IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:07 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Gelukkig, ze zijn gewoon de hele dag open.

Da's mooi, want dan kan ik vandaag, morgenavond, vrijdag, zaterdag en zondag.. twee keer m'n weekschema.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-05-2009 11:09 by Nix Profiel van Nix

Netjes

Ik vind het sowieso knap dat iemand fitnessen kan volhouden. Ik vind dat echt enorm saai




Anyway, ik ga morgen avond weer twee masterclasses meedoen mits mijn pijntjes weg zijn


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:10 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

MP3-spelertje in de oortjes, verstand op nul en gewichten pompen; het klinkt misschien wat saai, maar ik vind het wel lekker. Kun je mooi een beetje mijmeren over het leven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-05-2009 11:13 by Nix Profiel van Nix

Daar hebben we ZM toch voor?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:14 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik ben toch liever fysiek bezig dan met ZM.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-05-2009 11:17 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 5 mei 2009 11:09 schreef Nix het volgende:
Netjes

Ik vind het sowieso knap dat iemand fitnessen kan volhouden. Ik vind dat echt enorm saai

+1. Respect voor de mensen die dat wel kunnen.


Verrassend triviaal


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je, net als ik, liever niet in groepsverband sport, is fitness ideaal. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik een trainingspartner mis.. ging vroeger altijd met een goede maat, dat was toch altijd net wat gezelliger en motiverender.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 11:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 mei 2009 11:07 schreef Illusione het volgende:
Gelukkig, ze zijn gewoon de hele dag open.
Same here . Waar train jij trouwens Paulus?

Toch maar eens die kant op want anders dan wordt het helemaal niks meer vandaag



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:22 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Splendid Sportcentrum aan de Tongelresestraat. Erg relaxede sportschool.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 11:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Check. Ik zit bij Essbra. Zijstraat van de Hoogstraat op 100 meter van mijn oude toko. Ook erg relaxed



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:24 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je toch zo ver fietst, kun je net zo goed naar Splendid komen en daar samen trainen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 11:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Tongelresestraat is meer dan de 2km die ik nu fiets

edithoer: en volgens mij hebben ze bij ons nog bonnen liggen voor gratis proeflessen

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-05-2009 11:26]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:26 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Pfftt. Scheelt een hele kilometer.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 11:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Anyway, ik ben maar eens die kant op voordat het echt gaat plenzen..



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 11:33 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Have fun.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-05-2009 12:59 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 5 mei 2009 11:09 schreef Nix het volgende:
Netjes

Ik vind het sowieso knap dat iemand fitnessen kan volhouden. Ik vind dat echt enorm saai


Het is maar net wat je onder "fitnessen" verstaat natuurlijk. Ik vind het niet saaier dan op een bank liggen met een muziekje aan, en dat is nb een van m'n grootste hobbies.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-05-2009 13:08 by Nix Profiel van Nix

Ik vind bankhangen minder saai dan fitnessen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-05-2009 10:32 by Jällö Profiel van Jällö

Check dit, coole roeimachine.
De fancy varianten werken meestal volgens hetzelfde principe.

Ik vind roeien niet zo veel aan maar hier krijg ik wel een flinke knutseldrang van...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 12-05-2009 10:36 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 5 mei 2009 12:59 schreef Jällö het volgende:
Het is maar net wat je onder "fitnessen" verstaat natuurlijk. Ik vind het niet saaier dan op een bank liggen met een muziekje aan, en dat is nb een van m'n grootste hobbies.


en een combinatie van die twee is helemaal goddelijk... op de bank liggen met een muziekje aan na een zeer intensieve workout


Dark_Prince
Usericon van Dark_Prince
Posted 12-05-2009 16:14 by Dark_Prince Profiel van Dark_Prince

quote:
Op 12 mei 2009 10:32 schreef Jällö het volgende:
Check dit, coole roeimachine.
De fancy varianten werken meestal volgens hetzelfde principe.

Ik vind roeien niet zo veel aan maar hier krijg ik wel een flinke knutseldrang van...


Haha, ja dat geloof graag
Maar dat ziet er beter uit dan er tegenwoordig in de fitness staat


They can't stop us, let 'em try, for (heavy) metal we will die!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 11:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vitamines slecht voor sporters?

Anti-oxidanten kunnen de positieve effecten van training tenietdoen

Fijne lui, die wetenschappers. Doe je al jaren aan sport en slik je vitamines om zo gezond en oud mogelijk te worden, komen ze opeens met het nieuws dat vitamine C en E je sportieve inspanningen neutraliseren. Hoe zit dat precies?

Het blijkt te gaan om de effecten van vrije radicalen. Dat zijn losse zuurstofmoleculen die lichaamscellen beschadigen en zo het verouderingsproces versnellen. Maar dat is niet het enige wat vrije radicalen doen, zeggen de onderzoekers in PNAS: na fysieke inspanning helpen ze juist om de schade aan cellen te voorkomen. Het slikken van vitamines neutraliseert dat positieve effect, omdat de vitamines de vrije radicalen onschadelijk maken.

De onderzoekers onderwierpen veertig mannen van 25 tot 35 jaar vier weken aan een trainingsregime, bestaande uit lopen, fietsen en circuittraining. De helft van de groep slikte vitamine C en E, de andere helft niet. Bij de eerste groep voorkwamen de vitamines de gezondheidseffecten van de training. Dat had onder meer te maken met de weerstand tegen insuline.

Voor het onderzoek werd wel gebruikgemaakt van veel hogere doses vitamine C en E dan in veel vitaminepillen voorkomen. Toch valt op dat vitamines de laatste tijd steeds vaker negatief in het nieuws komen. Het effect van losse vitamines in pillen en preparaten is moeilijk aan te tonen of zelfs negatief. Health-freaks kunnen misschien beter gewoon hun tanden in een appel of een wortel zetten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-05-2009 12:01 by Jällö Profiel van Jällö

Ik heb altijd al gedacht dat die vitamepillen zwaar overgewaardeerd werden maar goed...
ik sta nog skeptischer tegenover baanbrekende nieuwtjes over onderzoeken, de resultaten zijn vaak behoorlijk verdraaid.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-05-2009 23:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

w00t, net even goed gesquashed vorige week was de rentree na 4 maanden stilstand, dat liep allemaal niet zo lekker maar o wat een voldoening! deze week weer dat fijne gevoel en de rally's gingen een stuk beter! volgende week helaas onze en hun agenda vol dus even herstelweekje :')

en zaterdagochtend maar weer even een stuk op de mountainbike weg, heb de smaak weer te pakken


Je moeder.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-05-2009 15:55 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Gisteravond weer fanatiek getraind, krijg nogal snel blauwe plekken, dus zit er fijn onder, onderarmen, blauw bij het borstbeen en een schaafplek bij mijn sleutelbeen, maar dat is ongeveer standaard bij deze sport.

Weer twee wedstrijden in het vooruitzicht, waarschijnlijk de laatste met het huidige team. Vanaf medio augustus uitbreiden met solo-training. Daaraan is de verplichting gekoppeld om naar de sportschool te gaan voor kracht- en conditietraining, dus dat zal dan wel wat druk worden.


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2009 21:55 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Nice!, het lijkt erop dat ik eindelijk van een knieblessure af ben. Ben sinds een maand of 2 aan het hardlopen, opgebouwd vanaf 5 min. per sessie, en heb net probleemloos 9 km gelopen in 44 minuten, ofwel ruim 12 km per uur. Wel hoge hartslag, vanaf 5 min. na het begin tot aan het einde eigenlijk constant tussen de 178 en de 182 slagen per minuut.

Over 4 weken 10 km lopen tijdens de marathon van Amersfoort (750 jarig bestaan)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-05-2009 21:55]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen