|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nouja, ik heb dit in de planning: http://partyflock.nl/party/41463.html [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-05-2005 12:21] |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Erg matig nummer terwijl Drokz toch altijd wel goed is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hmmm, niet mee eens.. Drokz is ID&T inteelt. "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote: Gisteren binnengekregen van Soundbase. Echt geniaal spul en inderdaad erg duister. NP: Dogge Team - Cut U Out. |
|
ik zag dat er binnen 2 weken ook een openlucht hardcore feest in hoek van holland was "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik vind het maar wazig. Stampuhhhh jullie dan ook? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Niet zeuren, muts Rob, heb je een url? |
|
quote:Vind het helemaal niet erg om aan te horen en ik ga vast wel een keer naar een feest, maar om me er nou zo druk over te maken... STAMPUUHHHH!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: http://www.vvv.rotterdam.nl/TRD/evenementen/muziek/94246.asp wel beetje duur "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: http://partyflock.nl/party/41463.html Dat gaat heerschen. |
|
quote: Yup, Nightmare Outdoor! Lijkt me ook wel vet, maar mn geld is ernstig op nu.. Dus gaat hem helaas niet worden! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Zeker duur, maar volgens mij is het ook een drama om weer thuis te komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. 1e treinen rijden vanaf 6 uur alweer! Gewoon doorfeesten tot het eind, zal wel rond half 7 zijn.. Op je dooie gemakkie naar het treinstation zien te komen (zullen wel pendelbussen ingezet worden) en de trein pakken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
6 Uur! Ik zal wel een mietje zijn, ik vind dat wel laat/vroeg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
3 juni Dana in 013! |
|
Dana is toch een trance dj-rinnteje? Of vergis ik me nou? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dana is vét gay. |
|
Net supertrots deze vinyls eigen gemaakt: HL 021 - La peste Mascha Records - MR03 E605 True force - USN 02 !!!! Legionz of Hell - Goatkult order (core-05) Die laatste is kkkkkkkult speedcore met black metal. wraaaah, wat zat ik hier al lang op te wachten. :p |
|
Legionz of Hell heerscht ja. Het gitaarwerk is gedaan door de gitarist van Watain [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-05-2005 13:22] |
|
Fukk zeg , waarom maken die niet meer van die audiobiotische toestanden? :p |
|
Er is geloof ik zelfs een CD gemaakt met alleen maar samenwerkingen van Deathmetal bands en hardcore DJ's.. Van Earache, geloof dattie "Extreme metal meets extreme techno" heet of iets dergelijks.. Alleen bijna niet aan te komen geloof ik! Zag m laatst gewoon in Enschede staan, had ik geen geld Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja die heb ik .. niet zo speciaal eigenlijk. Delta 9 doet zijn best en Ultraviolence, maar die zijn op eigen cd beter. Alleen de mixes van Napalm Death en Morbid Angel zijn blijven hangen. De rest is maar slap ( zo genre Misery loves co en Pulkas) PS : had je maar geen vuurwerk moeten kopen [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 20-05-2005 14:51] :p |
|
iemand een tip voor mij als ik zoek naar de site van THE DARK ORCHESTRA kom ik altijd op een rare russische (folk?)site terecht en mijn Russisch is in verregaande staat van ontbinding voor zover die ooit tot staat is gekomen. :p |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |