|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: helaars niet... ik heb ze op cdr gekregen van een bandlid Volgens mij heeft hij het allemaal van soulseek geplukt zoekt en gij zult vinden |
|
Ik heb zojuist wel een erg interessante site gevonden... http://widerstand.org/index.html een hele lijst met gave noise/industrial/speedcore/breakcore etc. artiesten ben net begonnen met het afwerken van de lange lijst en staan echt enorm lijpe dingen tussen (Alkemist acid enema ) |
|
quote: he dat klinkt interessant Je moeder. |
|
What the fuuuuuck... Heb gisteren mn demo op de bus gedaan, had vandaag Danny van Neophyte Records al aan de telefoon!!! Of ik nog een paar kleine aanpassingen kon maken... En als ik dan 3 a 4 nrs afhad dan kon ik ze bij hun uitbrengen!! Happyhappyjoyjoyjoy Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: gaaf! en ook gelijk bij een betrokken label ipv zo'n geld-maak-label Je moeder. |
|
quote: Elektrotot (snelste van het snelste), Gabba front Berlin, DJ Noisekick, Delta 9, Kerberos, D.O.A. etc Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gabber ist gut, ja! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: gave site idd. gefeliciteerd, ethereal! Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Binnenkort word de Xasthur/Acid Enema split cd opnieuw uitgebracht door THR. Hoe dat in de gaten! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hehheh, wel gaafh dat er nog zoveel gabber-liefhebbers hier zitten. en zo ontdek ik ook weer eens iets nieuws. Oud Vuil. |
|
hehehe dus wanneer word er een ZMgabber party georganiseerd??? Ik wil wel eens met een groep metals naar een gabber party... eens flink moshen en bangen daar!!! Iemand hier trouwens verstand van Breakcore? enorm heftige supersnelle Aphex Twin(nog in zijn heftige tijd) achtige gefliptheid... GIMME MORE BANDS TO CHECK OUT DAMNIT |
|
Iemand hier trouwens verstand van Breakcore? enorm heftige supersnelle Aphex Twin(nog in zijn heftige tijd) achtige gefliptheid... GIMME MORE BANDS TO CHECK OUT DAMNIT[/quote] Aphex twin is wel heel maf idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: niet al zijn werk, maar wat hij vroeger onder de naam polygon window heeft gemaakt en natuurlijk de gouwe oude Come to Daddy is zeker geniaal... check op die site die ik eerder poste eens Alkemist, echt enorm bruut en chaotisch... daar kan weinig metal band aan tippen! |
|
Alkemist - Fight, geweldig!!!!!!! Ik raad Trol zeker aan om Lawrencium te luisteren (link van webblaster wim even checken), vooral de nummers "Anti-hardpwet" en "Finish The Game", die zijn imo het beste. Ook Jealousy met het nummer X is best wel goed, van de rest was ik niet onder de indruk. |
|
quote: hehehe zeker super bruut!!! alleen jammer dat na 1 DL de site nu ineens niet meer helemaal werkt (serverchange of zoiets) |
|
Dr. Combat van die site die ik eerder poste laad neer of sterf |
|
de nieuwe megarave is ultiem bruut Kankerlul |
|
ik ga voor de explosive car tuning cd waar ze reclame voor maken op the boxxx.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
[flame][smilies ] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 12-09-2003 19:25] |
|
Kijk dat is nu een mooie voorbeeld van het weergeven van een goed onderbouwde mening. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
@ Scythe... No offence ofzo, maar damn... Dat ging echt nergens over... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hm, ik kan zijn argumentatie anders best wel volgen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Ja, die is goed man !! Zo weinig talent op één CD. Eén woord: WOW !! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |