|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kwam bij toeval op jullie site, ik zocht een plaatje van de Jezusbus om te fotofucken namelijk... Ben zelf altijd meer van de gabbermuziek geweest, Marilyn Manson en Rammstein uitgezonderd... Ik luister zelf vooral Industrial Hardcore, Darkcore en Terror zoals Hellfish , The DJ Producer en natuurlijk oude 'herrie' zoals Ruffneck.. Ik maak foto's op hardcorefeesten, zie mn site www.hardcorenation.nl Zoals deze.. hehehhe Meer terror/speedcore (en andere housemuziek als je de hele site bekijkt) : http://party.snt.utwente.nl/flock?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=14&TERMS=speedcore [Dit bericht is gewijzigd door Dark Elf op 30-12-2004 22:29] |
|
quote: Inderdaad briljant nummer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zowieso de cd van The DJ Producer 'Doomsday Mechaniks' vind ik wel goed, ook met vage drum'nbass uitspattingen.. Hellfish ken je dus al, als je van Darkcore houdt heb je ook Simon Underground, Tieum, Dr Macabre, Manu le Malin, Omkara Techici of van Enzyme Records: Ophidian en Hamunaptra ( www.enzyme.nl ) Of in dit topic kijken: http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/696288.html Daar staan alleen maar Darkcore/Industrial nummers in. Ps wat is iedereen hier Zweeds georienteerd, ik kan ook zweeds: Dra att Hellvete, Hur staar det till. Ofzoiets [Dit bericht is gewijzigd door Dark Elf op 31-12-2004 16:35] |
|
Thanks, de meeste namen die je noemt ken ik wel min of meer. Kga dat topic eens doorspitten... Wat vind je trouwens van Deadface? quote: True gabbers bestaan dus ook quote: BTW hoe moet je deze stijl noemen? Kennelijk is er black/death in verwerkt, (her)ken alleen niet welk nummer. http://www.np-records.nl/tracks/Necropolis%20-%20Rage%20of%20the%20Firedemons.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 02-01-2005 21:32] |
|
np: Kotzaak Klan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tering wat een gaaf nummer, dat smaakt naar meer! |
|
quote: Dit is speedcore, ik heb dit soort muziek wel eens op een speedcorefeest gehoord namelijk. |
|
das inderdaad speedcore dus er zijn hier nog kenners :p |
|
Is dat omdat het snel is, of is er ook een specifieke naam/stijl voor het mengen van metal met hardcore? Vind dit nummer bijna een tussenvorm tussen blackmetal en darkcore. |
|
quote: Heeft idd met het aantal BPM te maken, darkcore is het niet want dat gaat niet zo snel, vaak onder 200BPM Darkcore is gewoon vaag en duister, meestal door computergeluiden en eigenlijk vrij weinig met metal erdoor. Meer van die spooky geluiden zeg maar.. En heel veel krakerige, allerlei verschillende verspringende bassen. Maar als speedcore nog verschillende 'genres' zou hebben zou dit zeker Metalspeedcore heten... Mijn ding is het in elk geval niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Dark Elf op 03-01-2005 16:59] |
|
Hmz, dan hou ik met maar op darkspeedmetalcore Ik vind het wel gaaf, en vind het ook wel 'duister'. Misschien moet ik eens wat meer speedcore uitchecken dan. De andere nummers van necropolis die op de site van nprecords staan zijn rustiger... maar ook wel tof. |
|
quote: Speedcore heeft beats die de 1000bmp soms ver overschrijden als voorbeeld kun je Noisekick nemen. Hij heeft een zooitje speedcore tracks die te downloaden zijn. http://www.noisekick.nl/ Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zou je misschien wat namen kunnen noemen? Kan ik eens neuzen... quote: Ja ik ken daar wel wat tracks van, je komt ze wel eens tegen op compilaties. Op de Darkcore series iig een paar keer. Op Darkcore 8 staan volgens mij wel wat nummers die qua snelheid wel speedcore zouden moeten zijn. Lekker rap iig [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-01-2005 18:52] |
|
Heb net deze binnegehaald. Erg leuk om al die ouwe nummers weer es te horen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik heb ook nog wel wat namen van SpeedcoreDJ's: Noisekick, Noizefucker, Stinger, Smurf(maar dat is naar mijn mening ECHT Smurfenhousegraftakherrie), The Vizitor, Destroyer, Frazzbass |
|
quote: Die heb ik nog origineel thuis liggen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb toevallig vandaag The Best Of Thunderdome mee. Haha lekker hakkûh... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:hehe, wat een foto *brings back memories* |
|
Hahaha, inderdaad, wat een foto. Ik mocht midden jaren negentig ook wel eens nu en dan een hakfeest bezoeken. Zoals het toen was komt toch niet meer terug. Maar op zich heb ik wel altijd een warm hart toegedragen aan gabber, beter als die negermuziek wat je tegenwoordig allemaal hebt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Thanks, zal eens zoeken. Nu eerst op vakantie naar een warm en un-true oord |
|
Die rechtste heeft nieuwe kauwgum nodig. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
quote: Hahha ja dat hoor ik vaker maar ik vind eigenlijk dat er er niet veel is veranderd, alleen zag je vroeger alleen maar aussies (daar liep ik ook in, nu niet meer ) en de nieuwe 'generatie' draagt veel Lonsdale etc. en is helaas wat politieker ingesteld.. maar qua sfeer is het meestal nog steeds en er is een enorm aanbod van feesten op het moment, ik ga zelf dan ook veel naar feesten waar 'Early Rave' zoals de oude gabber muziek nu wordt genoemd wordt gedraaid. Ach ja ik zal er wel nooit genoeg van krijgen... Op mn site staan uiteraard nog veel meer van dit soort foto's!! [Dit bericht is gewijzigd door Dark Elf op 06-01-2005 13:07] |
|
Come show me your hardcore Feelings with your raving meanings Cause I don't want the way to groove And I've never learned to dance this fast And I don't know how to move On the beats kicking hard and the beats kicking low Oke I think it is unique But I rather like to dance with you like we did cheek to cheek Come show me your hardcore Feelings with your raving meanings From the bottom of your soul Hardcore feelings with raving meanings I feel I'm gonna loose control With the beats kicking hard and the beats kicking low Would you give me one more chance Hardcore feelings with raving meanings cause I feel I like to dance [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-01-2005 22:40] |
|
Mag dan wel happy hardcore zijn, maar tis leuk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |