|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga toevallig vanavond naar de party animals |
|
Is dat sodomy? mvg wk10 |
|
quote: stoer |
|
Nog mensen die Noisekick gaaf vinden? Ik Haat Godverdomme TRANCE!!!!! |
|
quote: Eerder handig, en broodnodig, lijkt me. Nu moet jij dat nog doorkrijgen. |
|
Trol: Ruffneck ligt in het ziekenhuis.. Wel aardig goeie reden om af te zeggen i guess Ga de 11e naar Nightmare in Rotterdam.. Eindelijk weer eens naar een groot feest toe!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Neophyte in wageningen? Damn, dat had ik even gemist. Oud Vuil. |
|
Ik heb hem ook gemist, want na twee en half uur in de herrie had ik het wel weer gezien. Ik had geen zin om tot half 5 te wachten tot Neophyte zijn draaikunsten zou vertonen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Jazeker, Holland is godverdomme het hardst! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
In het ziekenhuis liggen is inderdaad een verdomd goede alibi om mij niet te komen vermaken ja... Volgende keer beter hehe |
|
quote: Zo, ik heb er even wat van gedownload. Rotterdam Terror Corps - Sieg Heil Goede teksten man! Sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil, kankerzwarten, toingdoingdoingdoing, vuile zwarte banaan, toingdoingdoingdoing, white power! |
|
kijk dat zijn pas lyrics! kan beslist een hit worden, tis immers makkelijk om mee te zingen |
|
Ban. |
|
zeikerd |
|
Hm, lees net dat dat nummer niet van RTC is, never mind en zo. |
|
quote: Leek me ook al stug, aangezien de MC van Rotterdam Terror Corps voorheen toch altijd zwart was. Misschien heeft hij een kleurspoeling ala Micheal Jackson ondergaan, of is de samenstelling van Rotterdam Terror Corps gewijzigd, maar dat weet ik niet. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Zo ver ik weet zitten er twee zwarten in RTC. |
|
Er wordt wel meer rommel gemaakt waar men gewoon RTC voor zet en dan verspreid over het internet. Van een feijenoorder (wat een eikels zijn het toch) kreeg ik ook een keer het nummer RTC - Kankerjoden, dat sloeg ook nergens op, met een soortgelijke tekst als het door Schaep beschreven nummer 'Sieg Heil'. |
|
quote: Zou ook best kunnene, ik ken ze alleen nog van de goeie ouwe begintijd toen ze nog met z'n tweeen waren. *waar is de gabber smiley?* Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Is dat dat nummer met die disclaimer aan het einde? Van, wij hebben geen hekel aan het volk "de Joden", alleen aan die kankerjoden. Is het dat nr? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Volgens mij niet. Het nummer is van de Kale Vandalen, las ik. |
|
quote: Geen idee. Kan het me niet herinneren in elk geval. |
|
Naar aanleiding van dit topic nog maar wat gedownload, en ik vind het wel leuk. Noisekick niet zo, maar Rotterdam Terror Corps en Neophyte wel. |
|
quote: Juistem. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |