|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond weer hakken op www.housetime.nl |
|
quote: Dat is wel gaaf! Misschien iets voor op de familiefeestjes enzo? |
|
quote: Oja. "klik" Oud Vuil. |
|
quote: Request night! Zelf nummers aanvragen! |
|
Moby door de hakmolen. Hoe vraag je dan aan? Oud Vuil. |
|
quote: www.volkomenkut.nl en daar even goed lezen |
|
Dit is pas echt gaaf, een remix van 1 van mijn grote favouriten. Keyboard kunstenaar Jean Michel Jarre! |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Misschien enig idee hoe dat nummer heet? En van wie het is? Of heeft het gewoon dezelfde naam als het orgineel van JMJ? |
|
Sorry, ik heb geen idee. Oud Vuil. |
|
Misschien een long shot op een metalforum, maar gaan dr nog mensen naar Nightmare in Rotterdam volgende week? Ik ben dr in ieder geval!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: en nu maar flink hopen op nog een megafik want dat ruimt tenminste weer wat van die pillenslikkende lonsdalejunks op het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
**Geeft antipop een klopje op zn schouder en complimenteert hem met zijn stoere uitspraken** Damn, hoeveel van die 13jarige narrowminded pleurisventjes lopen er hier rond? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mooi hè, die metal scene... Je blijft je verbazen over het intellect van de gemiddelde metalhead. Gaan er nog mensen naar Dungeon & DJ's 18 december in Utrecht? |
|
quote: 'Gegen hippies' Je gooit het gemiddelde zelf ook niet bepaald omhoog |
|
Cynisme is een mooi goed. Ik ben zelf een stinkende, langharige hippie. En nee, ik werk wel. |
|
goedzo jongen |
|
Trol: Stink je ook nog? Damn.. **Bedenkt zich een 2e keer of ie de 23e wel naar Eindhoven gaat** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: en ik ben een kale pillenvretende lonsdaleneger met een brandplek op mn rug het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Zucht... ** BAN!! ** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb altijd gestonken, stink nu en zal ook altijd stinken. Daar ben ik dan ook een trol voor. Jij gaat zeker wel komen naar eindhoven... For good oldtimes sake |
|
Oud Vuil. |
|
Toet toet boing boing |
|
quote: Men schijnt nummers te kunnen aanvragen. Via de site. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |