|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ook wel eens gerpobeerd, maar ze hebben hier in de kroeg een trappiste triple met kersenlikeur erbij gevoegd ; oud en nieuw 2000; 5 glazen en ik was dus echt over and out Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Laatst Oyster Stout op, lekkere stout, niet zo sterk als Guinness, maar toch ook erg lekker En ook Kelt, Tjechische stout, ook iets milder als Guinness maar sterker als Oyster <-verkeerde kleur eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-12-2004 19:23] |
|
speciaal bier voor mij Kankerlul |
|
quote: Kersenlikeur bij je tripel?? Dude, zijn ze gek geworden daar?? Alles maar aanzoeten zodat de massa het naar binnenslobbert, bah! Sorry, maar het verdient niet mijn voorkeur... Dat je lam was kan ik me trouwens wel voorstellen: @Iskariot Oyster Stout? Is dat van die stout met zee-tinten? Zoiets heb ik wel eens in Ierland gehad, was geweldig! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ierse bieren genieten niet echt mijn voorkeur. Ik blijf bij de belgische klasieker, Duvel. Bier is den duvel! VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
quote: Duvel heerscht idd De meeste Belgische bieren wel trouwens.... Tongerlo Piraat en noem maar op spelfout weggehaald... |
|
quote: Achjoh, wordt een man en leer stout drinken |
|
Heb nog een fles (1l) La Chouffe staan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Bedoel je tinten in kleuren op het flesje of tinten qua smaak. Het flesje had (en heeft nog steeds) wel een zeezicht (met boot, strand en meeuw, alles erop en er aan). Qua smaak weet ik niet echt wat ik me moet voorstellen bij zee-tinten (nee zat geen vissmaak aan :D ) |
|
Wat vinden jullie trouwens van dat dilemma van Hertog Jan? Ik vond er persoonlijk weinig smaak aanzitten en denk dat die Gerard maar een beetje aan heeft zitten rotzooien. |
|
quote: Karakter is toch erg goed binnen te houden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Smaken variëren, Ierse bieren zijn heerlijk (allé, ik heb het over Guinness, Kilkenny en Murphys) quote: De combinatie Finntroll en Duvel is heel grappig, vraag maar aan Sharteel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kwak Leffe dubbel La Trappe dubbel Westmalle dubbel Duvel Postel |
|
De donkere kasteelbier (11%) Zalig. Ik ga er nu een pakken. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: typisch voorbeeld van 'Hoe maak je een massaproduct? Maak het zo smakeloos mogelijk...' Bierwater.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vandaar dat ze het over heel de wereld schenken natuurlijk. Heineken is dan ook al sinds jaar en dag ons huisbier en smaakt nog altijd prima. |
|
Ik heb ooit eens een Satan gedronken, maar vond het niet zo lekker. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Ach, Heineken heeft hetzelfde waar Slipknot last van heeft, het is stoer om het af te zeiken ... |
|
quote: inderdaad dàt, en ook gewoon dat het kutbier is In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
nee heineken is om uit te zeiken. Zeg Varanus wat vind je van Verboden Vrucht? |
|
tjah, als je hoegaarden onder speciaal bier rekent, ga ik iig voor hoegaarden. verder is duvel op zijn tijd ook goed te drinken vind ik schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Duvel donkere Leffe Trollebier Guiness Murphys stout Gordon jamjamjam Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Westmalle tripel ja, dat is een motherfucker.. En je vergeet Grimbergen dubbel/tripel. Corsendonck is ook wel goed te drinken en niet te vergeten de 4 seizoenen van grolsch "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik denk dat hij La Trappe bedoelt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |