|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vanavond nog lekker grimdubbels tot mij nemen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Toch iemand die het met me eens is. Daar drink ik op |
|
quote: Als Guinness je niet bevalt, moet je misschien eerste de murphy's stout proberen, die is wat zoeter/vriendelijker dan de guinness! quote: Klassieker.... Duvel is een relatief nieuw bier hoor, nog maar enkele decennia! Maar goed, ik zal niet vitten, ik heb het nou eenmaal niet zo op Duvel... Als je trouwens een echte klassieker wilt, zou ik een "Oud Zottegems" bier pakken. Dan praat je over een eeuwenoude traditie! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
vandaag kerstpakket van werk: La trappe |
|
Grolsch Herfstbok op Lekk0rrr! |
|
quote: Blijft toch wel 1 van mijn favoriete bieren. Ieder seizoen (op 1 na) kijk ik weer naar de herfst uit hiervoor. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik blijf de Amstel herfstbok verbazing wekkend lekker vinden. Lekker 'warm' zoet biertje met een volle smaak. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zelthooooooooooor, tijd voor een HJ Bock avondje |
|
quote: Juischt Ik neem er zo lekker weer één |
|
het bokseizoen ja... het is alweer bijna voorbij... Ik weet het niet zo met die bokjes... van de meeste (grote) brouwerijen vind ik sowieso de bokjes te zoet en nogal vlakjes. Een hele aardige vond ik nog die van La Trappe, met een ronde afdronk. De tegenvaller van deze kerstdagen vond ik trouwens de Hertog Jan Grand Prestige. In mijn geheugen was dit een geweldig vol en rijk bier, maar nu was hij bijzonder vlak in de afdronk. Nee, om in dat genre te blijven kun je beter aan de Rochefort 10!! Als een mooie, ronde vrouw: vol, zoet en overdadig! Maar toch net die frisse bite in de afdronk, zodat het niet te wee-ig wordt. Ook qua complexiteit valt er genoeg te beleven. (fruit? toffee?) PROOST! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ND:Heineken...best speciaal Suck my piss |
|
quote: Volgens mij kan ik met jou een hele leuke avond hebben zonder sex spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik mag hopen van wel ja! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik ben zojuist begonnen aan een kerstbier pakket, dit pakket bestaat uit allmeaal kerst biertjes zoals christmas verheage en Corsendonk christmas ale, ze smaken zeer lekker en het alchohol percentage liegt er ook niet om van 8.5 tot 14%, zeker een aanrader |
|
quote: Verhaeghe en Corsendonck!! Dat zijn beide brouwerijen die er niet om liegen!! Vooral Verhaeghe is natuurlijk befaamd vanwege zijn duchesse de bourgogne. De kerstversies van beide ken ik nog niet. zo zie je maar, d'r staat altijd nog een nieuwe biertje op je te wachten! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Alleen Hertog-Jan voor mij. Dat bierpakket dat ik met kerst gekregen heb ligt maar te liggen in mijn koelkast.. |
|
Mijn favoriete bier blijft toch nog altijd Leffe. En dan alle Leffe's die er zijn dus [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-01-2005 21:31] spelfout weggehaald... |
|
Ik zit nu heerlijk aan de Guinness "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Met oud op nieuw heerlijk veel Grimbergen Dubbels gedronken... Het is en blijft een lekker bier! En gister zat ik aan het bokbier van Hertog Jan FREEZE |
|
quote: Allebeide heerschbiertjes spelfout weggehaald... |
|
Zit nu aan een La Trappe Dubbel te lurken |
|
Loterbol |
|
Apeldoorns Bokbier! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hopelijk niet in de apenheul gebrouwen? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |