|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die gulpener gladiator eenmaal gehad, niet echt iets wat ik vaker ga proberen. Te zoet, verder niets speciaals |
|
Desperados!! |
|
|
|
Grmpf!! |
|
wil jij een desperadootje met mij drinken? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-06-2005 20:26] |
|
Wat iedereen al weet. Westvleteren 12 nummer 1. http://www.ratebeer.com/Ratings/Ratings-Top50.asp bron: Metro |
|
quote: Maar ook een bepaald soort buitenlands bier Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:En toch blijf ik me verbazen hoe weinig mensen westvleteren kennen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Het wordt nergens geschonken waar ik kom, Rochefort overigens wel, ik ken Westvleteren dus ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ken het natuurlijk maar drink het weinig, wel lekker Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het dwepen met Westvleteren blijft natuurlijk mooi, zeker ook vanwege het verhaal. (wat is een mooi bier zonder verhaal?) Er is echter zoveel meer... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik heb een paar weken terug eens zo'n kadopakket HJ gehaald. Ik moet zeggen dat de Tripple, de Dubbel en de Janneke toch wel heel lekker is. Alleen de grand prestige was echt veel te zoet vond ik, de eerste paar slokken waren lekker maar daarna werd ik echt misselijk van het bier! |
|
Rhodenbach voor het ware mondgevoel hehe Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nee dank je. |
|
quote: Hebben die dan flesjes in de vorm van een lul ofzo? |
|
Westvleteren dubbel nu aan het proeven, een van de weinige keren dat ik een dubbel wel te pruimen vind. |
|
quote:Westvleteren is onlangs uitgeroepen tot 't beste bier van de wereld. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: quote: FREEZE |
|
quote:He bah, spelbreker. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ontopic: ik drink bijna elk bier dat er is... Maar als ik echt, echt moet kiezen wat mijn voorkeur geniet dan is dat de Hertog Jan Primator FREEZE |
|
Grolsch Noaber, Het Kanon, en Lentebok enz. Verder vind ik van dat Belgische bier wel lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Noaber is inderdaad ook best lekker! En nu krijg ik dorst en ga ik dus een Primator aanbreken FREEZE |
|
Noaber... ik ken het nog niet. Ik lees op de site dat er zoethout in het brouwproces is gebruikt. Klinkt interessant! Nu ben ik nooit onder de indruk geweest van alles wat Grolsch heeft gebrouwen naast hun geweldige pils (met als dieptepunt het vréselijke kanon...) maar ik ga het zeker proberen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dinsdag in Den Haag geweest bij een biercafe, daar een oerbier besteld. Ontzettend lelijk etiket, maar wel een erg lekker biertje, en heel erg sterk ook. Ik ben meer dan anderhalf uur bezig geweest hem op te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |