|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Teveel om op te noemen.. maar een kleine greep uit de selectie: Chimay Blauw (zwaar bier, behoorlijk bitter maar errrrg goed in balans) Rochefort 10 (zwaar bier, veel zoetige fruitige laagjes die goed samenvallen en uitmonden in een bittere afdronk) Tripel Karmeliet (kruidige tripel gebrouwen van 3 verschillende graansoorten) Witkap Tripel (ietwat zurige tripel, interessant biertje) Aventinus (verfrissend doch sterk Duits speciaalbier) Judas (blonde dorstlesser van hoge kwaliteit, veel smaak voor een blondje) Jopen Bockbier (het beste bockbier dat er bestaat!) Dit zijn toch wel een aantal bieren die regelmatig mijn tong mogen strelen. Maar probeer vooral zelf wat uit de plaatselijke slijterij/bierwinkel. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Donderdag weer eens bieren. |
|
quote: dat beweerd iedereen die daar komt en del ijstr ziet hangen. begin wel bovenaan. onderaan staan de biertjes die met een reden onderaan de lijst staan bwergh! |
|
ze staan op alfabet toch? |
|
zou best eens kunnen maar kennelijk bestaat er bier-met-rare-fruitsoorten. dat in dat geval begint met een Z. of dat is nieuw, die albetische volgorde. zovaak kom ik er ook weer niet Dbs heeft La Chouffe op tap. fini! |
|
quote: daar houdt ik van, met veel toewijding over bier schrijven. ik kom zelden in een slijterij, enkel voor een flesje whiskey. maar natuurlijk, goede bieren hebben ze ook. toch eens doen dan! een 'speciaalbiertje' vind ik trouwens het lekkerste als ik reeds een bodem heb gelegd van 'ordinair' bier. alleen heb ik het vermoeden dat dat tegen de regels in is..? niet dat het voor mij ene reet uitmaakt.. ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen |
|
Dit weekend naar een speciaalbierfestival geweest. Oftewel: Weer een lading ondermaatse brouwsels kunnen proeven. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Heel lekker inderdaad, maar ik ben er zo bomzat van geweest, me hele bakkes weer kapot gevallen. Against God and Government |
|
Hertog Jan Meibock! Fuck the world. Black metal forever! |
|
Zo juist het volgende in huis gehaald en daarnaast een krat Franziskaner weissbier besteld: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Wel de rochefort 6 en 8, maar de 10 vergeten |
|
Kasteelbier!! |
|
quote: Oh is die er ook? Die hadden ze niet, anders had ik die inderdaad ook mee genomen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Triple ja, blond heb ik ooit eens gehad geloof ik. Hoe is de bruin? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kasteel en Karmeliet heerscht zeker..probeer ook eens Busch..das ook lekker [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-08-2007 14:50] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bruin is wat minder. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk, ik ben gwn niet zo"n bruin-bier-gezind-iemand. Maar tripel en blond... ja hoor! |
|
quote: Bush is bocht. Net als Kasteelbier overigens. Uit dezelfde 'ik-drink-goed-speciaalbier-want-het-is-zwaar'-categorie raad ik Het Kanon van Grolsch aan. Vreselijk! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tssssssssss...jouw smaak papillen zijn gewoon nog niet ontwikkeld..Kanon gaat wel..net ff te bitter Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Tuurlijk, meneer die Delirium Tremens niet lekker vindt met het argument dat je al die pils ook niet meer proeft. Ga maar stoer biertjes drinken met meer dan 9%, anders kunnen je hypergevoelige smaakpapillen het niet waarnemen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zowel Bush als Knanon zijn gewoon niet lekker, allebei gebrouwen om maar zwaar te zijn ... kasteelbier gaat nog maar ook geen toppertje. |
|
quote:Ik heb het niet over niet proeven van pils...alleen als je zwaarder gewent ben, duurt het langer voordat Pils aanslaat...Dat niet lekker vinden komt uit jouw mond...Omdat jij het dus lekker vind moet de rest van de mensheid het ook te pruimen vinden???? Gelukkig heb je Kasteel nog als overeenkomst Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Chimay ftw!!!!!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Chimay is wel aardig ja |
|
Volgende week Belgie weer Visiteren om wat grotemenerenlimonade in te slaan.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |