IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-12-2008 11:52 by Jällö Profiel van Jällö

Gister is het me voor het eerst gelukt 8 baantjes borstcrawl te zwemmen inclusief koprolkeerpunten.
Nu moet ik even een nieuw doel verzinnen, mss es op de tijd gaan letten ofzo.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 13:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nu 8 baantjes zonder boven te komen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-12-2008 15:13 by Jällö Profiel van Jällö

Ah, net als die rare Russen zeker. http://www.youtube.com/watch?v=7mfB_lqhc5g


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 15:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahaah gaaf

nu is het wachten op dolfijnen op stelten!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-12-2008 18:10 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

13 december weer een wedstrijd.. ik heb de laatste tijd niet heel veel getraind maar toch is mijn doel om daar rond de 1.05 te zwemmen op 100 vrij. Op 100 school zou 1.25 mooi zijn. Ik ben benieuwd!



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-12-2008 21:48 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

Nu bijna een jaar bezig met hard lopen, met als hoogtepunt tot nu toe mijn 1ste halve marathon in Eindhoven op 12 oktober. De finish bereikt na 2:13

Nu weer bezig met een zware trainingsopbouw, om enkele doelen in 2009 te verwezelijken, waaronder misschien de halve marathon in Wenen (in April met 30.000 deelnemers!).



an evil incarnation of DEATH!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-12-2008 22:03 by M. Profiel van M.

Vette shit, een halve marathon na een jaar. Knap.

17 mei mijn eerste. Hoop op 1:45 (wordt nog hard werken). Kan al wel 11,5 km (hardlooprondje hier) in 55:20 min lopen (kostte wel moeite haha).

Morgen weer


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-12-2008 22:17 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 9 december 2008 22:03 schreef M. het volgende:
Vette shit, een halve marathon na een jaar. Knap.

17 mei mijn eerste. Hoop op 1:45 (wordt nog hard werken). Kan al wel 11,5 km (hardlooprondje hier) in 55:20 min lopen (kostte wel moeite haha).

Morgen weer


Dan ben je inderdaad goed bezig
Pas wel op dat je jezelf niet overtraind vlak voor de wedstrijd, die fout zie je veel renners nog wel eens maken. Tijdens de halve marathon die ik liep, was de temp. rond de 19 graden en hier waren veel renners niet goed op voorbereid, na 10 km veel uitval, door te weinig drinken of te snel starten.

Gelukkig ben ik voorzichtig geweest toen, waardoor ik uiteindelijk de finish heb gehaald.
Dank voor het compliment, had dit nooit van mezelf verwacht, aangezien ik in '97 een kunstofaorta + bijbehorende aortaklep cadeau heb gekregen.

Nu maar eens kijken of ik in Wenen op een verantwoorde manier onder de 2 uur kan lopen

Succes in ieder geval met je trainingsschema!
Ik liep een uurtje geleden, bijna 7 km, in 33 minuutjes, dus ik boek ook vooruitgang


an evil incarnation of DEATH!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-12-2008 22:42 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 december 2008 22:17 schreef Dark incarnation het volgende:
Dan ben je inderdaad goed bezig
Pas wel op dat je jezelf niet overtraind vlak voor de wedstrijd, die fout zie je veel renners nog wel eens maken. Tijdens de halve marathon die ik liep, was de temp. rond de 19 graden en hier waren veel renners niet goed op voorbereid, na 10 km veel uitval, door te weinig drinken of te snel starten.

Gelukkig ben ik voorzichtig geweest toen, waardoor ik uiteindelijk de finish heb gehaald.
Dank voor het compliment, had dit nooit van mezelf verwacht, aangezien ik in '97 een kunstofaorta + bijbehorende aortaklep cadeau heb gekregen.

Respect! Is het niet tijd voor een nickchange, "plastikman" of zoiets? Vet hoor. Dat vind ik nou een mooi verhaal.

Voorbereiding is alles inderdaad. Beetje op de weersvoorspelling letten enzo, je vooral niet te warm kleden, je eigen lijf goed kennen en genoeg drinken! Ik snap die uitval nooit zo goed, ook met de zevenheuvelenloop pas geleden zag ik mensen uitvallen. Je zou toch denken dat als je je inschrijft voor een heuvelachtige wedstrijd over 15 km, dat je weet waar je mee bezig bent. Maar goed.
Dikke poep en hou ons op de hoogte van je prestaties!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-12-2008 22:59 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 9 december 2008 22:42 schreef M. het volgende:
Respect! Is het niet tijd voor een nickchange, "plastikman" of zoiets? Vet hoor. Dat vind ik nou een mooi verhaal.

Voorbereiding is alles inderdaad. Beetje op de weersvoorspelling letten enzo, je vooral niet te warm kleden, je eigen lijf goed kennen en genoeg drinken! Ik snap die uitval nooit zo goed, ook met de zevenheuvelenloop pas geleden zag ik mensen uitvallen. Je zou toch denken dat als je je inschrijft voor een heuvelachtige wedstrijd over 15 km, dat je weet waar je mee bezig bent. Maar goed.
Dikke poep en hou ons op de hoogte van je prestaties!



Haha een nickchange in "plastikman"
Ik blijf toch de snelle donkerharige incarnatie, whaha
Inderdaad ja, als je, je opgeeft ergens voor, dan moet je zeker wel weten waar je aan begint.
Zeker als het gaat om een heuvelachtige loop van 15 km.
Dat is nou niet bepaald voor iedereen makkelijk te doen.

Je hebt ook van die mensen die denken als ze 40 km hebben gewandeld, ze ineens makkelijk 21 km kunnen hard lopen.....ook een blunder.

Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van mijn prestaties als rennend gevaar

Cheers


an evil incarnation of DEATH!


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-12-2008 21:11 by Nix Profiel van Nix

Pfff vandaag puur aan de houding gewerkt. Viel me nog vies tegen! Had verwacht dat m'n houding best oké was, maar helaas. Beetje hyper flexibel, knieën niet recht maar teveel naar achter staan, polsen en ellebogen ook te ver 'door gebogen'.


Soms irritant al dat 'commentaar', maar toch best aan te raden.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-12-2008 5:42 by Jällö Profiel van Jällö

Beheers je deze techniek al een beetje of is dat zogenaamd weer niet sportief genoeg???



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-12-2008 14:22 by Nix Profiel van Nix

Wel grappig dat jullie met je eigen sport niet anders verwachten dan serieus genomen te worden door de rest. ReSpEcT!




Houding training d.m.v.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-12-2008 14:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 december 2008 14:22 schreef Nix het volgende:



Deerne, was het nummer okay zo? En je wordt wel serieus genomen toch?


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2008 14:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 december 2008 5:42 schreef Jällö het volgende:
Beheers je deze techniek al een beetje of is dat zogenaamd weer niet sportief genoeg???




De shit is aan


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-12-2008 14:33 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 13 december 2008 14:25 schreef MR. N het volgende:
Deerne, was het nummer okay zo? En je wordt wel serieus genomen toch?



Heb helaas nog niet kunnen luisteren. Morgen even langs kantoor gaan. Maar ik verwacht dat het prima is!



@Serieus genomen. Vaker niet dan wel. Maar wel verbaasde gezichten als ze merken dat het toch zwaarder/heftiger is dan tegen een paal aanrijden.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-12-2008 19:51 by Jällö Profiel van Jällö

Ik zou maar blij zijn dat het niet al te serieus genomen wordt. Voor je het weet gaan ze er een puntensysteem bij bedenken en meer dat soort flauwekul.
Verder niets dan respect hoor.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-01-2009 23:38 by Nix Profiel van Nix



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2009 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Rafael Nadal heeft zich met hangen en wurgen naar de finale van de Australian Open gemept. De Spaanse gravelkoning kreeg stevig weerwerk van zijn landgenoot Fernando Verdasco. Pas na meer dan vijf uur toptennis, bezweek Verdasco onder de druk. Nadal had uiteindelijk vijf zware sets nodig om zich naar de finale te hijsen: 6-7, 6-4, 7-6, 6-7 en 6-4. In de finale wacht zoals zo vaak Roger Federer.

Langste partij ooit in Melbourne
Van een slijtageslag gesproken. Nooit eerder duurde partij op de Australian Open zo lang. Met 5 uur en 14 minuten deden de Spaanse tenoren enkele minuutjes beter dan Boris Becker en Omar Camporanese 18 jaar geleden. Verdasco was zinnens Nadal een halt toe te roepen. In de eerste set slaagde hij wonderwel in zijn opzet. Hij haalde die in de tiebreak binnen, 7-6 (7-4).

Taaie Verdasco
Nadal was even van de kook maar wou zijn mogelijke sta-in-de-weg in de tweede set onder de voet lopen. Dat leek aanvankelijk te gaan lukken maar Verdasco is een taaie. De nummer één van de wereld zette door en greep de tweede set met 6-4. Verdasco, die maar liefst 96 winners lukte, moest ook de derde set aan zijn goede vriend Nadal laten, eveneens in de tiebreak (7-2).

Massage
In de vierde set leek het linkerbeen van Verdasco even roet in het eten te gooien, maar een flinke massage deed wonderen. Opnieuw moest een tiebreak uitmaken wie het laken (voor even) naar zich toe kon trekken. Verdasco groeide daarin boven zichzelf uit en won die afgetekend met 7-1.

Tranen
Een vijfde set moest bepalen wie zondag de tegenstander van Federer werd. Nadal kreeg voldoende breakkansen maar liet die keer op keer onbenut. Tot het moment dat Verdasco moest serveren om in de match te blijven. De zenuwen namen controle over het pezige lijf en de Madrileen ging in de fout. Op matchpunt voor Nadal, sloeg de Spanjaard een kosteloos dubbele fout: 6-4. Genadeloos en pijnlijk. Nadal en Verdasco barstten haast in tranen uit.

Daar is Federer
Met de finale tussen Nadal en Federer krijgen ze Down Under hun verhoopte clash. Als Federer zijn veertiende grandslamzege pakt, dan komt hij op gelijke hoogte van de Amerikaanse legende Pete Sampras. Nadal kan zijn zesde grandslam binnenrijven. Faites vos jeux!


wat een MATCH


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-01-2009 18:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

Idd, alleen waren de vreugde uitbarstingen van Verdasco te gay voor woorden zeg, wat een amateur toneelspeler.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-02-2009 18:54 by Nimbus Profiel van Nimbus



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-02-2009 18:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Opdrukken zonder je voeten te gebruiken:






6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-02-2009 18:42 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 3 februari 2009 18:03 schreef Judge M. het volgende:
Opdrukken zonder je voeten te gebruiken:






Dat doe ik hem toch echt niet na.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-02-2009 21:47 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Yay! Over twee weken met ons team een drie uur durende clinic van de trainster van het Nederlandse team. Heersch! Vorige keer kon ik een week niet lopen van de spierpijn, maar het is het waard. Zin in!


Verrassend triviaal


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-02-2009 22:07 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik zit er hard over te denken om naast boksen ook Krav Maga te gaan doen, erg zwaar maar erg gaaf



Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen