|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe ouwe hippie Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat valt mee, hoor. Sommige mensen mogen van mij best overlijden. Oud wel. Oud Vuil. |
|
; [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 18:25] |
|
Net a nightmare at rotterdam, deel 5 voor 50 euricent gekocht. np. de euromasters - a message from hell. Met nelly the elephant van toy dolls als sample. HEERSCH. Oud Vuil. |
|
Af en toe heb ik van die waves dat ik vrij veel boem boem muziek luister. De laatste tijd draai ik vrij veel uit de Darkcore serie, en spreken namen als Radium, Deadface, Hellfish, Unexist me wel aan. volgens mij noemen ze dat Frenchcore, maar zo goed ben ik er verder niet in thuis. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Helemaal vergeten. |
|
'T was het eerste wat ik dacht, toen ik net de pc had aangezet. Klinkt trouwens super op m'n nieuwe boxen! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-12-2004 23:44] Oud Vuil. |
|
quote: Wat heb je voor boxen dan? Is weer een lekker avondje! Waar blijven de kerstremixes? |
|
Hardcore,Gabber is niet zo bijzonder ik heb liever Speedcore dat is t betere werk net Death-Metal snelheid en goed gitarenwerk The Berzerker komt daarbij in de richting In Heaven there's no Beer that's why I drink it Here |
|
quote: Zitten daar gitaren in dan? Ik heb een nummer van Noisekick dat begint met "It's ultra speedcore time" wat een pokke herrie is dat zeg, en ik hoor echt geen gitaren. |
|
kutmuziek. Ongeinspireerde bagger. Dat dat ook NIETS met muziek te maken heeft! Dode Boom |
|
Ik wil argumenten horen |
|
Dat had Hans teeuwen ook niet... Dode Boom |
|
Maar jij bent Hans Teeuwen niet |
|
het was slechts een quote... Dode Boom |
|
En nog een slechte ook. Oud Vuil. |
|
de meeste gabber is wel extreem zielige piet-peut muziek. maar er zijn echt wel uitzonderingen. Nordcore en Bembelterror uit duitsland, de ganse Fuckparade ... ben er niet meer in thuis, ma als er zo van die ultra speedcore genre Khult ov Abadon het prachtigste speedcore lied dat ik ken is Lacrima mosa est , met een sample van Lacrimosa (wat dacht je...) hier downloaden : http://www.gabbafront.de/mp3/lacrima.zip :p |
|
quote: Wat 'n kolereherrie zeg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Is dat goed of niet? :p |
|
quote: Hmz, laat ik het zo zeggen: Ik snap niet hoe mensen zoiets mooi kunnen vinden... (Maar anderen zeggen dat weer over metal...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wow! Erg lekker! Oud Vuil. |
|
dat van Noisekick is ook Speedcore maar anders de Speedcore wat ik top vind zit Grindcore,Death of Black-Metal in verwerkt net zoals The Berzerker dat is een Death-Metal band dat vroeger ook speedcore maakte En Hardcore,gabber dat is echt troep vrolijke shit voor de softies In Heaven there's no Beer that's why I drink it Here |
|
Dat nummer Speedcore nummer van Lacrimosa is inderdaad goed In Heaven there's no Beer that's why I drink it Here |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |