IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 22-11-2007 22:37 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

quote:
Op 19 november 2007 19:04 schreef Alanis het volgende:
o, ja ik doe ook aan stiften


Jack in the box en terugpakken met een heer, juist ja! N twee is een drie in dit spelletje he?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Alanis
Usericon van Alanis
Posted 23-11-2007 11:19 by Alanis Profiel van Alanis

ja klopt helemaal!!


roll moet rocken


renYek
Usericon van renYek
Posted 28-11-2007 20:50 by renYek Profiel van renYek

Potdikke, ik wordt goed
Vanmorgen weer 2 minuten van mijn rondetijd afgesnoept

Wiiiih!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-11-2007 21:19 by M. Profiel van M.

Goed man, wat is nu zo'n beetje je gemiddelde snelheid?

Ik ben ook weer meer aan het hardlopen nu ik nauwelijks meer squash, zaterdag m'n eerste "wedstrijdloop" (maar 5 km hoor, moet de avond van tevoren voetballen)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 9:26 by renYek Profiel van renYek

Thx!

Ik zit nu op ruim 13 km/u gemiddeld.
Gisteren 12.6 km gerend in 0:56:35, dus dat is 13.35 km/u gemiddeld en ik heb nog steeds over. Ben niet moe en niet buiten adem aan het einde. Ook zit ik sneller in mijn ritme en begin ik op veel hoger tempo dan eerst. Tegenwoordig geen spierpijn meer na het rennen, geen pijntjes onderweg en niet meer hoeven rekken onderweg

Streven is 15 km/u gemiddeld op 15 km afstand, dus ik ben aardig op weg hoewel dat nog een hele tijd zal duren voordat ik dat ga redden. De afstand is het punt niet. Afgelopen zondag 16 km gerend in ca. 75/80 minuten (met opzet wat ingehouden omdat ik met uitzondering van 1 keer nog nooit zover heb gerend. Vorig jaar 1 x een halve marathon gedaan in 1:45:00) en die heb ik ook makkelijk volgehouden, niet moe, geen pijntjes etc.

Ik pak er nu iedere maand 2.5 km bij op mijn vaste rondje en doe zo nu en dan eens een extra lang rondje, maar dan voor het uithoudinsgvermogen en niet op snelheid. Structureel 2x in de week 's ochtends voor werk ren ik nu dus 12.6 km en in het weekend of biken of nog eens rennen maar dan met iemand anders erbij (meestal duurloop zonder te timen dus).

Dit werkt blijkbaar erg goed voor mij, dus ik ga er zeker mee door

Einddoel is halve marathon binnen 1:30:00 te doen en dat moet zo lukken. Daarna zie ik wel verder!

edit: www.afstandmeten.nl, ideale site om trainingsrondje uit te zetten aangezien je tot op de meter nauwkeurig een afstand uit kunt zetten. Die 12.6 van mij heb ik daar ook uitgevogeld. En 12.6 en geen 12.5 omdat mijn keerpunt dan handig bij een rotonde ligt, dus dat komt handiger uit



[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 29-11-2007 9:29]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-11-2007 9:58 by Jällö Profiel van Jällö

Klinkt freaky, dit.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 10:08 by renYek Profiel van renYek

Ach, vroeger was ik met muziek zo fanatiek, nu met sport. Als ik mijn energie ergens in kwijt kan hehe. Anders ontplof ik. Ik barst van de energie, sowieso al dus die MOET ik kwijt


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 29-11-2007 10:09 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Nog steeds geen zanger gevonden?



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-11-2007 10:12 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Mijn rechterarm en pols zijn bovengemiddeld ontwikkeld, mede door fappen en grinden.
Daarom ga ik, in het kader van depressiepreventie, rennen met mijn PB-er die er sowieso wat kilo's af wil omdat ze recentelijk zwanger is geweest. Ik ben benieuwd.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-11-2007 10:15 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 29 november 2007 10:08 schreef renYek het volgende:
Ach, vroeger was ik met muziek zo fanatiek, nu met sport. Als ik mijn energie ergens in kwijt kan hehe. Anders ontplof ik. Ik barst van de energie, sowieso al dus die MOET ik kwijt

Dat snap ik, maar de volgende keer verwacht ik wel dat je ook even het type ondergrond en de windsnelheid aangeeft in je verhaal!
Niet flauw bedoeld hoor, alleen maar tof dat je strak bezig bent. <- Isostar


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 10:30 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 29 november 2007 10:15 schreef Jällö het volgende:
Dat snap ik, maar de volgende keer verwacht ik wel dat je ook even het type ondergrond en de windsnelheid aangeeft in je verhaal!
Niet flauw bedoeld hoor, alleen maar tof dat je strak bezig bent. <- Isostar


Ghehe, naja ik weet dat het M. allemaal interesseert vandaar zo'n verhaal Maar harde ondergrond omdat ik in het donker niet het bos inga


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-11-2007 10:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Watje!

Niets zo lekker als rennen in het bos.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-11-2007 10:34 by Jällö Profiel van Jällö

Oeh ik juist wel! Alleen dan niet hardlopen maar wandelen.
Nu er sneeuw ligt is het zelfs zonder zaklamp goed te doen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2007 10:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zometeen maar even 5 minuutjes darten denk ik. Jaja, sportieve ik


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-11-2007 10:53 by Jällö Profiel van Jällö

Wel blijven drinken hè, want 'wanneer je sport betekent dat vochtverlies.'


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2007 11:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 29 november 2007 10:53 schreef Jällö het volgende:
Wel blijven drinken hè, want 'wanneer je sport betekent dat vochtverlies.'


Maar nu nog wel even melk, moet nog werken hehe....


spelfout weggehaald...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-11-2007 11:07 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik doe momenteel niet zo bar veel aan sport (druk met school) maar de komende weken wil ik weer meer gaan fietsen (op m'n hometrainer). Er zijn plannen om over een paar maanden het squashen weer op te gaan pakken met een paar vrienden van me.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 11:21 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 29 november 2007 10:31 schreef Slechtheid het volgende:
Watje!

Niets zo lekker als rennen in het bos.


Ik ren graag in het bos, maar aangezien ik 's ochtends voor werk ga (05:15 start ik met rennen) ga ik niet onnodig het ongeluk opzoeken door in het pikkedonker in het bos te rennen


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-11-2007 11:23 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 november 2007 11:21 schreef renYek het volgende:
Ik ren graag in het bos, maar aangezien ik 's ochtends voor werk ga (05:15 start ik met rennen) ga ik niet onnodig het ongeluk opzoeken door in het pikkedonker in het bos te rennen


Dat is best vroeg. Zo vroeg sta ik elke zaterdag op omdat ik moet werken, maar zo vroeg opstaan om te rennen...mij niet gezien


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 11:46 by renYek Profiel van renYek

Ach, normaal gaat mijn wekker een half uurtje later dus het scheelt niet zoveel en dan ben ik alsnog vroeg op werk


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-11-2007 11:49 by M. Profiel van M.

Goeie peop Dennis. Ik moet er ook maar weer iets structureels van maken. Niets zo lekker als een duurloop rennen (en je kunt blíjven vreten hehe). Koppie leeg, heerlijk. Goed tegen een winterdepressie!
Die www.afstandmeten.nl ken ik ja, heb ik ook vaak gebruikt. Ik ren meestal gedurende de lunch op het werk, daar hebben we verschillende handige rondjes, varierend van 3 tot 11.6 km. Thuis heb ik ook een paar handige, van 3 tot 16 km. maar daar liggen de verschillende keuzes wat verder uit elkaar (van 8,5 naar 16 km. is toch een flinke stap).
Toen ik nog 3 sporten vrij intensief deed (voetbal/squash/hardlopen) ben ik tot die 11.6 km gekomen, kreeg toen teveel last van mijn schenen. Wat me ook niet lukte was mijn basissnelheid opkrikken. Ik ging ermee beginnen, een keer 5 km “op tempo” gelopen, tjonge jonge dat vonden mijn schenen echt niet tof. Kon meteen een maand het rennen vergeten en elk potje voetbal deed pijn.
Omdat ik met squashen zo’n beetje gestopt ben kan ik nu hopelijk de belastbaarheid weer vergroten, al blijft het oppassen. Ik zit intussen weer op 8 à 9 km, twee keer per week.

Je geeft me in ieder geval het laatste duwtje om weer nieuwe schoenen (werd eens tijd ook) en een fatsoenlijk windjekkie te gaan halen vanavond!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-11-2007 12:54 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 29 november 2007 11:49 schreef M. het volgende:
Goeie peop Dennis. Ik moet er ook maar weer iets structureels van maken. Niets zo lekker als een duurloop rennen (en je kunt blíjven vreten hehe). Koppie leeg, heerlijk. Goed tegen een winterdepressie!
Die www.afstandmeten.nl ken ik ja, heb ik ook vaak gebruikt. Ik ren meestal gedurende de lunch op het werk, daar hebben we verschillende handige rondjes, varierend van 3 tot 11.6 km. Thuis heb ik ook een paar handige, van 3 tot 16 km. maar daar liggen de verschillende keuzes wat verder uit elkaar (van 8,5 naar 16 km. is toch een flinke stap).
Toen ik nog 3 sporten vrij intensief deed (voetbal/squash/hardlopen) ben ik tot die 11.6 km gekomen, kreeg toen teveel last van mijn schenen. Wat me ook niet lukte was mijn basissnelheid opkrikken. Ik ging ermee beginnen, een keer 5 km “op tempo” gelopen, tjonge jonge dat vonden mijn schenen echt niet tof. Kon meteen een maand het rennen vergeten en elk potje voetbal deed pijn.
Omdat ik met squashen zo’n beetje gestopt ben kan ik nu hopelijk de belastbaarheid weer vergroten, al blijft het oppassen. Ik zit intussen weer op 8 à 9 km, twee keer per week.

Je geeft me in ieder geval het laatste duwtje om weer nieuwe schoenen (werd eens tijd ook) en een fatsoenlijk windjekkie te gaan halen vanavond!



Precies Het hoofd wordt lekker leeg Super ook om steeds een grens te verleggen. Naja, rustig aan doen dan maar he. In een pauze van 30 minuten red ik nog geen 12.6 km hehe '


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 29-11-2007 13:11 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Ik ben vandaag al sportend naar het station gegaan! Ja ja op de fiets! En nu hopen dat die teringlijers mn banden een keer niet lekprikken!


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-05-2008 8:58 by Nix Profiel van Nix

Hoe zit het met deze sporters momenteel?



Ik merkte in het 'vandaag-te-doen-topic' dat er alweer een poging gedaan wordt om weer te gaan sporten. De zomer komt er weer aan hè! Hoe is het met hen?





Ben benieuwd!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-05-2008 9:11 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 13 mei 2008 8:58 schreef Nix het volgende:
De zomer komt er weer aan hè! Hoe is het met hen?


Dan ben je nu al telaat.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen