|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gammacore?.... Iemand? Dit slaat nergens op. |
|
Amsterdam... waar leg dat tan? |
|
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
Mijn broer luisterde enorm veel naar gabbermuziek... Het laatste jaar heel wat minder, en nu kan ik wel een paar nummer apprecieren. Als je er constant mee overspoeld wordt is het inderdaad een stuk moeilijker om het leuk te vinden... |
|
Gabber heeft me nooit wat gedaan. Acid-Techno een klein beetje. Drum'nBass vind ik wel superflippen! Ronny Size!!! mvg wk10 |
|
Veeeeeeeel CD's van m'n broer. Earthquake, Thunderdome en dergelijke commercieele rommel mag de prullebak in. |
|
gabberblackmetal vind ik pas gaaf! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wat een tof topic! Jammer dat ik er nu pas achterkom, anders had ik wel eerder gepost. Ik vind hardcore/gabber muziek echt heel tof. Ik denk dat dit komt door de nostalgie die dit oproept. Vroeger op school liep iedereen er als gabber bij. Ik had zelf ook nike air max die moest je toen echt hebben! En altijd schoolfeesten en klassefeesten, de hele tijd hakkeeehhhhh Toendertijd was ik ook een groot liefhebber van het programma Hakeeehhhh van TMF. Ik was toen nog jong, en kon niet naar die feesten toe, en dit programma gaf een goed beeld van de grootste feesten. Nu luister ik al weer een hele tijd metal tot laatst een vriend mij een cd'tje gaf... met hardcore erop! Ik was meteen weer enthousiast, en heb via kazaa wat klassiekers gedownload. Deze heb ik nog niet gezien in dit topic: een gouwe ouwe: Darkraver - Parkzicht blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
haha dit word echt terror op wacken. GABBER EN LANDSER |
|
Dat dacht ik ook zo ja! |
|
heeh totale terror en zo hoort het! nog even wat J** Slaughter tapen dadelijk. |
|
quote: Oh, ik dacht dat ik op een metalforum zat. My mistake. Gabberen jullie maar lekker verder hoor. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Ik heb voor mijn verjaardag Neophyte At War gehad. Meesterlijke cd vooral het nummer wat gejat is van Full Metal Jacket. Tevens heb ik Sick&Twisted van RTC. Een Thunderdome The Best of 1 tot 10. Hardcore 1, 2 en 3. En alle 2 Unlimited CD's. Oh en een zooitje Trance en Club. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Die zou ik ook best willen luisteren. Meestal vond ik thunderdome niet extreem goed (die voorkant van de cd was wel tof), maar er stonden meesterlijke nummers op. Die staan dus waarschijnlijk op die cd van jou. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ja zoals Achtung, achtung, achtung, achtung, achtung. En denk zelf de bass er maar bij. Ja die cd is best geinig moet hem maar weer eens luisteren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dr. Macabre heerscht! koop de paranoid archives. 3 cd's met terror, gabber en een soort ambient verder zijn tunnel of terror 1&2 en extreme terror 1&2 heerlijk om naar te luisteren. btw metal is zo lekker om op te hakken! |
|
Geef mij maar goeie techno of D&B Ik heb alleen ooit een tunnel of terror cd geleend van een vriend van me die gabber geweest is, het enige nummer wat ik daarop goed en lang aan te horen vond was the berzerker met once upon the cross Die nieuwe hardcore hype is wel heel vervelend, moeten oude gabbers toch ook niet leuk vinden dat nu alles weer getmf-t en mtv-d wordt? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: "Muziek algemeen" one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik wordt ook altijd zo misselijk van die mensen die menen dat alleen metal muziek is of zo... Laten er toevallig mensen op deze aardbol lopen die geen one-track mind hebben "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hardcore hype is niet erg, de hedendaagse newschool/darkcore hype bevalt me best wel, ik luister het steeds vaker, over een tijdje misschien wel meer dan metal, die scene heeft iig een stuk minder last van de oogkleppen mentaliteit maar goed, het gaat voor alsnog om de muziek, niet de mensen. en mtv/tmf hype merk ik weinig van op die kleine mannetjes met een veel te grote bek met een lonsdale trui en totaal geen begrip voor de normen en waarden van de hardcore scene (ja die zijn er, sterker aanwezig dan de 'gedragscodes' die in andere groepen te vinden zijn, op de dresscode van hiphop na ) na die zich continu voor lul zetten. misschien worden daarom gabbers vaak verward met kampertuig. maar goed, die muziek hype vindt ik niet erg zolang er niet weer mongolen uit het straatje hakkubar en andere rippoffs van dat flauwe geintje wat even leuk was, zich naar voren gaan werpen als zijnde gabber of hardcore. diemuziek heeft in de verste weg niks met hardcore van doen evenals al die happy hardcore simpele deuntjes zonder enige diepgang. Je moeder. |
|
quote: nee, laten we op dani gaan dansen Don't touch me. I'm evil. |
|
en toch vind ik Charly en Theo heersen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vond het destijds ongelooflijke k@n&rherrie en nu, 10 jaar later, vind ik dat nog steeds. Wel vaag dat een aantal gabbers destijds mijn deathmetal wel tof vonden, omdat het vergelijkbaar hard was ofzo Rare jongens, die gabbers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |