|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neophyte leeft en jezus beeft |
|
Hehe yeah! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aangezien ik vroeger zelf een gabbertje was vind ik een RTC zeker nog te waarderen. " Schizophrenic" Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
|
Ok, mag eindelijk mijn mond erover opentrekken aangezien het bekend is gemaakt: 14 mei: Enzyme Incubation Party!!! Locatie: TBA.. Dit wordt echt een topfeest!!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Volgende week komt Menthal Theo hier in de buurt zijn laatste aflevering opnemen van Methal Theo on the Road. Waarschijnlijk ga ik hier wel bij aanwezig zijn MOet ik hem nog vragen over jouw platen die je gemaakt hebt Ethereal? |
|
Nee dat is al geregeld Daar had Theo trouwens verder niks mee te maken, ging om een ander persoon bij dat platenlabel! Geef hem en zn cameraman (Joep) maar een biertje van me Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Godver, wat heerscht 13 jaar terreur. Beukt als de tering |
|
Iemand Darkraver al langs zien komen op de Box? Lachwekkend. |
|
heb net wat gedownload van neophyte ik houd eigenlijk helemaal niet van dat soort muziek maar dit schopt wel erg kont do i look like i care about god? |
|
quote: Vooral 'Happy is voor homo's is briljant'. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
the berzerker is ook wel gaaf do i look like i care about god? |
|
Is het al bekend waar die enzyme incubation party is?!?!?! Ik moet hier bijzijn hehehe |
|
Trol: Beter dat je gaat.. Gaan we mekaar nog eens tegenkomen En ik weet al waar het is jah.. Wordt deze week bekendgemaakt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hehe, dat klinkt illegaal. Hoe heerlijk ouderwetsch. |
|
Gaat in ieder geval ongelofelijk heerschen dit feest!! Line-up: Endymion Hamunaptra Lyrix Meagashira Mental Wreckage Mindustries Mystery Neophyte Nexes Nosferatu Ophidian Promo Prowler Ruffneck Synapse & Seizure The Outside Agency Zamruel [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-03-2005 0:14] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Daar ga ik bij zijn als het niet te ver weg is! Mental Theo was ook erg gaaf gister. Hij opende met de zin "slecht nieuws voor alle meisjes, ik ga niet van die kut R&B draaien!" en toen heeft hij 2 uur alleen maar hardcore gedraaid. Ik had eigenlijk verwacht dat hij ook veel commerciele muziek zou draaien maar dat viel erg mee! En na 2 uur stampen ging hij een uurtje de zaal in, misschien ben ik nog wel te zien, geen idee. Gewoon allemaal kijken over 2 weken |
|
Vanaamd naar DJ Amok en DJ Daisy, techno ofzo? Ah well, valt voor mij ook onder het gabber gebeuren. |
|
Nieuwe gabber houd ik allemaal niet meer bij. Luister alleen nog wat oude Thunderdome cd's zo heel af en toe. Kun je lekker op trippen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Np Neophyte_-_13_Jaar_Terreur-De_Megamix-2CD-2005-SQ\101_neophyte_-_13_jaar_terreur-de_megamix-cd1-sq.mp3 Hehe dit is eigenlijk nog best gaaf. |
|
quote: Holy shit man Wat een geniale line-up! Als jij mij eens even op de hoogte houd over de lokatie en shit hehehe. Ik ga zeker proberen hier bij te zijn. |
|
Hou je op de hoogte Zaal 1: Main Nosferatu vs Ruffneck Ophidian Promo Neophyte Endymion Meagashira Nexes vs Prowler Zamruel Zaal 2: Basement (Industrial Hardcore) Mental Wreckage The Outside Agency Synapse vs Seizure Mindustries Hamunaptra Zaal 3: Theater (Techno + Hardstyle) Mystery Ophidian VS Nosferatu Deacon Ruffneck VS Endymion Lyrix Project Omeaga Aanvang = 22:00 Tickets: €20,- (exc. vvk) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Pff, mag eindelijk mn bek lostrekken.. Enzyme Incubation wordt in Nighttown, Rotterdam gehouden! Damn, dit gaat echt ongelofelijk vet worden.. http://www.enzyme.nl Kreeg het niet voor mekaar om een klikbaar plaatje te maken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heersend! Bedankt voor den info Hopelijk gaat het me lukken om aanweizg te zijn. Wie had dat ooit nog gedacht dat jij mij zou tegenkomen op een feest als dit hehehe. For good old times sake |
|
Ghehe, gewoon zorgen dat je dr bent man Wordt idd wel tijd voor een Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |