|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
N00bs, newbies en prutsers, stel jezelf voor! zo beter Fire? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 24-07-2003 20:10] |
|
Elf.. wat een mooie introductie. |
|
Hoi Mij ken je, je koopt een satyricon dvd van mij |
|
quote:YEAH! |
|
Death metal natuurlijk...Erik Rutan-->Hate Eternal What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*zwaait naar de n00bs , newbee's en prutsers* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
oak is alweer gebanned |
|
quote: Waarom is die dan nu weer geband? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:ja...eigenlijk wel...toch jammer (in de zin van: Krieg, Panda en nog een paar kregen allemaal een tweede kans en hij niet) /me verwelkomt alle n00bs met een tje |
|
quote: leg uit... ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: tja..vind het ook niet helemaal okeej..maar goed. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zeg, ik ben een n00b, werd het nog uitgelegd??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: That's it?! Erik Rutan, Erik Rutan en nog eens Erik Rutan Geil je op die vent of zo? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Sure..er wordt geband zonder te zeggen waarom..ws. omdat dit iemand was die al gebanned was..nou ja Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ahaaaa...een kloon dus. Ik snap What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja, ik krijg er een dikke paarsdooraderde van...... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Een maand geleden vond je er nog geen reet aan. Meelopende broodpoot. |
|
Wat leuk, die jongens van Hatred |
|
quote:Neus? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan heb je het met je demente kop en staar aan je ogen weer verkeerd opgevat OPA. Erik Rutan&HE heerscht, MA is saai. Behalve Gateways dan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Blij toe dat Rutan weer is opgerot, nu wordt "Heretic" wederom een ouderwets heersende lp. Maarre, ik zag in ander topic dat je het ook hier niet lijkt te gaan winnen van de blekkies. Niet winnen van blekkies = g.a.y. |
|
quote: Vuile Gay, zeg Wiemes ook eens serieus aangemeld hier????? |
|
quote: Godver, ik win het wel van die kutblekkies. Kom me anders dan eens helpen om die kerels tot rooie bloedpoeder te rossen? Rutan heerscht heel morbid angel eruit. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: No fucking way Rutan is goed in wat ie doet maar niet ZO goed... en Trey schrijft nog altijd het leeuwendeel van de nummers... dus hij speelt de dingen die trey heeft geschreven Hate Eternal is echter wel een goeie band, maar kan niet tippen aan morbid angel 11.45: restate my assumptions |
|
Er zijn twee M.A.-topics, lieverdjes. Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |