|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey grappig, ik vind op eens een Tunnel of Terror cd hier in een laatje. Is dat ding nog wat waard? Edit: En geen reacties als: "Nee, geef maar aan mij." [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-04-2005 19:42] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
"Nee, geef maar aan mij." |
|
Nee, geef maar aan mij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
gasten...... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dank is groot! |
|
quote: Hoop dat er nog een accountje vrij is dan hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Als het deel 1 is wil ik hem wel van je kopen. Zeg maar wat je ervoor wilt hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-04-2005 0:04] |
|
hehe ik heb een aantal jaren geleden ook een hele hoop gabber cd's verkocht, en heb er nu ontzettend veel spijt van! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, ik ook. Erg kut inderdaad. |
|
mn hele Terrordrome collectie weg. Rave the city 1 t/m 3 , Oude thunderdome's (1 tot 8 ofzo), Hellraiser, Earthquake, 2H2H etc.. godverdomme!.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2005 0:37] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb eventueel nog wel een aantal cd's te koop.. Heb ze dubbel omdat ik ooit al eens een aardige partij hardcore-cd's van iemand heb overgenomen!! Is misschien niet helemaal de juiste thread, maar wie weet kan ik er iemand blij mee maken? Gaat om: Thunderdome "The Best Of" 1 & 2 3cd Thunderdome "The Best Of" '97 3cd Nightmare Series 2cd Thunderdome 19 2cd The Origin of Core (Gangsta Audiovisuals & Supreme Intelligence edition) 2cd Best of the best Hardcore 100 4cd Club X 3 2cd Zaten ook nog een kopie van Rotterdam Terror Corps - From Dusk till Doom en van DJ Promo - Last man Standing bij.. Cd's spelen nog prima af! Zitten wel een aantal KLEINE krasjes op, maar heb nog nooit problemen gehad met afspelen! Bij interesse, mail staat in mijn profiel! Anyway, back on topic.. Heb onlangs de cd van Ophidian, 'Betrayed by Daylight' gekocht.. Holy moses wat een ongelofelijk vette cd! Experimentele hardcore, overstuurde herrie, helemaal super!! Dikke aanrader.. Meteen inspiratie om mijn apparatuur weer eens aan te slingeren en zelf eens een pot hardcore in elkaar te zetten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Terror kan best leuk zijn, mensen... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Klopt. |
|
Catkiller - Zelurerom |
|
quote: Dat was snel geregeld, mensen die het ding uppen alleen niet. Maar ik ben heel geduldig van aard quote: Nee geen last van, vind veel nieuwere dingen vaak veel toffer dan bijv de eerste Thunderdome CD's. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 30-04-2005 21:34] |
|
quote: Same here |
|
Ik heb hier nog Thunderdome 14, Best of 97, 22 en 12, iemand interesse? (mail dan ff, zo vaak kijk ik hier niet en ga met vakantie volgende week) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-05-2005 10:48] |
|
http://deadlyproductionsrecords.com/ Op de site zijn hele gave (en lange!!) mixen te vinden van ScreamerClauz. Zie afdeling DJ Mixes. Voor de liefhebbers van terror en speedcore. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Inderdaad. Vandaag gekocht en dit is echt geniaal spul. |
|
ken ik niet! zeg , pakketje al toegekomen? :p |
|
quote: Ja! Bedankt nog! |
|
Ophidian nummer: http://www.xs4all.nl/~metalium/Ophidian%20Crime%20Passionelle.mp3 |
|
mmm... ietsje te happy voor me :p |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |