|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zag ik ook al Maarja, ik zet Ophidian nog maar eens op! |
|
Ik ga ff zoeken, ik ken het niet. Oud Vuil. |
|
Mmmm, Butterfly VIP ben ik nu aan het beluisteren. Piano, langzaam gaat het nummer over in een keiharde beat. Erg gaaf gedaan. Oud Vuil. |
|
Het nummer Phaseshift heerscht btw ook de pan uit. Oud Vuil. |
|
quote: Ik kom toch nu pas net thuis. VOlgende week weer hakken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik weet niet wie het is maar dit komt van de site van DJ Noisekick. Bruut tafereel iig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Gaaf Vraag me inderdaad af wie dat is. In de Url staat iets van Wildervank. Maar is het trouwens geen cannibal corpse LP die daar op de draaitafel ligt? Wat vind men hier trouwens van Charly Lownoise en Mental Theo? Dat is pas nostalgie voor mij! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 22-11-2004 21:26] |
|
hun happy hardcore is echt belachelijk |
|
Hehe.., heb net mn stage afgerond bij Mental Theo Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Wat voor stage? VJ/DJ? |
|
Hehe, het is wel te merken waar DJ Noisekick zijn inspiratie vandaan haalt met nummers als "Oogkaspenetratie". Ik heb trouwens een nummer van DJ Noisekick vs. Kerberos, is dit de bm band kerberos waar hij een hardcore versie van heeft gemaakt ofzo? |
|
Net nog ff een masters of hardcore cd opstaan. Nog volk dat DJ Angerfist kan waarderen? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Present |
|
quote: Rotterdam Terror Corps kon ik in de periode 96/97 erg waarderen. |
|
quote: Je zult 't vast niet geloven, maar hij is m'n neef. |
|
quote: Angerfist? |
|
quote:poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing |
|
Hahaha, poing.... Ik kon vroeger over het algemeen wel altijd goed met gabbers opschieten toen ik zelf nog een skinhead was. Nu kan ik ook nog wel opschieten met de gabbers die ik ken. De muziek kan ik wel verdragen, maar ik zou er nooit thuis naar kunnen luisteren. Over het algemeen vind ik gabber wel een coole scene, ergens heb ik er altijd wel respect voor gehad dat er zo'n beweging van jongeren is die over het algemeen trots zijn op hun afkomst enzo. Gabber is eigenlijk de derde golf van skinheads, je hebt de golf van 1968 die zich eigenlijk alleen in Engeland manifesteerde en daarna de golf van 1980 die zich ook buiten Engeland verspreidde en die ook de nazi-skinheads voortbracht, en toen de gabbers in 1991 ofzo, alleen is de muziek van gabbers drastisch anders en verruilden ze de Dr. Martens en Ben Sherman voor trainingspakken, de nieuwe golf van gabbers neemt wel weer veel over van de skinheads, kisten, Lonsdale, Fred Perry en Ben Sherman enzovoort. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: zolang het niet van die 15 tot 18 jarige pikkies zijn die met de rest meedoen, stijf van de drugs staan maar hun eigen ideeën erop nahouden zijn het zulke kerels [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 25-11-2004 13:45] Kankerlul |
|
|
|
*click* Oud Vuil. |
|
Vanavond zou DJ Ruffnek draaien in de goudvishal maar die homo heeft godverdomme afgezegt. Nou maar wachten tot 18 december om weer eens te stampen in Utrecht... http://www.utregmassive.nl/event.php?id=58 |
|
je kunt vanavand ook hakkuh in wageningen hoorde ik |
|
quote: Je kunt vanmiddag nog een cursus Nederlands afsluiten bij de LOI. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |