|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo dus [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-07-2005 0:44] |
|
Kan ook, hoe dan ook: HaukkuuuHH!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
quote: Dat is vanuit Utrecht nog te doen, maar vanuit Delft is het kut. Ga hier heen!! http://partyflock.nl/party/37234.html Slaapplaats kan geregeld worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehe ok. Doe ik mogelijk wel dan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-07-2005 0:55] |
|
quote: Yeah!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
http://partyflock.nl/party/38011.html Goede party in Amsterdam aanstaande zaterdag. Vette mix tussen terror en breakcore. Lekker afwisselend, maar allemaal tering lomp. Ik ben aanwezig! Komt!!! DUS! |
|
quote: Heb zo'n voorgevoel dat als je naar een "true" metalconcert gaat in je hardcore shirt, trainingsbroek en air maxjes dat mensen iets minder open-minded reageren.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ok nou weet ik t zeker fuck the gabbers ik rij net over straat met mn haarlos roept er zo;n klootzak samen met zn vriendjes "he homo met je lange kankerhaar" fucking hondelul stoer hoor echt true ben je dan hij was alleen ff vergeten dat kanker en langhaar moeilijk samen gaan. sorry voor deze woorden maar t is een citaat |
|
Ja, Appie, gelukkig zijn alle gabbers zo Dat ben ik dus geen gezeik gehad die avond, dus het valt allemaal best wel mee. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-07-2005 21:46] |
|
Ik zou Appie niet alleen uitgescholden hebben, maar ik zou hem KEIhard in elkaar geramd hebben... Zo zouden gabbers dat moeten doen! .... Fuck langharig tuig! |
|
Inderdaad. In mekaar beuken die ranzige metalheads |
|
quote: Inderdaad, tegen ons deden ze ook relaxt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
|
ja ok ik zal ze niet over een kant gooien maar ik was gister avond zo fucking opgefokt.vooral omdat ik in t algemeen relaxt naar hun toe ben. ik vind t gewoon kicke als iemand met muziek bezig is en laat zien dat ie er voor staat en dat respect heb ik naar gabbers ook en hun meestal naar mij ook. maar t zijn meestal van die groentjes die denken dat ze meer gabber zijn als ze een ander af gaan staan zeiken(vorige week luisterden ze nog jim van idols en nu zijn ze hardstyle ja dat zijn de echte). maar ja joh.je zou er maar niet bij mogen horen. |
|
quote: psies!!! |
|
quote: LOL |
|
haha thanks dude |
|
Wat een gezeur. VOlgens mij is het eerder al door iemand gezegt.. Maar ik weet zeker dat een gabber die naar een metalconcert gaat vreemder wordt aangekeken en aangesproken dan een metalhead die naar een gabberfeest gaat. Vanacht heb ik me ook weer PRIMA vermaakt en heb weer ervaren dat het juist erg op prijs wordt gesteld door gabbers dat je interesse voor hun muziek hebt ook al kom je overduidelijk uit een andere subcultuur. Echte gabbers heersen en partys zijn gaver dan een metalconcert. Jonge hardstyle homos mogen kapot. |
|
Je zult in de gabber vast net als bij metal veel enorme meelopers en wannabees hebben die juist het hardste jammeren over dat bepaalde figuren niet op feesten etc etc mogen komen/luisteren, aard van de mens. Tijdens mijn studie was ik goed bevriend met een gabber, zo één die echt elk weekend alle feesten afging, en alhoewel we elkanders muziek gruwelijk kut vonden, toch aantal toffe gesprekken over muziek, de levensstijlen en de subcultuur gehad, en wat me opviel dat de basis van beide stijlen vergelijkbaar is, alleen de uitingen van die basis zijn anders. |
|
Klopt zeer zeker. Veel DJs van begin jaren 90 kwamen ook uit de metalscene. Cannibal corpse shirts, Mc's met corpsepaint. De serieuse gabber(lees; niet de domme meelopers) weten dit ook nog wel en kunnen zich goed relateren aan metal. Gister ook een gaaf gesprek gehad met een gabber die in een death metal band uit twente bleek te zingen. |
|
Weet je zo zijn naam? Jarenlang in Enschede gewoond namelijk |
|
Matthew.. en de band waar hij in speelde heet iniuria. |
|
Band naam zegt me heel vaag wat ... Maar ken em verder niet |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |