|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
delta 9 - welcome to hell '97 terror+gitaren |
|
Die Fear Factory remix is nog wel te pruimen Ik mot er een grunt in hebben |
|
quote:Kenus? Tsk tsk |
|
quote: Da's gewoon een typo. Dat is anders dan de misbaksels van Appie die nog nooit van de SHIFT knop heeft gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-08-2005 14:58] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Maar toch ... Pwnd! of zoiets |
|
quote: Kanx0r! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En doen onze oortjes het nog? Ja? Mooi. |
|
mwah, het enige wat ik gaaf vind aan die hardcore gabber is het artwordk van de flyers, posters en de cd hoezen, dat is vaak geniaal, zoals die skull van de masters of hardcore, en het logo van deamons of hardcore, met dat silhouet van die duivel figuur erin...enig idee wie er verantwoordelijk is voor dat artwork ??? Fuck the world and fuck you |
|
Hmm, dat artwork vind ik vaak juist geen ene reet aan. |
|
Lekker belangrijk, het artwork van die flyers. |
|
Akira Noizefucker Noisekick Drokz Malu & Malin etc. En m'n favoriet is wel de cd Darkcore 7 Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Juischt |
|
quote: fijn, weer zo'n serieus antwoord ...flyers zijn belangrijk, het artwork daarop ook. jij als metal fossiel zou toch moeten weten dat flyers belangrijk zijn ?? maar goed, ik zal es kijken of ik ergens anders wel een serieus antwoord op m'n vraag kan krijgen. en het ging niet alleen om het artwork van de flyers he. Fuck the world and fuck you |
|
Had een paar LP's van ge Bezerker...Goeie shit hoor. Extricable Zenith was mn favo, Vroeger luisterde ik heeel veel speedcore en terror....Hehehe op een gegeven moment hadden mn broer en ik anti ID&T patches op onze jasse.Hahaha dik ruzie!! Later combineerde we onze speedcore ook met gitaren. Dat was in 2000.Heb nog een eigen speedcore compilatie cd gemaakt. Jammer dat het zo'n kneuze sceentje is...maar wel leuke tijd gehad. |
|
Die Thunderdome meuk heb ik NOOOOOIT geluisterd....zooi. |
|
quote: Laat maar horen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Alle speedcore die ik met mn broer maakte stat op mini disk. Ik heb geen minidisk dus het duurt ff voordat ik wat kan late horen maar zal het ckers ff hier neerzette. best grappig. Ik gebruik wel rapidshare om een linkie te maken ok? |
|
quote: Rapidshare zegt me helemaal niks maar ben wel erg benieuwd naar je speedcore. NP: F.U.H.D. & Hellz Army - Die Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mn platen haalde ik altijd bij BPM Dance in Zoetemeer Oost. Die eigenaar Kin a.k.a DJ Akira. Hele toffe gast. Erg gastvrij en nergens te beroerd voor. Als je nog goede speedcore zoekt dan kan ik je de volgende labels aanraden: USN - United Speedcore Nation (Duits) Fischkopf Hamburg (Duits) Bloody Fist (Australie) Brutal Chud/Russian Roulette Rec. (Duits) Loud Bass (Australie) Speedcore Rec. (Duits) Juncalor/EF-core (Duits) [Dit bericht is gewijzigd door Gahlgarath op 10-09-2005 16:21] |
|
quote: Ja als je niks trug doet lache ze je uit. Deel een kopstoot uit of geef een onverwachtse trap in zn gezicht Doet ie het nooit meer... Ja...als je niks doet... |
|
quote: Zoetermeer.. ik heb daar lange tijd gewoond. Ik ken die winkel wel, maar Zoetermeer... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja op de Pilatusdam..ik weet het nog wel.. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |