|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hallooooooo ik zag hier in deze topic de mosselman met mosselvla ergens staan. iemand een idee waar ik dat nr kank downloaden?? |
|
daar vind hij mosselvla niet |
|
mosselvla???????????????????? signature |
|
Vandaag werd ik wakker door een enorm hard geboor van een paar uur lang, dus heb ik ook maar weer eens treinmuziek opgezet. Van Passenger of Shit werden ze stiller. |
|
Mossels! Mossels! Dikke Heersch!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit is wat ik nog heb kunnen vinden aan vinyl.. ik dacht dat ik er nog een paar had.. wie weet kom ik die nog tegen.. hier moeten jullie t voorlopig maar mee doen.. Doe een goed bod of kom met een leuke ruil: Gabber & terror zooi: 3 steps ahead – Paint it black Cew01 – Dj skinhead – Extreme terror (cunt xxxtra wet remixes) - 2000 Cunt02 – Cunthunt / coffeecore – 1998 (splatter vinyl) Cunt03 – Los torros e.p. – 1998 (drokz, tails & Akira) Cunt04 – The otherside of holland e.p. – 1999 ( akira, reanimator e.a.) Cunt05 – Death to the boybands e.p. – 1999 (noisekick, subzero, drokz & tails) Cunt08 – terrorhesds will rule the world e.p. – 2000 (noisekicke, droks, akira e.a.) Charly lownoise & Mental theo – Blast ep – 1993 Dwarf045 – G-Town madness – Put your hands up File01 – Promo – Dancefloor hardcore File02 – Promo – Metal Warfare File03 – Promo – System feedback File04 – Driven by instinct Fist10 – Embolism – Massacre ep 199? Fist11 – Memetic – still more fukt muzak 1996 Fist17 – Overcast – Grief / fallout 199? Fist18 – Symdicate – Visions of death - 1998 Fist19 – Embolism – No copyright - 1998 Fist23 - Syndicate 199? Hell04 – Dj X.D. – Uncle X Isl9 – Jappo vs Lancinhouse – Sacrifice, feel with power, trashfucker ep – 1998 Malice05 – Dj Psychangle – It never fucking happends 199? Masochist, the – Masochism 2nd strike 199? Masochist part 4 – The Remixes Masochist fifth edition - MzKzM Mrv04 – Rotterdam terror corpse – Hardcore slam 199? Mrv21 – Rotterdam terror corpse – Paranoid 199? Prom01 – Buzz fuzz & the prophet – Roll the place (white label) Prom03 – V.a. – Slam the place Prom04 – V.a. - Intergalactic Rot026 – SSB – Retsekets e.p. Rot068 – Men of steel - Pain Ruff0? – Ruff - Ineteligence Ss13 – Turbulence N terrorists – Six million ways to die Strike010 – Xylocaine – Domestic violence (double lp) Strike0? – Matt green – Childhood trauma (no cover!!) Test - Overdub Wax 000 – Waxweazle vs Promo - Fixxxed Wax 004 – Tails & Noizer – Double impact e.p. Wax 005 – E rick & Tactic – The Atidote e.p. Wax 009 – Waxweazle – drop some.. e.p. Wax 016 – Tails & Noizer – time to have fun.. Xxx07 – xxx rated – Mad Donna 199? |
|
Denk niet dat er wat voor mij tussenzit hehehe Fuck the world and fuck you |
|
heersende lijst! jammer dat ik 1 geen vinyl meer draai en 2 geen geld heb hehe ik heb ook maar weer eens een poging gedaan wat te maken na 7 jaar niks doen. helaas viel het vies tegen na al die jaren metal maken, ben der echt helemaal uit http://home.wanadoo.nl/jbuizer/plaatjes/fuck%20terrorist%20raymond%20hehe.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-11-2005 23:03] Je moeder. |
|
Die nieuwe Thunderdome valt een beetje tegen tot nu toe. Heb nu de eerste 6 nummers gehoord en op wat leuke stukjes na vind ik het te soft... |
|
quote: Is Thunderdome ooit heftig geweest? Het is wachten op 'This Is Terror 5' gemixt door Noisekick. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nee, maar tussen heftig en soft zit ook nog wel een middenweg Ik ben ook erg benieuwd naar Darkcore 9. Duurt ook niet zo lang meer als het goed is. Wanneer komt die This is Terror uit dan? |
|
quote: Volgens mij is er nog geen release datum bekend. Eén schijfje van Darkcore 8 vond ik wel heel vet. Hopelijk gaan ze in die lijn door op 9. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Had je van de FTP? Ik vind die variatie op Darkcore 8 juist wel gaaf. Op CD1 staan super wazige nummers en op CD2 het echte beukwerk. |
|
quote: Qua electronische muziek heb ik het niet zo op die wazige dingen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Barbaar. |
|
K ben zaterdag naar Thunderdome in Utrecht geweest. Echt gruwelijk feest! goeie line-up en goed georganiseerd, goeie sfeer en er werd echt te hard gedraaid. Niet stil gestaan of gezeten van 22.15 tot 06.30 ofzo, zegt genoeg toch... |
|
Mijn broertje en zijn vriendin vonden het niets aan. Ze vonden het saai begreep ik. Nou had hij het over veel Darkcore en vage zooi, klinkt mijn wel weer gaaf in de oren. Maarja als ik die cd dan hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-12-2005 0:49] |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is dit nog over? (edit,ouwe Dr Dre heerscht ) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2005 10:06] Suck my piss |
|
Ik zit nu CD2 van Thunderdome 2005 te luisteren en ik moet zeggen dat die wel een stuk gaver is, echt duistere nummers |
|
quote: Jup, dat is er nog.. hehe Heb trouwens ook nog een Bloody fist tape.. Dj Mark N - You can stick your fucking happy... iedereen wil ze wel.. maar dan gratis Die promo lptjes hebben trouwens ook ziekelijk veel Hip hop samples.. dat vond ik zelf ook altijd wel erg gers.. hehe |
|
Ik vind alleen het traditionele spul uit de eerste helft van de jaren negentig echt heerschen, super minimalistische keyboard riedeltjes met een vette bas die niet te snel is en goed door alles heen dreunt, voorzie het geheel van (liefst) Nederlands gesproken/geschreeuwde samples, die vaak ook nog eens gortdroog zijn, dat is de enige echte gabber wat mij betreft. Die supersnelle moderne varianten vind ik echt drie keer niks. Dan hoor ik liever de iets langzamere nummers met een extra beukende bas die alles aan stukken rost. Denk aan Bald Terror - Rotterdam uit 1992 ofzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: General Noise - Rotterdam Subway en eigenlijk alles van Rotterdam Records http://www.rotterdamrecords.com/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Verschrikkelijke tering herrie, en het ergste is dat die stuiterballen altijd denken dat ik ook een gabber ben Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |