IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Pedofilie Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 1:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

[Laten we het dit keer serieus houden, geen grappen dit keer]
Naar aanleiding van het topic van Attila "pedofielen website".
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=888269

Wat denk jij dat de oorzaak is van deze mental stoornis.
(Want zo zie ik dit toch echt)
En hoe kunnen dit soort mensen worden aangepakt?(Bijvoorbeeld ook van die mensen, die naar landen zoals Thailand gaan en daar kinderen misbruiken)

Ik vraag me ook af wat die pedofiel nou duidelijk wil maken met zijn website.
De meeste mensen zijn toch tegen pedofilie en dat kan ik me ook wel voorstellen.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 1:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

EEN oorzaak van pedofilie is dat je nooit je seksualiteit goed hebt kunnen ontwikkelen (vaak door misbruik). Omdat je nooit fijn al experimenterend (ook gewoon met jezelf) hebt kunnen opgroeien maar meteen bent geconfronteerd (door misbruik) met volwassen zaken als LUST en de bevrediging ervan, heb je die fase gemist. Daarom zijn kinderen, en vooral 'zoekende' kinderen, mateloos interessant voor een bepaald slag pedofielen.

Dat soort pedofilie is *relatief* onschuldig; het is eigenlijk vrij infantiel, beetje piemeltjes kijken en foto's ervan maken, geen sex hebben met die kinderen en later in je eentje opgewonden raken van die foto's.
Tevens is het verwerpelijk als je het mij vraagt. Onmiddellijk in therapie/pillen slikken met die hap.
Pedoseksualiteit is wat anders -- zieker; dan word je opgewonden van kinderen, een bizarre seksuele fetish. Pedoseksuelen gaan ook echt seks met kinderen hebben enzo .
Een derde categorie zijn gewoon zieligaards die opgewonden raken van macht en terreur zaaien; deze groep lukt het niet om anderen te verkrachten (te moeilijk) dus vergrijpen ze zich aan kinderen. Nog meer bah dus.

De eerste categorie zijn dus infantiele patheten -- pilletjes dan wel therapie en dan kunnen ze nog wat werk doen in deze maatschappij (nadat ze hun rechtmatige straf hebben uitgezeten). De rest is hoogstwaarschijnlijk ongeneeslijk ziek.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-08-2003 1:27 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

zolang ze van minderjarigen afblijven en hulp zoeken, weinig aan de hand...
zodra ze zich vergrijpen aan kinderen, dan houdt mijn begrip op


no text supplied


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 06-08-2003 10:54 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Pedofielen zijn ziekelijke klootzakken, maakt nie uit in weleke manier ze hun behoefte halen: via internet is volgens mij net zo erg als in het echt zeg maar. Want "internet-pedofillie" stimuleert alleen maar de gedachte om kleine kinderen in het egt mee te nemen/verkrachten..
De eneige manier is volgens mij castratie, en/of verplichte therapie.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 06-08-2003 10:58 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

pedofilie weg met dat soort als ze aan mijn kind komen
het idee alleen al


AARGHHH


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 11:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik denk dat Dwaalichts theorie wel klopt.
Hmm tja, zolang ze zich enkel aftrekken op plaatjes is er nog mee te leven, maar zodra er kinderen echt kwaad gedaan wordt denk ik dat opsluiting vereist is. En tuurlijk, als ze ooit aan mijn (toekomstige?) kind zouden komen dan zou ik ook voor marteling pleiten, maar ik denk dat we wel een beetje realistisch moeten blijven.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 06-08-2003 11:38 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 6 augustus 2003 11:26 schreef Sater het volgende:
Ik denk dat Dwaalichts theorie wel klopt.
Hmm tja, zolang ze zich enkel aftrekken op plaatjes is er nog mee te leven, maar zodra er kinderen echt kwaad gedaan wordt denk ik dat opsluiting vereist is. En tuurlijk, als ze ooit aan mijn (toekomstige?) kind zouden komen dan zou ik ook voor marteling pleiten, maar ik denk dat we wel een beetje realistisch moeten blijven.

ow das zeker realistisch dan word ik maar opgesloten voor moord wat doet een rechtzaak tegenwoordig voor kinder verkrachting een paar jaar cel en een psychische instelling ofzo en das veels te weinig ik zou zo iemand echt niet op straat kunnen zien lopen terwijl die kinderen heeft verkracht en helemaal niet de mijne


AARGHHH


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2003 11:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:38 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
ow das zeker realistisch dan word ik maar opgesloten voor moord wat doet een rechtzaak tegenwoordig voor kinder verkrachting een paar jaar cel en een psychische instelling ofzo en das veels te weinig ik zou zo iemand echt niet op straat kunnen zien lopen terwijl die kinderen heeft verkracht en helemaal niet de mijne


Inderdaad! En komen ze vrij dan kunnen ze weer vrolijk aan de slag als kleuterleider/gymleraar en weet ik het wel niet allemaal.
Ik ben 100% voor de doodstraf in dit geval, oog om oog, tand om tand.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 06-08-2003 11:51 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 6 augustus 2003 11:42 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad! En komen ze vrij dan kunnen ze weer vrolijk aan de slag als kleuterleider/gymleraar en weet ik het wel niet allemaal.
Ik ben 100% voor de doodstraf in dit geval, oog om oog, tand om tand.
ja totaly agree


AARGHHH


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-08-2003 11:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:42 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad! En komen ze vrij dan kunnen ze weer vrolijk aan de slag als kleuterleider/gymleraar en weet ik het wel niet allemaal.
Ik ben 100% voor de doodstraf in dit geval, oog om oog, tand om tand.

De dood is niet erg genoeg voor zulke mensen, castratie!! (serieus bedoeld)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 06-08-2003 11:57 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 6 augustus 2003 1:02 schreef wladimir het volgende:
[Laten we het dit keer serieus houden, geen grappen dit keer]
Naar aanleiding van het topic van Attila "pedofielen website".
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=888269

Wat denk jij dat de oorzaak is van deze mental stoornis.
(Want zo zie ik dit toch echt)
En hoe kunnen dit soort mensen worden aangepakt?(Bijvoorbeeld ook van die mensen, die naar landen zoals Thailand gaan en daar kinderen misbruiken)

Ik vraag me ook af wat die pedofiel nou duidelijk wil maken met zijn website.
De meeste mensen zijn toch tegen pedofilie en dat kan ik me ook wel voorstellen.




Het is "gewoon" de natuur die gekke dingen doet, in het wild rijden ook verschillende beesten op elkaar, onder elkaar met elkaar etc.
Niet dat ik het daarom goed vindt maar, bijvoorbeeld homo's
Ik denk dat dat een reactie is van de natuur op het explosieve groeien van de mensheid, klinkt toch logisch of niet ?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 12:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:42 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad! En komen ze vrij dan kunnen ze weer vrolijk aan de slag als kleuterleider/gymleraar en weet ik het wel niet allemaal.
Ik ben 100% voor de doodstraf in dit geval, oog om oog, tand om tand.


ik ben het eigenlijk met je eens maar toch denk ik: sommige zijn zelf ook slachtoffer geweest en misschien wordt je wel zo geboren door een genetische afwijking ofzo. daarom vind ik dit: als een pedo zich vergrijpt aan een kind dan houdt het op, wat er ook is gebeurt met die pedo en dus zeer grof straffen (en ook die rijke toeristen die naar thailand gaan, daar heeft niemand het over jammer genoeg ). als iemand pedo is maar zich kan inhouden, onmiddellijk helpen. hoe dat weet ik ook niet maar daar zullen wel kenners voor zijn die dat wel weten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2003 12:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat 'hij heeft een slechte jeugd gehad' hippie/maatschappelijk werker gezwets geloof ik niet zo in. Iedereen dient verantwoording voor zijn daden te dragen IMO. Slechte jeugd gehad? Jammer dan. Jij hebt toch het leven van een kind vernietigd en nu verdien je de dood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 12:24 schreef Heiden het volgende:
Dat 'hij heeft een slechte jeugd gehad' hippie/maatschappelijk werker gezwets geloof ik niet zo in. Iedereen dient verantwoording voor zijn daden te dragen IMO. Slechte jeugd gehad? Jammer dan. Jij hebt toch het leven van een kind vernietigd en nu verdien je de dood.


Ik ben het ook met jou eens wat dat betreft. Iedereen moet verantwoording dragen voor zijn eigendaden. Als je ooit iets vervelends is overkomen is dat erg, maar dat geeft je nog niet het recht om hetzelfde te mogen doen. het enige waar ik mee zit is de mogelijkheid dat zoiets aangeboren is. Als homofilie aangeboren is kan dat ook voor pedofilie gelden. Wat dan te doen? moet je iemand straffen voor iets waar hij/zij niks aan kan doen (en ik heb het hier uiteraard alleen over diegene die niks hebben uitgevreten)?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 12:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:57 schreef Wijers het volgende:
Het is "gewoon" de natuur die gekke dingen doet, in het wild rijden ook verschillende beesten op elkaar, onder elkaar met elkaar etc.
Niet dat ik het daarom goed vindt maar, bijvoorbeeld homo's
Ik denk dat dat een reactie is van de natuur op het explosieve groeien van de mensheid, klinkt toch logisch of niet ?

Dat is niet logisch, want meestal hebben pedo's ook nog een vrouw erbij.
Zoals die pedofiel van de website en hij heeft zelfs een dochter.

De doodstraf is een beetje vergezocht. Dat zullen ze nooit in de land invoeren.
Laten we bij de werkelijkheid blijven.

Reken trouwens maar als zo'n pedofiel zich heeft vergrepen aan een kind en door de politie opgepakt is. Is het moeilijk voor hem om weer aan een baan te komen.
Zo'n pedofiel moet in de gaten worden gehouden door de politie, met een band om zijn benen. Zodat ze weten waar hij is.
(nadat de hij vrijgelaten is)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 12:33 schreef wladimir het volgende:
De doodstraf is een beetje vergezocht. Dat zullen ze nooit in de land invoeren.
Laten we bij de werkelijkheid blijven.




Ik ben tegen de doodstraf in principe maar een pedo die zijn handen niet thuis kan houden en dat regelmatig, zit toch echt op het randje wat mij betreft. De rechten van de slachtoffers komen eerst en dan pas "zorgen" gaan maken over de rechten van de dader.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2003 12:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Er zijn al meerdere pedofielen geweest die nadat ze hun straf uit hadden gezeten gewoon een kilometer of 100 verhuisden en weer peuterbegeleider ozo werden, ik kan zo geen concrete voorbeelden noemen, maar het is wel degelijk gebeurd. Dan vraag je je af wat TBS eigenlijk voorstelt en wat justitie eigenlijk een zooitje ongeregeld is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 12:44 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Jep, pedofielen moeten wel redelijk worden bestempeld for life. En dus nooit meer met kinderen mogen werken bijvoorbeeld.


this user is dead


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-08-2003 12:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 augustus 2003 12:02 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben het eigenlijk met je eens maar toch denk ik: sommige zijn zelf ook slachtoffer geweest...

Is het daarom niet juist zo erg? Als jij als kind slachtoffer bent geweest dan (het woord zegt het al) heb je daar heel erg onder geleden, des te meer waarschijnlijk omdat het een zaak was die je toen nog niet begreep. Rechtvaardigt dat dan dat jij dat ook doet?

quote:

daarom vind ik dit: als een pedo zich vergrijpt aan een kind dan houdt het op, wat er ook is gebeurt met die pedo en dus zeer grof straffen (en ook die rijke toeristen die naar thailand gaan, daar heeft niemand het over jammer genoeg ).

(Ik moet eerlijk zeggen dat ik die rijke toeristen veel en veel erger vind, maar wie ben ik.)
Zoals al gezegd is, er zit waarschijnlijk iets niet helemaal lekker bij pedofielen, maar niemand is perfect toch? Natuurlijk moet je die gasten straffen, maar bedenk wel dat het bij een aantal een vergrijp is waar ze niks (nouja, moeilijk in ieder geval) aan kunnen doen, ze hebben die drang nou eenmaal. Dan kan jij wel zeggen dat ze maar rationeel hadden moeten nadenken, maar zouden ze dat in zo'n situatie nog wel kunnen? (Even voor de goede orde: ik heb het hier niet over die machtswelluste pedofielen waar Dwaallicht over sprak, die mag je van mij meteen met hun testikels aan een gloeiend hete plaat vastkitten)

En dan nog een vraag, zijn er verhalen bekend over vrouwelijke pedofielen? maw is het iets wat misschien door mannelijke hormonen wordt geregeld?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-08-2003 12:59 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ach, wat een heisa om niets.

Pedofielen moeten gewoon worden gedwongen een grote "V" (van Viezerik) te laten branden op hun voorhoofd. Als ze zichzelf laten castreren, krijgen ze een "I" voor die "V" gebrand zodat je de letter "N" krijgt van Normaal.

Probleem opgelost.

Voor meer informatie moet je zijn bij onze forum-pedo asstovibrator_de_j**d. Je herkent hem aan zijn "V" op zijn voorhoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 06-08-2003 13:07]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-08-2003 13:01 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Die grap heb je al eens gemaakt


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-08-2003 13:05 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

dit is geen grap, turd, maar WIJSHEID.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 06-08-2003 13:07 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 13:05 schreef bonobo het volgende:
dit is geen grap, turd, maar WIJSHEID.



Arwen ná anvanya vendë ecénien


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-08-2003 13:08 by bonobo Profiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 06-08-2003 13:36]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 13:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 12:50 schreef SQT het volgende:
Is het daarom niet juist zo erg? Als jij als kind slachtoffer bent geweest dan (het woord zegt het al) heb je daar heel erg onder geleden, des te meer waarschijnlijk omdat het een zaak was die je toen nog niet begreep. Rechtvaardigt dat dan dat jij dat ook doet?



Dat heb ik nooit gezegd , dat pedofilie minder erg zou zijn? Kindmisbruik moet altijd zeer streng worden aangepakt. En dan bedoel ik niet drie maanden TBS ofzo maar op zijn minst castreren.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-08-2003 13:38]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 13:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

op zn minst ja...


maar publiekelijk bekendmaken van naam en gegevens is ook een passende straf... zie dan nog maar ergens terecht te kunnen, of aan t werk te raken. Laat staan vrienden te krijgen.

That serves 'em right


Bruce Banner


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen