IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 23:10 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 maart 2007 23:08 schreef Argus het volgende:
En als je dat wel nodig hebt?

Dan ben je duidelijk te dik, in het geval het tweepersoonsbed uitsluitend dient het vet van over de rand vallen behoedt.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-03-2007 23:12 by Argus Profiel van Argus



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 23:13 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-04-2007 22:49 by Immortella Profiel van Immortella

8 kilo kwijt <- water


..."Hate can only create more hate"...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 22:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 april 2007 22:49 schreef Immortella het volgende:
8 kilo kwijt <- water


Wow! Das veel!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-04-2007 22:55 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 april 2007 22:53 schreef Tenderstrike het volgende:
Wow! Das veel!


Op naar de volgende 8!



..."Hate can only create more hate"...


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 03-04-2007 23:03 by murtcelP Profiel van murtcelPhttp://www.libithum.nl

1 keer per week zwemmen bevalt me al goed. Morgen maar 's beginnen aan hardlopen erbij! Een keer een einde maken aan 6 jaar luiheid.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-04-2007 23:28 by Immortella Profiel van Immortella

Vanavond voor 't eerst anderhalf uur achter elkaar op de crosstrainer gestaan. Pffff, zweten! 25 kilometer afgelegd.

Vorige week dinsdag was er 11 kilo af, ben benieuwd wat morgen brengt .


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 23:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 april 2007 23:28 schreef Immortella het volgende:
Vanavond voor 't eerst anderhalf uur achter elkaar op de crosstrainer gestaan. Pffff, zweten! 25 kilometer afgelegd.


Goed bezig Immo!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-04-2007 23:34 by Immortella Profiel van Immortella

Tnx!


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 23:36 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik kijk trouwens nooit op zo'n kreng hoeveel ik afgelegd heb. Weerstandniveau 4 met 60 RPM en gaan met die handel bij de fysio



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-04-2007 23:42 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 23 april 2007 23:36 schreef Judge M. het volgende:
Ik kijk trouwens nooit op zo'n kreng hoeveel ik afgelegd heb. Weerstandniveau 4 met 60 RPM en gaan met die handel bij de fysio


Ja, maar omdat ik 't trainen i.v.m. vetverbranding en conditietraining echt op wil bouwen, probeer ik bij te houden hoeveel km ik in een hoeveelheid tijd op een bepaald weerstandsniveau heb afgelegd. Zo worden alle drie factoren uiteindelijk steeds meer .

Ben begonnen op 20 minuten p/dag, 15 km/h op weerstandsniveau 1 á 2. Doe 't nu een uur tot 80 minuten p/dag (nja, vandaag dan anderhalf uur), op weerstandsniveau 2/3/4 (interval).

Tsja, genoeg geluld over crosstrainen. Zó interessant is het óók weer niet, maar voor mij werkt 't. Daarom ben ík enthousiast!

Oja, binnenkort maar 's een spinningbike aanschaffen voor de nodige afwisseling. Jammer dat (goede) loopbanden zo stervensduur zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-04-2007 23:42]


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 23:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Wat kost zo'n crossapparaat eigenlijk?

Niet dat zo'n ding hier de steile trap op zou kunnen maar toch

quote:
Op 23 april 2007 23:42 schreef Immortella het volgende:
Oja, binnenkort maar 's een spinningbike aanschaffen voor de nodige afwisseling. Jammer dat (goede) loopbanden zo stervensduur zijn.
Lekker buiten lopen joh! Veel gezonder

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-04-2007 23:44]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-04-2007 23:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vorige week in een rare vermoeide bui maar eens gaan hardlopen, gelijk iets van 5 km goed gemerkt aan spierpijn maar dat hoort erbij
gisteren maar verder gaan hardlopen iets van 15 km(wel op een lager pitje maarja had nooit echt meer als 7 gelopen)
gaat wel erg lekker nog geen spierpijn wel wat stijfheid maar k heb steeds meer zin om keihard te sporten, vandaag maar eens aan de verwarmingsbuizen door de kas geslingerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-04-2007 0:00 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 23 april 2007 23:43 schreef Judge M. het volgende:
Wat kost zo'n crossapparaat eigenlijk?

Niet dat zo'n ding hier de steile trap op zou kunnen maar toch



Ik heb de mijne hier gekocht:

http://www.booijinksportdiscount.nl/

En dan de Slazenger SL 900, á 245 euro.

En uiteraard is hij (gedeeltelijk) demontabel, waardoor hij iedere trap op kan .

quote:
Lekker buiten lopen joh! Veel gezonder


Ik weet 't, maar met mijn onregelmatige diensten zou ik graag tussendoor ook ff 'lekker makkelijk' een uurtje op de band willen staan.


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2007 0:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar dat kan buiten natuurlijk ook, overal is een buiten, maar niet overal is een hometrainer

edit: of bedoel je dat je hem op je werk heb neergeplant? dat is wel relaxed dan als je niet naar buiten kan.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-04-2007 0:08]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-04-2007 0:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 april 2007 0:00 schreef Immortella het volgende:
Ik heb de mijne hier gekocht:

http://www.booijinksportdiscount.nl/

En dan de Slazenger SL 900, á 245 euro.

En uiteraard is hij (gedeeltelijk) demontabel, waardoor hij iedere trap op kan .
Aha. bij Wehkamp is hij zelfs nog goedkoper. Komt mooi uit want dan mogen ze hem zelf naar boven komen brengen

quote:
Ik weet 't, maar met mijn onregelmatige diensten zou ik graag tussendoor ook ff 'lekker makkelijk' een uurtje op de band willen staan.
Ik snap. Ik ga het mezelf wel proberen op te leggen wat vaker de loopschoenen aan te trekken en te gaan hardlopen. We hebben hier een paar prachtige parken vlakbij



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-04-2007 0:13 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 24 april 2007 0:10 schreef Judge M. het volgende:
Aha. bij Wehkamp is hij zelfs nog goedkoper. Komt mooi uit want dan mogen ze hem zelf naar boven komen brengen [quote]

Inderdaad ja! Destijds niet, dat weet ik nog (ook ff prijzen vergeleken, maar da's meer dan een jaar geleden). Toen ik 'm kocht kostte hij bij Booijink ook nog 225 euro. Blijkbaar worden ze wat duurder.

[quote]
Ik snap. Ik ga het mezelf wel proberen op te leggen wat vaker de loopschoenen aan te trekken en te gaan hardlopen. We hebben hier een paar prachtige parken vlakbij


Dat is inderdaad wel veel leuker/mooier ja. Lekker in de frisse lucht en meer het idee hebben ook afstand te hebben afgelegd .


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-04-2007 0:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Vooral dat. En ook de echte belasting op je lichaam voelen. 25 km crossen dat zal wel maar dat zou in het echt hooguit maximaal de helft zijn schat ik.

Samen met mijn fysiotherapeute heb ik nu het plan gelanceerd om te gaan trainen voor de halve marathon. Dat zou me wel wat lijken eigenlijk



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-04-2007 0:19 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 24 april 2007 0:15 schreef Judge M. het volgende:
Vooral dat. En ook de echte belasting op je lichaam voelen. 25 km crossen dat zal wel maar dat zou in het echt hooguit maximaal de helft zijn schat ik.



Ja, dat klopt wel, misschien nog wel minder. Maar die belasting is 't 'm nou juist. Ik had 0,0 conditie (nouja, heel weinig) en nogal snel last van knieën en enkels (oud turn-mankement). Dan is zo'n crosstrainer juist ideaal, weinig belasting op de gewrichten en toch vet verbranden (want dat is toch waar we 't uiteindelijk voor doen ).

quote:
Samen met mijn fysiotherapeute heb ik nu het plan gelanceerd om te gaan trainen voor de halve marathon. Dat zou me wel wat lijken eigenlijk


Dat is wel heel erg tof! Maar ook geen gemakkelijke opgave lijkt mij zo. Dat soort fratsen begin ik al niet aan, na 5 kilometer hardlopen in 't bos doet alles me pijn .

Edit: Jezus, ik ben aan het kutten.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-04-2007 0:20]


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-04-2007 0:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het gaat bij mij ook nog niet van harte. Conditie zwaar ruk () en mijn oude voetbalknieen laten ook geregeld van zich horen

Maar wel een mooi doel voor ogen op zich. Ik heb zeker 10 jaar niet meer fatsoenlijk gesport



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-04-2007 0:24 by Immortella Profiel van Immortella

Inderdaad een mooi doel! Iets om naar toe te werken, dat is sowieso altijd fijn Succes ermee in ieder geval!

Mijn voorlopige doel is zeker nóg 5 kilo kwijt te raken. Gaat me ook lukken .


..."Hate can only create more hate"...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-04-2007 7:45 by M. Profiel van M.

quote:
Op 24 april 2007 0:10 schreef Judge M. het volgende:
Aha. bij Wehkamp is hij zelfs nog goedkoper. Komt mooi uit want dan mogen ze hem zelf naar boven komen brengen


Zorg dan wel dat je een vliegwiel van een kilootje of twintig hebt, anders kan je je zelf helemaal naar Tokyo trappen zonder veel calorieën te verbranden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-04-2007 8:16 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 24 april 2007 7:45 schreef M. het volgende:
Zorg dan wel dat je een vliegwiel van een kilootje of twintig hebt, anders kan je je zelf helemaal naar Tokyo trappen zonder veel calorieën te verbranden.


En je loopt airmiles mis!!

Zaterdag doe ik mee met een hardloopwedstrijd van nijmegen naar enschede, 183 km. Nu hoef ik dat niet alleen te doen, maar met een team van 25 man die elkaar afwisselen. Ik hoef maar 9 km en na afloop groot feest en studentes enzo


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-04-2007 13:03 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 24 april 2007 8:16 schreef renYek het volgende:
En je loopt airmiles mis!!

Zaterdag doe ik mee met een hardloopwedstrijd van nijmegen naar enschede, 183 km. Nu hoef ik dat niet alleen te doen, maar met een team van 25 man die elkaar afwisselen. Ik hoef maar 9 km en na afloop groot feest en studentes enzo


Ah de Batavierenrace.
Daar wordt hier nu druk voor getrained, een keer in het jaar zie je allemaal mensen hardlopen en worden er looptrainingen gegeven. Daarna zakt het aardig in, hehe.

Oja, en over die studentes, als je dat feest in Enschede hebt (ik denk het wel). Laat ik het zo zeggen, de verhouding is enigzins scheef.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 24-04-2007 13:08]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen