|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: yep. open your mind. Oud Vuil. |
|
quote: Helemaal niet! Dit topic zuigt! Zoals de Gabbers! Het is niet hakken maar kakken! [Dit bericht is gewijzigd door Scythe op 15-09-2003 18:54] |
|
**Geeft Scythe een lollie** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ach ik vind qua bruutheid gabber best dicht bij deathmetal staan eigenlijk. Wat is zelf de tofste combi vind is de "Gabber Mixes" van Fear Factory. Hakt qua bruutheid veel death metal bandje eruit. Maar The Bezerker maakt ook wel een leuke combi van gabber en metal. Zenial |
|
quote: Wel ene met aarbeie smaak |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: hou nou eens op, klein kind. Oud Vuil. |
|
Hmmm Misschien moeten we maar weer eens 'for old times sake' een knokploeg samenstellen om vieze hippies en alto's als scythe in elkaar te rammen... Ik kan op mijn werk wel een aussie lenen van iemand! Wie doet mee? respect hardcore or feel pain |
|
quote: Tenzij dit sarcastisch bedoeld was, vind ik dit even triest, dan wel triester dan Scythe's posts. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Wordt je spermasmaak daar lekkerder van? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Sarcasme heerst Simpele mensen zijn kut |
|
quote: Ja he? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ff ter info. Scyte is geen hippie, nog een "alto". Ohja, en voor je eigen goed, ik zou m niet aanraken. Daar zijn al mensen voor gesneuveld. (ik zeg het gewoon voor je eigen bestwil ) |
|
quote: Ben helemaal geen hippie. Nu ben ik bang. Kom maar af! Even verduidelijke waarom ik gabbers haat. Ben vroeger regelmatig op stap geweest met gabbers en ben tot de conclusie gekomen dat alle gabbers achterlijk zijn. Ze hebben allemaal een mentaliteit van een Antwerpenaar. [Dit bericht is gewijzigd door Scythe op 29-09-2003 17:43] |
|
klak klak klak, lekker uit m'n dak op hard-core. Oud Vuil. |
|
Niet flamen en ontopic verdere offtopic reacties/flames zullen worden verwijderd. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-09-2003 17:40] |
|
lekker op tijd elfje Je moeder. |
|
Dit begint hier saai te worden. denk dat ik maar eens een katholieke chatbox ga zoeken. Dat wordt lachen |
|
KOTZ 00 Leathernecks - "Test Attack E.P." (12") KOTZ 01 Stickhead - "Slaughterhouse E.P." (12") KOTZ 02 Stickhead - "World Hardest Kotzaak E.P." (12") KOTZ 03 Dogge Team - "We Came To Hool E.P." (12") KOTZ 04 Jack Lucifer - "I Am Living Death E.P." (12") KOTZ 05 Stickhead - "Gimme Death E.P." (12") KOTZ 07 Stickhead & Don Demon - "Once Upon A Time In FFM E.P." (12") KOTZ 08 The Kotzaak Klan - "Powerstation Kotzaak E.P." (12") KOTZ 09 Bold Bob - "Dive Into Steel E.P." (12") KOTZ 10 Jack Lucifer - "Console From Hell E.P." (12") KOTZ 666 Jack Lucifer - "96 Knights E.P." (12") KOTZ CD 01 Various - "...Like A Raging Bull" (CD) RE-KOTZ 03 Dogge Team - "We Came To Hool E.P." (12") RE-KOTZ 04 Jack Lucifer - "I Am Living Death" (12") heaven [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-10-2003 21:54] Je moeder. |
|
Yeah! Kotzaak rules!! Owja, hou Bionic records 07 in de gaten... Die gaat tracks van mij bevatten!!! So, help mij de winter door en koopt hem allen Edit: Update -> Bionic 07 gaat deze week naar de perser, so behold... Mijn eerste release is er bijna [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-10-2003 20:11] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Owkeej.., voor de geïnteresseerden nog een plaatje-update! En natuurlijk schaamteloze reclame voor mijn plaatje ofcoz Morgen zijn de whitelabels er... Daarna liggen ze met 2 a 3 weken in de winkels! Bionic 07: Prowler vs Archetype Heb de hoes al gezien en die is moooooi... Maargoed, ik ben dan ook bevooroordeeld Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voorop gesteld dat ik gabber echt walgeljike muziek vind net als alle andere elektronische BS.... Vind ik het bijzonder vreemd dat een topic over dit soort "muziek" meer reacties teweeg brengt dan de meeste topics die over metal gaan...triest! |
|
er is nogal wat geflame in dit topic, enforcer. daarom zijn er zoveel (off-topic)reacties. Gabber I wás al vernaait. maarre, laat die oog(oor)kleppen eens vallen, jong. er ís meer als alleen metal. en zoals, ik dacht, zenial al opmerkte, dat sommige gabber qua bruutheid in de buurt komt bij metal, dat ben ik zeker met hem eens. dat is de enige reden dat ik gabber leuk vind. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |