraagt, krijg je Heineken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tja, over smaak valt niet te twisten. Drink ze ook beide erg graag maar Guinness is toch mijn favo quote: Thou hat spoken Iers bier heerscht en kan je ook wel goe zat zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Kilkenny ken ik niet, maar ik vind Guinness ook het lekkerste bier! |
|
quote: dude is dat bier echt te krijgen zo ja waar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hoe kun je G nou het lekkerste noemen als je eerst zegt dat je een ander bier niet kent? |
|
Bweuh, Kilkenny is om ter plekke misselijk van te worden... |
|
Gulpener Korenwolf, T is Witbier, maar speciaal genoeg voor mij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wieckse witte is écht grandioos smerig. Net bruinebonensoep wat smaak betreft, maar dan slechte, verlopen soep. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ben nu bezig met een Karmeliet Tripel, valt ook zeer goed naar binnen te werken |
|
G0dver, hij's echt goed |
|
Buiten normaal pils drink ik alleen wel eens Guinness, superlekker. 2 weken terug had ik bij een Ierse pub een Guiness-marathon gehouden, de hele dag Guinness gezopen als een ketter totdat ze me vriendelijk kwamen vragen het terras te verlaten. Grimbergen vind ik ook wel lekker, en die naam is erg true. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Chimay Tripel zal het zijn.. of een Blond Kasteeltje En zo af en toe gaan een Kwel Chouffe en een Kwak er ook wel in. En Maredsous abdijbier, komt uit de brouwerij van Duvel en smaakt net een tikkie beter. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:die is erg lekker ja "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gadver.. daar ging ik echt bijna van over m'n nek Doe mij maar een Leffe of Wieckse ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 17-07-2003 13:59] zo kan ie wel weer |
|
SIMOOOOOON WELKOMME Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Ik heb zelf ooit eens een experiment met Guiness gedaan. Met een maat van mij hebben we drie dagen niks gegeten en alleen Guiness gezopen...het is namelijk lekker voedzaam. We voelden ons als herboren baby's. Enige bijeffect was dat we drie dagen daarna aan de dunne en bovendien pikzwart gekleurde schijt waren......... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Danku danku Jij nog voorkeuren voor speciale bieren? Weet niet of iemand Morépiere kent.. Das ook erg goed te pruimen. Een of ander mijnwerkersbier is 't zo kan ie wel weer |
|
quote: Guinness is inderdaad heerlijk ikzelf heb nog wel trauma's overgehouden van het bier uit de dirkson [Dit bericht is gewijzigd door Appel op 17-07-2003 14:17] Red de fietsen de winter door. |
|
Ik was laatst voor mijn werk bij een bier groothandel. Toen ik klaar was kreeg ik een sixpack mei uhr bock of zo iets. Dat was echt een ontzettend lekker biertje. |
|
geef mij hoegaarden, duvel, kwak, geuze of leffe dan heb ik ook weer plezier |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |