|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik luister het af en toe, maar zou er nooit een CD van kopen. |
|
ik zou het ook niet aanzetten om te luisteren, maar als achtergrondgeluidje is er niks mis mee. |
|
quote: Dan luister ik toch echt liever een gabberplaat |
|
quote: Hmmm.. De optie oordoppen in te doen was nog niet in me opgekomen, ik ga voor keuze c, de gabberplaat uitluisteren mét oordoppen in. |
|
quote: mmm, net als bij bijv. blackmetal, vind ik in gabber ook een bepaalde extremiteit terug, dat bevalt me er wel aan. en naar gabber luister ik tenminste niet als muzikant, maar gewoon naar het geheel. dat is ook wel een keertje lekker. Oud Vuil. |
|
ik kan de tunnel of terror cd erg goed waarderen |
|
Masters of Hardcore, PCP, Neophyte, RTC Kankerlul |
|
quote: Die heb ik nog ergnens op een gare tape staan! |
|
Dus... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Valt me op dat er veel metalheads zijn die van gabber houden / of waarderen. Ik vind het zelf nog altijd zielloze teringherrie net zoals veel extreme metalgenres. |
|
Ik vraag me af hoe hier een deel metalmensen zo veel kennis hebben van het gabber zijn...?Is die fase om en mss die van metal binnenkort ook?Zo lijkt het best wel allemaal,maarja mijn zaken niet en ik oordeel dus er ook niet over. Vette hardcore platen: Thunderdome 4 2CD. Thunderdome 8 2CD. Die cds heb ik enkel,een heel deel video's ook nog,ben er nooit echt in geweest maar een opmerkelijke interessante scene wel. Alhoewel een gabber 9/10 kansen een kankergezwel is. |
|
Omdat in er in mijn wereld meer, veel meer is dan alleen maar metal. |
|
quote: Sex en bier? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
[doe normaal] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 30-07-2003 16:17] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Juist, metalheads zuigen over het algemeen, maar ik kan mer nog niet echt aan storen op zich, kan zijn omdat ik er niet vaak mee omga. Verder vind ik het een beetje raar hoe mensen de diepgang in hardcore kunnen horen. Ik heb zelf ook heel wat afgedraaid, vooral vroeger dat wel, maar heb nooit echt diepgang kunnen horen. Er zitten meestal ook amper of heel onzinnige teksten enzo... Wel vind ik het leuk om naar te luisteren, ook happy hardcore, lekker vrolijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
[doe normaal] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 30-07-2003 16:17] |
|
[doe normaal] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 30-07-2003 16:17] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: zo is het. En als en metalhead dan eens een gabberplaat opzet valt dat te respecteren. |
|
quote: ik doel dan ook meer op sfeer en gevoelens, zoals een schilderij iets overbrengt zonder teksten. Je moeder. |
|
quote: Ze zijn vooral melig net zoals Scootar!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik heb lekker Neophyte en RTC. Echt mega. RTC is lekker duister en Neophyte maakt meer gebruik van extremiteiten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
[doe normaal] [Dit bericht is gemodereerd door Mithrandir op 31-07-2003 09:30] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Tunnel of Terror is wreed! Lijkt me wel 'es gaaf om er doorheen te lopen. |
|
quote: Hmmm, ik word denk ik gek van al die stroposcopen ( schrijf je dat zo??? ). Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |