![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grim Mountains Blonde ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote:Dat dacht ik! Ik ga vanaaf denk ik maar eens weer lekker aan het pils ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Jawel, zeik van een gorilla ![]() ![]() |
|
Kent iemand hier Efes? Pils uit Turkije. Ik heb er een tijd terug kennis mee gemaakt in een Turks restaurant bij mij in de buurt. Erg lekker pils, zacht, gebalanceerde smaak. Aanrader ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal de bierencyclopedie der eens op naslaan. Ook een tip trouwens die encyclopedie. Te koop voor een eurotje of 8. Leuke info ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Interestink.. Ik zal morgen Donner eens checken.. ![]() |
|
M'n vader had nog een fles Leffe Blond staan, van een liter ofzo. Ik had me voorgenomen om die vanavond eens buit te maken. Verder dan een half glas kwam ik niet, wát een bocht! Brrrrr, die vieze bij/nasmaak verpestte het behoorlijk. Edit: Misschien kwam 't omdat ik eerst een paar Grolschjes had gehad, maar dat bier is véél te zoet! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 27-01-2005 0:54] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Het zal aan grolsch gelegen hebben. Grolsch verpest namelijk alles ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
westmalle triple ![]() ![]() |
|
Le Trappe ![]() ![]() ![]() |
|
quote: NEUHH ![]() ![]() ![]() De schuld ligt echt bij Grolsch, dat bocht hoor je niet te drinken voordat je het heilige Leffe gaat drinken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gurbe, het is een vrouw .. en een Twentse ook nog .. daarmee moet je geen gesprekken over bieren voeren ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Heb het een paar jaar geleden paar keer geprobeerd in Turkije (als dat het enige betaalbare bier is moet je wat he...) en kreeg er niet meer als 1 a 2 op een avond weg (en was niet de enige), wat een kattezeik was dat. ![]() ![]() |
|
quote: Op vakantie in Turkije veel gedronken. Niks mis met de smaak en zuipt makkelijk weg. Maar speciaal? Moah. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Zo..vanmiddag de kelder vol met kratten Palm gestouwd,die was 4euro afgeprijst. ![]() Da's beter dan die Straffe Hendrik onlangs. Voor zover mij bekend is dat het enige Belgische bier dat echt niet te zuipen is. ![]() ![]() |
|
quote: en Maes Pils... ![]() |
|
quote: Nou, ik denk het toch echt niet! Smaken verschillen hoor, maar.. Dat Leffe is dus echt véél te zoet voor bier!! Ab-so-luut niet mijn smaak! @Jenje: Hm, juíst Twentse vrouwen hebben denk ik redelijk wat kijk op bier. Omdat ze het ook zuipen!!! ![]() Ik durf te wedden dat ik al heel wat meer soorten bier heb geproefd/geprobeerd/gedronken dan menig vent hier. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ja,die alcoholvrije troep die ze op graspop hebben. ![]() ![]() |
|
quote: Probeer het eens ZONDER vantevoren Grolsch te drinken. Ik durf te wedden dat je mening dan heel anders is ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: M'n pa heeft het al door de gootsteen gegoten.. ![]() Maar als ik ooit 's de kans krijg, ga ik 't zeker proberen! (Trouwens, die Grolsch had ik tot een uur van te voren gedronken, daarna niet meer). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
pff leffe heerst, al zou ik nu toch dolgraag een latrappe hebben ![]() ![]() |
|
[quote]Op 28 januari 2005 17:08 schreef Immortella het volgende: M'n pa heeft het al door de gootsteen gegoten.. ![]() Je hebt ook overal mensen voor. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |